מה שניצחון אחד עושה. כל השבועות האחרונים דיברו על פיטורי המאמן עמיר תורג'מן, אבל אחרי ה-2:3 על מכבי חיפה דברים השתנו לחלוטין. לא היה אחד שלא החמיא לו על ניהול המשחק במחצית השנייה הנהדרת ועל החילופים שעשה שהביאו לשינוי. כעת ממתינים למשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון ומצפים להמשך המומנטום גם מול האלופה.
מי שקיבל הכי הרבה מחמאות היה כובש הצמד, החלוץ האוגנדי לוואגה קיזיטו. "זה היה המשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע לפה וסוף סוף הוא נותן תמורה", אמרו במועדון. גם השוער מתן זלמנוביץ' שכמעט לא משחק זכה למחמאות לאחר הפנדל שעצר. זלמנוביץ' עשוי לקבל את אפודת השוער גם במשחק ביום ראשון, גם אם איתמר ישראלי יחלים מהפציעה.
2 צפייה בגלריה
כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
(צילום: אורן אהרוני)
גם לבן רייכרט היה משחק טוב והוא הופך לבורג חשוב בהפועל כפר סבא: "תמיד כיף לנצח. התגעגענו לתחושה של כדור ברשת. התחלנו טוב ושוב קיבלנו שער ממצב נייח. זה משהו שנצטרך לעבוד עליו. התעשתנו במחצית השנייה. עמיר שינה כמה דברים, היינו מחויבים, עשינו את השינוי במחצית השנייה ויכולנו להגדיל את התוצאה".
"כדורגל זה 90 דקות ואתמול אפילו 98. יש באמת סגל טוב ואנחנו קבוצה טובה. אפשר להוציא יותר מהקבוצה הזאת אבל הכל זה תהליך. צריך להמשיך לעבוד קשה באימונים ולהופיע מהדקה הראשונה עד סוף המשחק. אני עובר תהליך גם בבית, לא רוצה להרחיב כרגע. רוצה להמשיך להתרכז בכדורגל ולעבוד קשה במגרש. מחכה ליום ראשון למשחק מול מכבי ת"א", סיכם רייכרט.