מכבי תל אביב תתמודד מחר (ה') מול ויאריאל במחזור הרביעי בשלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים מדורגים במקום השני בבית עם 6 נקודות משלושה משחקים, 3 פחות מהיריבה הספרדית ששמרה עד כה על מאזן מושלם.
יחסי הכוחות ברורים ומעטים מצפים להפתעה אחרי שהצוללת הצהובה הביסה 0:4 את אלופת ישראל במפגש הקודם ביניהן בספרד. בנוסף לכך, היא גם סיימה בתיקו 1:1 עם ריאל מדריד בשבת האחרונה.
2 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
"למכבי יש מאפיינים שלא יכלה להביא לידי ביטוי בספרד". אמרי
(צילום: EPA)
למרות זאת, המאמן אונאי אמרי אמר לפני הטיסה לישראל: "אני מצפה שהמשחק מול מכבי תל אביב הפעם יהיה שונה ממה שהיה במפגש הקודם. אז לא הייתה להם קבוצה מוגדרת והם הגיעו עם ספקות בליגה שלהם. עכשיו הם כבר גיבשו קבוצה מוגדרת וגם ניצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם. המטרה שלנו היא לנצח ולסיים במקום הראשון, עם כל הכבוד שניתן ליריבות שלנו".
המאמן הספרדי הוסיף לגבי הקבוצה הישראלית: "יש לה מאפיינים אותם לא יכלה להביא לידי ביטוי במשחק הקודם. הם משחקים עם ארבעה בהגנה ואוהבים להחזיק בכדור. יש להם שחקנים איכותיים עם עתיד. נצטרך להחזיק בכדור על מנת למנוע מהם לחדור לרחבה שלנו. הם יגיעו במוטיבציה גבוהה מכיוון שהם יודעים ששלוש הנקודות האלה חשובות מאוד עבורם. לספרד הם לא הגיעו מספיק משכנעים, אבל הפעם נראה קבוצה שונה".
2 צפייה בגלריה
באקה חוגג, טננבאום פחות שמח
באקה חוגג, טננבאום פחות שמח
באקה חוגג על חשבון טננבאום במפגש הקודם
(צילום: AFP)
הבלם הארגנטינאי של ויאריאל, חואן פויט: "מכבי תל אביב תיתן את הכל במשחק. היא צריכה לנצח וגם רוצה לנקום בנו. בגלל זה אני מצפה למשחק מסובך מאוד. טבעי שבליגה האירופית המוראל שלהם יהיה גבוה וזה ידרוש מאיתנו הרבה".