בטקס גזירת סרט חגיגי ומותאם למגבלות הקורונה, נפתח בסוף השבוע האחרון במרכז ביג באר שבע הסניף השישי של חברת הספורט הצרפתית דקטלון. הטקס התקיים בנוכחות ראש עיריית באר שבע, רוביק דניוביץ', מנכ"ל ביג, חי גאליס, ומנכ"לית דקטלון ישראל, לואיז שוקרון.
7 צפייה בגלריה
 גזירת הסרט של דקתלון
 גזירת הסרט של דקתלון
גזירת הסרט של דקטלון
(צילום: יח"צ )

ממשיכים להיאבק באלימות נגד נשים

במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, הובילו עו"ד כנרת אלישע-כהן, יו"ר הועדה למעמד האישה ושיויון מגדרי בהוד השרון, וראש העיר, אמיר כוכבי, שיתוף פעולה עם הביגודית של ויצ"ו בעיר. במכירה הוצגו בובות לבושות, כשכל בגד נשא שם של נרצחת. "זו דרך נוספת ומטלטלת, שבחרנו לעשות בה שימוש, כדי להעלות את המודעות לאחת המגפות החברתיות החמורות במדינה, אלימות נגד נשים ורצח", הסבירה כהן.
7 צפייה בגלריה
כנרת אלישע כהן (יושבת משמאל)
כנרת אלישע כהן (יושבת משמאל)
כנרת אלישע כהן (יושבת משמאל)
(צילום: עצמי)
בתוך כך, שטראוס ציינה את היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים ולמשך 16 ימים, מ-25.11, תקיים החברה פעילויות במטרה להגביר את החשיפה וההבנה לנושא. כחלק מהפעילות, שטראוס חוברת בתמיכה לארגונים "רוח נשית", "פורום מיכל סלע", "נשים נגד אלימות", ובנוסף, מפעלי החברה נצבעו בתאורה כתומה, הצבע הרשמי של היום הזה לפי האו"ם, והמשאיות מותגו בכתובת "די!".

הג'וב החדש של עמר בר-לב

הח"כ ומפקד סיירת מטכ"ל לשעבר עמר בר-לב, מונה ליו"ר הדירקטוריון של הסטארט-אפ הישראלי Vootto. החברה, שמפתחת טכנולוגיות לטיהור אוויר שמאפשרות סינון של כלל המזהמים והחיידקים שבאוויר, נוסדה ב-2017 ע"י המנכ"ל רון אייל ומייסדים-שותפים נוספים - צח גבאי ושולי אייל, וגייסה עד היום קרוב לשלושה מיליון שקלים. בימים אלה נמצאת החברה בתהליכי ייצור מתקדמים ובחינת המוצר בקרב משתמשים פעילים. בר-לב הצטרף לחברה על רקע שירותו הצבאי המשותף עם אייל.
7 צפייה בגלריה
עמר בר-לב
עמר בר-לב
עמר בר-לב
(צילום: דן חיימוביץ')

כולנו משפחה אחת

רשת יוחננוף דיווחה לבורסה כי ברבעון האחרון תרמה שמונה מיליון שקל לקהילה באמצעות פרויקטים שונים, ביניהם פרויקט הדגל שלה, "כולנו משפחה אחת". במהלך החגים תרמה החברה עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות, בנוסף רכשה עבור בית החולים איכילוב מכשיר לביצוע פעולות צינתוריות, וברבעון האחרון תרמה תווי קנייה בסך 2.5 מיליון שקל לביטחון תזונתי לנפגעי הקורונה.
7 צפייה בגלריה
איתן יוחננוף
איתן יוחננוף
איתן יוחננוף
(צילום: גבע טלמור)

אלפא רומיאו ושבוע האוכל האיטלקי

שגריר איטליה בישראל, ג'אנלואיג'י בנדטי, ומנהלת לשכת התיירות של איטליה בישראל, כלליה די קונסיליו, הובילו מסע של מעל 70 רכבי אלפא רומיאו מתל אביב לגן הלאומי ציפורי שבצפון, במסגרת שבוע האוכל האיטלקי. במסע השתתפו מגוון רכבי אלפא רומיאו עתיקים, לצד הדגמים החדשים. זאת במסגרת שיתוף פעולה של לשכת התיירות של איטליה עם חברת סמלת, יבואנית המכוניות. גם שי פלדמן, המנכ"ל, לקח חלק במסע.
7 צפייה בגלריה
כלליה די קונסיליו, ג'נלואיג'י, שי פלדמן
כלליה די קונסיליו, ג'נלואיג'י, שי פלדמן
כלליה די קונסיליו, ג'נלואיג'י, שי פלדמן
(צילום: רותם ברק)

מגשימים חלומות בשפרעם

זאיד זאיד, בעל מתחם האופנה T&E בשפרעם, הגשים את חלומה של מאלכ נטור, ילדה בת שבע המוגבלת בפלג גופה התחתון, והעניק לה את האפשרות להיות דוגמנית בתצוגת אופנה, שערך בחנות. נטור צעדה העל המסלול בסיוע הליכון.

חממה לסטארטאפים חרדים

שבעה סטארטאפים חרדים מתחומי הבריאות הדיגיטלית ישתתפו בחממת BizLabs MedTech שתפעל ב"מרכז אחים" בני ברק בשיתוף בית החולים וולפסון. החממה החדשה הוקמה על ידי מרכז אחים והמרכז הרפואי וולפסון, במטרה לסייע לסטארטאפים המשתתפים בתוכנית לשפר את אחוזי ההצלחה ולהתחבר למשקיעים ושיתופי פעולה בינלאומיים.
בין הסטארטאפים שישתתפו בתוכנית: ספיקל.נט, שמטפלת בגמגום באמצעות מציאות מדומה, ולימה, שמנתחת נתונים ומסייעת לצרכני קנאביס רפואי. ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית וולפסון: "הנגשת עולם החדשנות לתוך החברה החרדית, היא הבסיס לחברה איתנה".

חוגגים את הטבת המס החדשה

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, ח"כ מיכל שיר וח"כ גדעון סער, ציינו את אישור החוק ל"תיקון פקודת מס הכנסה, הטבות מס ליישובים", להשוואת הטבות המס של העיר עכו לזו של נהריה.

הכל תותים במזרחי טפחות

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי טפחות, הגיעה לצפות מקרוב בצילומי הקמפיין לקידום "פיקדון תות", בהובלתם של הפרזנטור דביר בנדק והאורח שף ישראל אהרוני. במזרחי ציינו, כי חל גידול של 6.5% בהפקדה לפיקדונות במחצית הראשונה של 2020, שמהווים גידול של 8.4 מיליארד שקל.
7 צפייה בגלריה
דביר בנדק, דינה נבות, ישראל אהרוני
דביר בנדק, דינה נבות, ישראל אהרוני
דביר בנדק, דינה נבות, ישראל אהרוני
(צילום: אילן בשור)

ההסתדרות: "להתאגד זה בטבע"

אתמול (מוצ"ש) השיקה ההסתדרות קמפיין חדש לעידוד התאגדויות עובדים. במרכז הקמפיין – שנת 2020 - כשנה שהדגישה את חשיבות הסולידריות החברתית ואת הכוח של היחד. המהלך שהופק על ידי אגף ההסברה בהסתדרות ובאמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, מציג במרכזו בעלי חיים בסיטואציות שונות כדי להמחיש את מה שהאנושות למדה בשנה החולפת מהמשבר הבריאותי והכלכלי. המסר הוא: "להתאגד זה בטבע של כולנו", שעובר כשצילומי הטבע מתחלפים בצילומים של עובדים אמיתיים במקומות עבודה מאוגדים.
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בכל מקום בו קמה התאגדות עובדים חדשה, צומחת מנהיגות אחראית ומחברת, שעוזרת להגן על העובדים, לצמצם את הפערים ביניהם, ולרתום את כולם להבטחת חוסנו של מקום העבודה".
7 צפייה בגלריה
  יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד
  יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד
(צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)