בהפועל כפר סבא זוכרים לטובה את המשחק האחרון שבו ניצחו במשחק חוץ (0:1 את מכבי חיפה), אבל זה היה בחודש פברואר האחרון. מי שכבש את שער הניצחון ההוא היה עומר פדידה, שהפעם לא כשיר בגלל פריקת כתף ויחמיץ את המשחק הביתי מחר (שלישי, 20:00) מול הקבוצה של ברק בכר.
בקבוצה מודאגים ולא רק בגלל התוצאות האחרונות (שני הפסדים ותיקו). קיים סוג של נתק בין הבעלים יצחק שום והמנהל המקצועי עידן שום למאמן עמיר תורג'מן. השניים לא מרוצים מן הסתם מאיך שהקבוצה משחקת, אבל לא קיבלו החלטה סופית לגבי פיטוריו. יחד עם זאת בקבוצה קיימת דאגה מההתקרבות לחלק התחתון והלחץ עולה. במשפחת שום ממתינים כנראה לתוצאה מחר ואולי למשחק ביום ראשון מול מכבי ת"א בבלומפילד, ואז תצא הודעה לכאן או לכאן.
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
יצחק שום
יצחק שום
יצחק שום
(צילום: עוז מועלם)
תורג'מן נמצא בסוג של מבחן. יכולת טובה בשילוב עם תוצאות כנראה ישאירו אותו בתפקיד. הפסדים מול שתי הגדולות יובילו ככל הנראה לסיום תפקידו. כבר עכשיו ברור שיהיו מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד לבני סכנין. חוץ מחיסרונו של פדידה הפצוע, מי שצפוי לחזור ל-11 הוא לוואגה קיזיטו שלא שותף מול סכנין בגלל שהגיע לארץ ממשחק נבחרתו אוגנדה זמן קצר לפני המשחק. גם טריקו גטהון, טום שלח ואור דסה בתמונת ההרכב. מי שימשיך להיעדר הוא הקשר איתי שור שסיים טירונות ועומר ברמי שפצוע בברכו.
תורג'מן התייחס למשחק הקשה ואולי הגורלי מבחינתו: "אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' בראש ובתחושה. זה לא נעים להפסיד אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים למפגש עם קבוצה איכותית ושחקנים טובים. זה משחק אחר, יריבה אחרת ולכן ההכנה גם שונה. מול סכנין לא היינו במשחק עד הסוף. אנחנו צריכים לשפר את החדות בחלק הקדמי. צריכים ריכוז גם בהגנה ובמצבים נייחים, אבל בעיקר בהתקפה. העובדה שאנחנו לא כובשים מקשה עלינו לנצח".
יהב אפריאט הוסיף: "המשחק מול סכנין מאחורינו, אנחנו חושבים רק על המשחק מחר וחייבים להתרכז רק בו. אני סומך על החברים שלי שנגיע מרוכזים ומוכנים למשחק. מעצמי אני מצפה להרבה יותר. אני צריך לתת מספרים ולהיות מעורב יותר. אעשה את המאמץ כדי שזה יקרה".