הצמד שכבש הערב (שלישי) ארלינג הולאנד בניצחון של בורוסיה דורטמונד 0:3 על קלאב ברוז' לא היה רק המשך לרביעייה המדהימה שהבקיע בשבת האחרונה בניצחון 2:5 על הרטה ברלין בבונדסליגה, הוא גם השלים עבורו כמה נתונים סטטיסטיים מדהימים.
החלוץ הנורבגי (20) הפך בכך לכדורגלן הראשון בהיסטוריה שכבש 16 שערים ב-12 המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות. רק לשם השוואה, לכריסטיאנו רונאלדו היו 0 שערים ב-12 הופעותיו הראשונות באלופות. למסי? שניים בלבד.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
מספרים מטורפים. הולאנד
(צילום: AP)
הוא הופיע העונה ב-13 משחקים של קבוצתו ורק בשלושה מתוכם לא מצא את הרשת. זאת, בנוסף לשישה שערים שהבקיע בשבע ההופעות שרשם בנבחרת נורבגיה. יש לו שישה שערים העונה בארבע הופעות בצ'מפיונס (יותר מכל שחקן אחר, לסגנו מרקוס רשפורד יש חמישה) ועוד עשרה בבונדסליגה.
הולאנד הופך לאט-לאט לכוכב ברמה הגבוהה ביותר וכולם משוכנעים שיגיע בקרוב למעמד הסגן של כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. זאת, אחרי שבעונה שעברה הוא הפציץ 44 שערים ב-40 משחקים במדי שתי קבוצות שונות, רד בול זלצבורג ובורוסיה דורטמונד.
סעיף השחרור בחוזהו עומד כיום על 75 מיליון אירו, אבל ככל הנראה ערכו בשוק יעלה הרבה יותר. ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד כבר הביעו את רצונן לצרפו. תהיו בטוחים שדורטמונד תדחה אותן בנימוס.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
החברים באים לברך את הולאנד
(צילום: רויטרס)
אגב, זה יישמע לכם אולי מוזר, אבל הולאנד כבש יותר שערים בליגת האלופות מסופרסטארים כמו רונאלדו הברזילאי, זינדין זידאן ופייר-אמריק אובמיאנג.

קומאן וברצלונה בשלב הבא: "יש סיבה לשמוח"

ברצלונה, למרות הרכב טלאים ובעיקר ללא לאו מסי שנותר מחוץ לסגל, טיילה באוקראינה עם 0:4 על דינמו קייב. בעקבות כך, הבטיחה סופית את הכרטיס לשמינית הגמר. "הצלחנו להוציא תוצאה טובה ולעלות שלב, עמדנו במטרה", הודה בסיום רונלד קומאן. "לא היינו יעילים מספיק בחצי הראשון, אבל במחצית השנייה השתפרנו, יש לנו סיבה לשמוח".
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
הפעם הוא יכול להיות מרוצה. קומאן
(צילום: רויטרס)
מרטין בריית'ווייט, שכבש צמד, חגג: "זה היה משחק מושלם עבורי. אזכור אותו לכל חיי. מקווה שאוכל להמשיך בכושר הזהץ אני חלוץ והגעתי לקבוצה כדי לכבוש שערים".
סביליה כבר לא תוכל להגן את תואר אלופת הליגה האירופית. זאת לאחר שעלתה לשמינית גמר הצ'מפיונס עם 1:2 דרמטי בקרסנודאר משער של מוניר אל-חדאדי בדקה ה-95. מאמן סביליה, ז'ולן לופטגי, הגיב: "זה לא היה בתוכניות שלנו להבטיח את העלייה אחרי ארבעה מחזורים. קבוצות גדולות לא מצליחות לעשות דבר כזה ויש לכך ערך רב. זה מגיע לשחקנים שנלחמו עד הסוף והתגברו על כך המכשולים. אנחנו צריכים להמשיך כך. אמרתי להם במחצית שיעלו לתת את הכל והם באמת באו למגרש עם המון אנרגיה".