אנטואן גריזמן הגיע לברצלונה בקיץ 2019 וכולם היו בטוחים שצירופו לצד לואיס סוארס ולאו מסי תחזיר את בארסה לימי ה-MSN בגרסה חדשה ומעודכנת.
בפועל זה לא קרה. האליפות ברחה, בליגת האלופות הקטלאנים חוו הדחה מביכה מול באיירן מינכן (ה-8:2 הזכור לשמצה) ואפילו מסי כמעט עזב, אך בסוף החליט להישאר שנה נוספת.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי ואנטואן גריזמן
לאו מסי ואנטואן גריזמן
"מסי אמר לי שהוא נדפק כשלא חתמתי". גריזמן עם הפרעוש
(צילום: רויטרס)
גריזמן עצמו סיפק מספרים נוראיים (תשעה שערי ליגה ב-35 הופעות), בטח אחרי שבאתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת הפך לאחד החלוצים הטובים והיעילים בעולם והעונה ממשיך לקרטע (שני שערים ובישול בשמונה מחזורים) כשברצלונה נראית אפילו פחות טוב ורושמת בינתיים את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1991 (!).
כמובן שהיכולת הזו גורמת לאוהדים ולתקשורת לבקר אותו באופן כמעט קבוע, ולא מעט מהאשמה נופלת עליו, למרות שהוא לא הכלי היחיד שמזייף אצל רונלד קומאן.
בראיון ארוך שנתן ל"ספורט", גריזמן משיב לכל המבקרים ובין היתר סיפר על ההחלטה שלו להישאר באתלטיקו בקיץ 2018 ולהמתין שנה נוספת לפני שעבר לבארסה.
3 צפייה בגלריה
גריזמן מאוכזב, אתלטיקו חוגגת
גריזמן מאוכזב, אתלטיקו חוגגת
"כשמפסידים, אני מטרה קלה". גריזמן
(צילום: AP)
"כשהגעתי למועדון, ביקשתי סליחה על כך שדחיתי את המעבר ואמרתי שלא אצטרף לברצלונה", סיפר החלוץ הצרפתי (29). "אמרתי למסי שאני אתן הכל על הדשא עבור הקבוצה".
גריזמן המשיך: "דיברתי עם לאו אחרי שחתמתי והוא אמר לי שלאחר שסירבתי להגיע בפעם הראשונה, הוא נדפק כי הוא ביקש באופן פומבי שאצטרף, אבל אמר לי שהוא איתי ואני רואה את זה בכל יום".
בתקופה האחרונה סוכנו לשעבר של החלוץ אריק אולאטס, כמו גם דודו עמנואל לופס, עוררו סערה כשטענו שלגריזמן יש יחסים שליליים עם מסי, אך הצרפתי התנער מכך ואמר שהוא אפילו לא בקשר איתם: "אריק היה דמות חשובה בחיים שלי, אבל עכשיו אין לי שום קשר איתו. העיתונאי שדיבר עם דוד שלי השיג את הכותרת שהוא רצה. אמרתי למסי שבכלל לא דיברתי איתם. למעשה, אין לי אפילו את המספר של דוד שלי".
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
"קשה להתחבר ככה". רונלד קומאן
(צילום: AFP)
על הביקורות הוסיף: "אני צריך עזרה מכולם, האוהדים, המועדון. החברים שלי כבר עוזרים לי. לפעמים האוהדים מבקרים אותי. כשאנחנו מפסידים, אני מטרה קלה. היו לי שלושה מאמנים (ואלוורדה, סטיין וקומאן) בשנה וחצי. הרבה יותר קשה להתחבר ככה".