מחר (שלישי, 22:00) תארח יובנטוס את פרנצווארוש במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. המפגש הקודם בין השתיים נגמר ב-1:4 קליל של האיטלקים. במידה והקבוצה של אנדראה פירלו תנצח - וכל עוד דינמו קייב לא תפתיע ותגבר על ברצלונה, אלופת איטליה תוכל להבטיח את המקום בשלב הבא.
בשבת האחרונה צמד ענק של כריסטיאנו רונאלדו נתן לביאנקונרי ניצחון 0:2 על קליארי. למרות מצב הרוח החיובי מהמשחק, המאמן ממהר להרגיע: "אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך, לא עשינו כלום בשבת, זה היה רק משחק טוב. בלי המשכיות אנחנו לא יכולים להיקרא קבוצה גדולה".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו ופירלו
רונאלדו ופירלו
חייבת להיות המשכיות. רונאלדו ופירלו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
יכבוש מול פרנצווארוש?
(צילום: רויטרס)
בהמשך התייחס למשחק הקרוב בליגת האלופות: "אנחנו מגיעים למשחק הזה כמו לגמר. חייבים ניצחון כדי להבטיח עלייה מהמוקדמות. בהמשך, אם נשיג את מה שרצינו, נוכל לקיים רוטציה ולהתמקד בליגה".
למרות הזיכרון החיובי מהמפגש הראשון עם אלופת הונגריה, פירלו לא מזלזל ביריבה: "אנחנו מכירים את נקודות החוזק של פרנצווארוש. הם משחקים כדורגל טוב ואנחנו צריכים להתמודד איתם כמו שאנחנו יודעים. מדובר במשחק שיכול להכריע את שלב המוקדמות. המשחק הזה גם חשוב לחיבור בינינו, שחקנים לא מודעים עד כמה הם יכולים לשפר את עצמם. כעת הקבוצה מכירה יותר טוב ועובדת אחרת".
לסיום, הוסיף המאמן על מערכת היחסים שלו עם רונאלדו: "אני מתנהג איתו כמו עם האחרים. אנחנו אנשים פשוטים ורציניים, אני זמין לכולם. הוא מקבל את אותו יחס כמו ששחקנים צעירים מקבלים, כמו ג'יאנלוקה פרבוטה ומנולו פורטנובה. ככה הייתי גם ככדורגלן, לא עושה הבדל".