למרות ה-0:1 על הפועל חדרה והעובדה שמכבי תל אביב רחוקה רק נקודה אחת ומשחק עודף ממכבי חיפה, שחקנים במועדון מודעים ליכולת הפושרת שמציגה הקבוצה ולא מהססים להעביר ביקורת על איכות האימון של המאמן יורוגוס דוניס. "אין מה להשוות בין האימונים של איביץ' לאלו של דוניס, זו לא אותה רמה", אמר אחד השחקנים. "בלי יותר מדי טקטיקה, בלי יותר מדי הכנה".
בסיום נראה דוניס מתקרב בתנועה מאיימת לכיוון השופט, רועי ריינשרייבר, ופלט לעברו מספר מילים. מתברר שהיווני זעם על ההחלטה להוציא למאמן הכושר של הצהובים כרטיס צהוב במהלך החימום של מספר שחקנים במחצית השנייה. עדיין לא ברור אם האירוע יצוין בדוח השופט.
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. ביקורת מבית
(צילום: עוז מועלם)
דוניס בחר לפתוח עם שני בלמים (שרן ייני ולואיס הרננדס) בהרכב חזק, למעט אייל גולסה שנכנס כמחליף במחצית השנייה ואיתן טיבי שקיבל מנוחה. גולסה וטיבי צפויים לפתוח מול הפועל כפר סבא ביום ראשון הקרוב. מי שנמחקו מהרוטציה הם בן ביטון, שאפילו לא היה בסגל ואיתי שכטר, ששוב לא שולב במשחק.
בחמישי (20:00) מצפה למכבי ת"א משחק בית מול ויאריאל בליגה האירופית, אבל במועדון מבינים כי בשל איכות היריבה, עדיף לתת משקל דווקא למפגשים הבאים מול קראבח בחוץ ובעיקר סיבאספור, שמסתמנת כיריבה הישירה על הכרטיס לשלב הבא.
2 צפייה בגלריה
פשיץ'
פשיץ'
פשיץ'. הפעם לא כבש
(צילום: עוז מועלם)
בעבור משפחת גלזר היה זה דרבי פרטי בין תמיר שהושאל לחדרה ודן. האחרון שיתף בחוויה: "מבחינה מנטלית זה היה המשחק הכי קשה שהיה לי בקריירה. היה לי קשה לשחק נגד אחי הקטן. אני רוצה שהוא יצליח והוא שאני אצליח, שמתי את רעשי הרקע בצד הכי חשוב שלקחנו את הנקודות. חזרנו לבית של ההורים, ניתחנו את המשחק ונתנו אחד לשני ביקורת בונה".
המאמן דוניס סיכם את המשחק: "רוב המשחק שלטנו, היו לנו תנועות נכונות, היינו מסוכנים ולא נתנו לחדרה לצאת למתפרצות. במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות להרוג את המשחק ולא עשינו את זה. חדרה נלחמה והתגובה שלנו לא הייתה הטובה ביותר".