הרוחות סוערות בבני יהודה בעקבות ההפסד 2:1 להפועל חיפה, שהיה השני ברציפות אותו ספגו הכתומים. המאמן ניר ברקוביץ זעם בעקבות התוצאה בסיום והוציא את העצבים על פרשן הטלוויזיה לירן שטראובר.
שוער העבר היפנה לעבר המאמן שאלה. בתגובה, ברקוביץ' איבד את העשתונות והחל לקלל אותו: "יא אפס. אני אז**ן אותך. אתה לא מכיר אותי. אתה לא תצא מהבית, אני אגמור אותך".
2 צפייה בגלריה
סילבס וברקוביץ'
סילבס וברקוביץ'
לא שמר על הפה. ניר ברקוביץ'
(צילום: נחום סגל)
2 צפייה בגלריה
משחק השלום
משחק השלום
נותר המום. שטראובר
(צילום: אורן אהרוני)
לאחר מכן נראה ברקוביץ' יורד בזעם לעבר חדר ההלבשה, בעוד שטראובר נותר המום מהתנהגותו. התקרית, אגב, נרשמה בדו"ח המשחק והוא צפוי לעמוד לדין משמעתי. בני יהודה כבר שוקלת את המשך העסקתו.
בני יהודה מסרה בתגובה רשמית: "אנו מגנים את ההתנהגות של מאמן הקבוצה, ניר ברקוביץ', עם שריקת הסיום. אין מקום להתנהגות כזאת באף מקום ובטח שלא במגרשי הכדורגל. וחמור מכך מגורם שעומד בראש המערך המקצועי של המועדון. מספר גורמים בקבוצה כבר יצרו קשר עם לירן והביעו את התנצלותם. ביממה הקרובה תחליט הנהלת המועדון כיצד לפעול בנושא".
ומה היה לברקוביץ' להגיד על המשחק? "כל הפסד הוא מתסכל", אמר. "אנחנו לא חושבים בכלל על הפסגה, אלא ממשחק למשחק. עם איך שהקבוצה נראית, ברור שאנחנו צריכים להשתפר. המשחק היה שוויוני. הכדור לא רצה להיכנס ולהפועל חיפה זה נכנס. אין לי יותר מדי הסברים. נאסוף את השחקנים ולא יהיה זמן לנוח, כי הפועל ת"א היא היריבה הבאה".