זלאטן איברהימוביץ' לא אוהב שמערערים על העליונות שלו, ואולי הפעם זה היה הדרייב שלו לכבוש עוד צמד, רביעי העונה, אתמול (ראשון) בניצחון 1:3 על נאפולי, יום אחרי שכריסטיאנו רונאלדו השתווה אליו בטבלת מלך השערים של הליגה האיטלקית.
השבדי הבלתי נגמר בן ה-39 הגיע לעשרה שערים, שניים יותר מלפורטוגלי, ואם בא לכם על עוד נתון עגול במיוחד, הוא גם הגיע ל-20 שערים מאז התחילה שנת 2020. מה שמדהים אפילו יותר זו העובדה שזלאטן הגיע לעשירייה שלו העונה בשישה משחקים בלבד בהם שותף, ובסך הכל אם הולכים אחורה לסיום העונה שעברה, זה היה משחק הליגה השמיני ברציפות שהוא כובש בו.
3 צפייה בגלריה
איברהימוביץ' חוגג
איברהימוביץ' חוגג
איברהימוביץ' נהנה מהחיים
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
איברהימוביץ' חוגג
איברהימוביץ' חוגג
איברהימוביץ' חוגג
(צילום: רויטרס)
השער הראשון שלו הגיע בנגיחה אדירה מכמעט 15 מטרים, אחרי שהקדים את חאלידו קוליבאלי לכדור, והשני אמנם היה קל יותר ומטווח קצר, אבל גם אותו הוא שם בסטייל בבעיטה מהאוויר עם הברך.
מי שהתפעל במיוחד היה דווקא כוכב העבר של רומא פרנצ'סקו טוטי, שזכה לפגוש את זלאטן מקרוב כיריב פעמים רבות, גם בליגה האיטלקית וגם במדי נבחרת איטליה: "הוא יכול לשחק על רגל אחת. הוא יכול להמשיך ברמות הכי גבוהות עד גיל 50. הכוח הפיזי, הטכניקה, המהלכים הבלתי צפויים שלו, זה מדהים", אמר, והוסיף בפנייה אישית לכוכב: "אני גאה לראות אותך שוב על המגרש, פשוט תענוג".
3 צפייה בגלריה
פרנצ'סקו טוטי
פרנצ'סקו טוטי
פרנצ'סקו טוטי
(צילום: רויטרס)
מילאן מוליכה את הטבלה אחרי שמונה מחזורים והניצחון אתמול, שהיה הראשון של הרוסונרי בנאפולי בעשור האחרון, גם הרחיק אותם מהיריבה עד כדי שש נקודות. במילאנו כבר חולמים על אליפות ראשונה מאז 2011.