מעבר יוקרתי מאוד לאיגור קולשוב. הישראלי בן ה-26 חתם היום (רביעי) עד לסיום העונה בקאזאן הרוסית.
קולשוב, ששיחק בעונה הקודמת בעירוני נהריה, החליט בקיץ כי הוא לא מעוניין להמשיך בקבוצה ישראלית ובתקופה האחרונה בכלל שהה בארצות הברית.
3 צפייה בגלריה
איגור קולשוב משאיר את כרם משעור מאחור
איגור קולשוב משאיר את כרם משעור מאחור
קולשוב. מיצה את עצמו בישראל
(צילום: אורן אהרוני)
ההכרזה של קאזאן על קולשוב
קאזאן נחשבת לאחת מחמש הקבוצות הגדולות ברוסיה לצד צסק"א מוסקבה, חימקי, זניט סנט פטרסבורג ולוקומוטיב קובאן. העונה הקבוצה משחקת ביורוקאפ, ואחרי שישה מחזורים היא מדורגת במקום השני בבית 6 (מאזן 3:3). ב-VTB מדורגת קאזאן במקום הרביעי (6:12).
קולשוב, שנולד ברוסיה, מחזיק באזרחות מקומית ולכן לא ייחשב לשחקן זר. כמו כן, הוא מעוניין לשחק בנבחרת הרוסית וכבר החל בהליך מול פיב"א בנושא על מנת שזו תשחרר אותו מהשתייכות לנבחרת הישראלית, אחרי שייצג את המדינה בכל הנבחרות הצעירות.
3 צפייה בגלריה
קולשוב בנבחרת העתודה. לא צפוי להמשיך ולייצג את ישראל
קולשוב בנבחרת העתודה. לא צפוי להמשיך ולייצג את ישראל
קולשוב בנבחרת העתודה. לא צפוי להמשיך ולייצג את ישראל
(צילום: איגוד הכדורסל)
מאמן קאזאן הוא דימיטיריס פריפטיס היווני ובין שחקניה המשמעותיים אפשר למצוא את ג'מאר סמית' ששיחק בגלבוע/גליל בעבר (18 נקודות ביורוקאפ העונה), אייזאה קאנאן (16 נקודות), ושני אקסים של הפועל ירושלים, ג'ון הולנד, ומכבי תל אביב, נייט וולטרס.

בין רוסיה-ישראל-ארה"ב

קולשוב, שעלה כאמור לישראל בגיל 6, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון. לאחר מכן שיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט ובגיל 16 החליט לטוס לארצות הברית והשתלב בתיכון בפלורידה.
את קריירת המכללות שלו העביר בלא פחות משלוש אוניברסיטאות שונות: הוא התחיל באריזונה סטייט, המשיך לרייס וסיים בפלורידה, כשבעונתו האחרונה קלע 13.7 נקודות (40 אחוזים לשלוש) והוריד 6.4 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
נייט וולטרס
נייט וולטרס
וולטרס. גם הוא בקאזאן
(צילום: עוז מועלם)
בקיץ 2018, אחרי שלא נבחר בדראפט, ניסה קולשוב את מזלו בליגת הקיץ במדי מינסוטה, אבל לא קיבל הזדמנות וחזר לראשל"צ שהחזיקה בכרטיס השחקן שלו. אחרי עונה וחצי בבית מכבי עבר להפועל חולון, וכאמור ב-2019/20 שיחק במדי עירוני נהריה.