ערן זהבי, שהחמיץ פנדל ב-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן מול טוונטה בליגה, ממשיך לחטוף ריקושטים לכל עבר והפעם הפרשן הבכיר בטלוויזיה ההולנדית יוהאן דרקסן, עלה להתקפה.
"אני צופה במשחק, ואז אני רואה שהישראלי הזה הולך, הוא הגיע לכאן כי הוא חבר של המאמן", ביקר דרקסן את זהבי. "וכל זה בזמן שהכישרון הכי גדול בהולנד, איהטארן, יושב על הספסל כי הוא לא בכושר. אבל איהטארן שווה כמות אדירה של כסף. ואם המאמן הזה (שמידט) ישים אותו בהרכב, הוא יחזור לכושר".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
לא מרחמים עליו בהולנד. ערן זהבי
(צילום: gettyimages)
דרקסן המשיך: "בזהבי לא צריך להשקיע. הוא כאן כדי לקבל כמה גרושים ואז יעבור למועדון במזרח התיכון או משהו כזה. עכשיו זה יהיה פוליטית יותר קשה, אז אולי למקום אחר. אבל זה לא מועיל לקבוצה להשתמש בו, הוא פשוט חבר של המאמן".
"האיש הזה (שמידט) הגיע, אסף את כל החברים שלו מסביבו. הוא אחראי למדיניות הרכש, לא ג'ון דה יונג (המנהל המקצועי). אני לא מבין את טון גרבראנדס (בעלי פ.ס.וו), אדם הגיוני, שמחליט להביא מאמן כזה ולתת לו את כל הכוח. הוא יכול לקבוע הכל. זה לא דבר רגיל עם מאמן, וזה בזמן שהוא הורס את הכישרונות הגדולים במועדון".
2 צפייה בגלריה
מאמן איינדהובן רוג'ר שמידט
מאמן איינדהובן רוג'ר שמידט
מאמן איינדהובן רוג'ר שמידט
(צילום: EPA)
על איהטארן: "צריך להדריך אותו כמו שצריך, ואז הוא ישוב לכושר שבו הוא היה. זה יקרה רק אם יאמינו בו ויתנו לו לשחק הרבה. אין פה אפילו מה להתלבט, בטח שלא כלכלית ועל חשבון שחקן ישראלי כלשהו".
לזהבי, שכבש שער בודד בליגה ההולנדית, תהיה עוד יומיים הזדמנות לתקן את הרושם במחזור הרביעי בליגה האירופית, אז איינדהובן תארח את פאוק סלוניקי. הוא הבקיע שני שערים באירופה, אחד מהם בתבוסה 4:1 ליוונים בסיבוב הקודם.