מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05) את אולימפיה מילאנו, במסגרת המחזור ה-11 של היורוליג. החדשות המעניינות בגזרת הצהובים מגיעות מכיוונו של סנדי כהן, שהושעה ליומיים לאחר שהתעמת עם יאניס ספרופולוס ברבע הראשון של הניצחון על הפועל חיפה ביום שני.
המאמן היווני התייחס לתקרית במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "אחרי מה שקרה עם סנדי כהן במשחק האחרון בליגה, הענקתי לו חופשה של יומיים כדי להירגע, ולהגיע מוכן למשחק הבא שלנו".
2 צפייה בגלריה
סנדי כהן
סנדי כהן
סנדי כהן. לא ישחק מול מילאנו
(צילום: אורן אהרוני)
ספרופולוס גם דיבר על היריבה: "אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד מוכשרת, הם קיבלו את כל הסגל שלהם בחזרה אחרי כל מקרי הקורונה. מדובר בקבוצה מאוד טובה התקפית. אנחנו צריכים להביא את כל האנרגיות שלנו. אני מאמין שאחרי המשחק מול ריאל, שלא היה משחק טוב שלנו, נראינו טוב יותר מול ולנסיה. אמנם הפסדנו אבל הגיע לנו לנצח ועכשיו זה הזמן שלנו לשחק טוב הגנתית והתקפית".
המאמן המשיך: "הפסדנו כמה משחקים במהלכים האחרונים ומול קבוצות טובות. אנחנו צריכים להיות יותר מפוקסים בפרטים הקטנים עד לסוף המשחק. דיברנו על איך אנחנו צריכים לשחק גם בדקות האחרונות. אנחנו צריכים להיות יותר רגועים ולהאמין יותר בעצמנו וגם לקבל החלטות טובות. ככה נפתור את הבעיות שלנו".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס. "הזמן שלנו לשחק טוב הגנתית והתקפית"
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שלא יהיה בסגל מחר הוא עומרי כספי, שחזר לשחק השבוע אחרי תקופה ארוכה. "הפציעה שלו מצריכה יותר זמן בשביל ההחלמה אז החלטנו שהחזרה שלו תהיה הדרגתית כדי לא לצבור עומס כדי לא לגרום נזק לברך שלו", אמר ספרופולוס.
עומרי לא ישחק מחר, אבל הוא בריא ולא היו לו בעיות אחרי המשחק האחרון. אם ניתן לו לשחק משחק, אנחנו נפגע בו ואנחנו לא רוצים לעשות את זה. עם הזמן הוא ישחק יותר משחקים ויקבל יותר דקות".