עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "יוזמות עתיד" הפועלת לצמצום הפערים החברתיים בישראל באמצעות העצמת נשים ומתן כלים שיסייעו להן להקים ולפתח עסקים זעירים.
איפה? מהבית
מה מחפשים? מתנדבים מקצועיים בעלי התמחות בתחום ממוקד להעברת סדנאות או הרצאות חד-פעמיות פרונטלית או בזום. ליזמים ובעלי עסקים קטנים.
מתי? בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00 בהתאם לנוחות המתנדב והיזמים.
למי לפנות? לסיגלית במייל: office@yozmotatid.org.il
מי? עמותת "תעצומות" המסייעת לחולי סרטן בבניית תכנית הוליסטית אישית לריפוי ולהחלמה.
איפה? מהבית
מה מחפשים? מתנדבים מקצועיים להתנדבות: אנשי שיווק ופרסום (בעיקר בפייסבוק וברשתות החברתיות), אנשי תוכן, עורכי וידאו, עבודה אדמיניסטרטיבית, גיוס משאבים לעמותה, גזבר ורואי חשבון.
מתי? בימים גמישים ומבית המתנדב, היקף ההתנדבות וההתחייבות משתנה בהתאם להתנדבות הספציפית ויקבע מול רכזת ההתנדבות באופן אישי.
למי לפנות? ללירז במייל: office@taatzumot.com

התנדבות באזור הצפון:

מי? מרכז הפעו"ט - מרכז פעילות, העשרה וטיפול לגיל הרך.
איפה? טירת הכרמל
מה מחפשים? מתנדבים מתחום המחשבים (או בעל ניסיון בתחום) ההתנדבות כוללת עזרה טלפונית או הגעה למרכז בהתאם לצורך, ועזרה בתפעול המחשבים, בתיקון תקלות ובסיוע שוטף.
מתי? בימים א'-ה' בשעות גמישות בהתאם ליכולת המתנדבים ולצורך במרכז (מקסימום פעם בשבוע). בהתחייבות לחצי שנה.
למי לפנות? ליונית במייל: yonit.nas@gmail.com

התנדבות באזור המרכז:

מי? "עידן חדש" היא תכנית חדשנית של ארגון SFI להפגת בדידותם של קשישים בעיר תל אביב ושיפור איכות חייהם. התכנית משלבת מפגשים אישיים עם הקשישים, העלאת הביטחון של הקשיש, מתן כלים ופיתוח מיומנויות חברתיות.
איפה? תל אביב והסביבה
מה מחפשים? מתנדבים להפגת בדידות לקשישים עם עדיפות לבעלי רקע מקצועי או בתחילת דרכם במקצועות הפסיכולוגיה, הטיפול והחינוך. ועדיפות גבוהה למתנדבים תושבי תל אביב וסביבתה. דוברי השפות עברית, ערבית, אמהרית, רוסית, אנגלית וצרפתית.
מתי? ההתנדבות כוללת מפגשים אישיים של שעתיים אחת לשבוע, באמצע השבוע בבית הקשיש, ושיחה טלפונית בסוף השבוע. ההתנדבות דורשת התחייבות לשנה לפחות וכוללת בתחילתה 60 שעות הכשרה של קורס LICBT- תוכנית הכשרת מטפלים קוגניטיביים התנהגותיים בעצימות נמוכה.
למי לפנות? לאורי במייל: orish@matav.org.il
מי? עמותת "מזון לחיים" הפועלת למען משפחות נזקקות.
איפה? פתח תקוה
מה מחפשים? מתנדבים לסיוע אדמיניסטרטיבי בסניפי העמותה בפתח תקווה ובחיפה. ההתנדבות כוללת: הגעה לסניף העמותה, סיוע בעריכת שיחות למשפחות שזקוקות לסלי המזון, רישום אודות האריזות וחלוקתן, קבלת קהל במשרד וכו'.
מתי? בימים א'-ה', בשעות 10:00-19:00, לשעתיים שבועיות בהתחייבות למספר חודשים.
למי לפנות? לשלומית במייל: mazon.shlomit@gmail.com

התנדבות באזור ירושלים:

מי? עמותת "ניצב רפאל" מסייעת למשפחות נזקקות.
איפה? ירושלים
מה מחפשים? מתנדבים מגיל 14 ומעלה לסיוע באריזת מזון וחלוקתו לנזקקים. ההתנדבות כוללת אריזת חבילות המכילות פירות וירקות ומוצרים יבשים שיישלחו לבתי המשפחות/חלוקת מזון ברכבים.
מתי? אריזות המזון מתקיימות בימי רביעי, בין השעות 8:00-12:00, וחלוקות המזון באמצעות רכבי המתנדבים בין השעות 12:00-21:00. ההתנדבות יכולה להיות חד פעמית או מתמשכת.
למי לפנות? לאלי במייל: rivkabarer@gmail.com

התנדבות באזור הדרום:

מי? "מגדל אור" - ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה.
איפה? באר שבע
מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה, לסיוע בליווי חברי המועדון החברתי לאנשים עם לקויות ראייה ועיוורון בחוג ריקודי עם.
ההתנדבות כוללת ליווי אדם עם לקות ראייה או עיוורון כמלווה אישי במהלך הפעילות, סיוע בלימוד הצעדים ושמירה על בטיחותו. תינתן הכשרה מקצועית על עולם העיוורון , תקשורת בינ-אישית וליווי אדם עם לקות ראייה או עיוורון .
מתי? בימי שני בין השעות 19:00-21:00 ודורשת התחייבות לחצי שנה.
למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il
  • להתנדבויות נוספות בהתאמה אישית לפי מקום מגורים, תחומי עניין שעות פנאי היכנסו לאתר רוח טובה.