אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית תצא מחר (חמישי) לדרך בקייב, בהשתתפות 39 מדינות. ישראל היא אחת המדינות הבודדות אשר שלחה נציגות מכל קטגוריה לתחרות.
כל העיניים יהיו נשואות ליום האחרון של האליפות - בראשון - אז תתקיים התחרות האישית, שם לינוי אשרם, בהדרכת מאמנה איילת זוסמן, תנסה לזכות במדליית הזהב. היא כמובן גם הפייבוריטית לעשות זאת, בטח בהיעדרן של הרוסיות דינה וארינה אברינה.
3 צפייה בגלריה
לינוי אשרם בתרגיל האלות
לינוי אשרם בתרגיל האלות
כל העיניים יהיו נשואות אליה. אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
אשרם לא התחרתה מאז אליפות העולם בשנה שעברה בבאקו, אותה סיימה עם שש מדליות, ביניהן הארד בקרב קרב. מאז, המתעמלת בת ה-21, השתתפה רק בתחרות וירטואלית, שבו הציגה תרגיל אחד. בגלל הקורונה, עוד לא יצא לה להציג את התרגילים החדשים. אגב, איתה בתחרות היחידות תיקח חלק גם ניקול זליקמן המודרכת על ידי אלה סמופלוב.
בקטגוריה הקבוצתית ישתתפו נבחרות משש מדינות ואת ישראל תייצג הנבחרת המורכבת מאופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טילגין, שי בן רובי ובר שפושניקוב וקארין וקסמן. המאמנת ראשית היא אירה ויגדורצ'יק, מאמנת וכוריאוגרפית רחלי פייגה ויגדורצ'יק, מאמנת: נועה קדוש. בקטגוריה ג'וניור אישי ישתתפו 41 מתעמלות מ-22 מדינות. את ישראל ייצגו דריה אטמנוב ואלונה הלל.
3 צפייה בגלריה
נבחרת ההתעמלות האמנותית
נבחרת ההתעמלות האמנותית
נבחרת ההתעמלות האמנותית
(צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות)
3 צפייה בגלריה
הנבחרת הקבוצתית
הנבחרת הקבוצתית
הנבחרת שתתחרה בתחרות הקבוצתית
(צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות)
התחרות תיפתח מחר עם התחרות הקבוצתית שיציגו את התרגיל עם חמישה כדורים ותחרות הג'וניור בחבל וכדור. ביום שישי הנבחרת תציג את התרגיל המשולב ואילו בג'וניור אלות וסרט. בשבת הגמרים וביום ראשון, כאמור, תחרות הקרב רב בבוגרות.