נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה ב'בועה' בוולנסיה לקראת צמד המשחקים מול ספרד בשבת (20:30) ופולין בשני. היום הצטרף לנבחרת רפי מנקו שהגיע בטיסה מצרפת. הפורוורד, שאמנם מתאמן עם שאלון, לא שיחק למעלה מחודש מכיוון שהמשחקים של קבוצתו נדחו לאור הקורונה.
"נוצרה סיטואציה שאין כל כך משחקים בצרפת", סיפר מנקו בסיום אימון הנבחרת הערב. "אבל עבדתי קשה לאורך כל התקופה הזאת כדי להגיע בכושר טוב ולעזור לנבחרת. מקווה שאוכל לעזור ושנציג תוצאות טובות".
2 צפייה בגלריה
רפי מנקו
רפי מנקו
מנקו. לא שיחק תקופה ארוכה
(צילום: עוז מועלם)
על החזרה לנבחרת, הוסיף מנקו: "זאת תחושה מעולה, בטח שזה בסיטואציה כזאת ואני נמצא במדינה זרה וכל הקורונה. זה מאוד מרגש. אני שמח להיות פה עם כל החברים, התגעגעתי".
מנקו גם התייחס לספרד, יריבתה של ישראל בשבת: "ספרד זאת נבחרת מצוינת, לא משנה באיזה סגל היא מגיעה, היא תמיד טובה. נצטרך להתכונן כמו שצריך למשחק על מנת להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. שני משחקים חשובים
(צילום: אבי רוקח)
במקביל להכנות על הפרקט, אחד מאנשי הצוות של נבחרת רומניה, שנמצאת גם היא במלון של ישראל, נמצא חיובי לקורונה - ובעקבות כך כל הרומנים נכנסו לבידוד ונאסר עליהם לצאת מהחדרים, למעט לאימונים.
המצב משפיע גם על הכחולים-לבנים, שהתבקשו להמעיט ביציאה מהחדרים לחללים הציבוריים במלון. בכל מקרה, דלת המלון סגורה ונפתחת רק ליציאה וחזרה של הנבחרות מאימונים.