השבוע עלה פוסט בפייסבוק של אמא שסיפרה שנולד לה ילד בריא, למרות שבבדיקה במהלך ההיריון אמרו לה שהעובר ללא דופק. קרן יבור, אם לשלישייה, קראה את הפוסט, וזה החזיר אותה 20 שנה אחורה למקרה הפרטי שלה.
"בערך לפני 20 שנה עשיתי טיפולי הפרייה להביא ילד לעולם", היא מספרת בראיון לאולפן ynet. "גיליתי שאני בהיריון אחרי שנתיים של טיפולים. בשבוע שבע בערך, באולטראסאונד שעשו לי אמרו שלו רואים לא שקים ולא דופק. חשדו בהיריון מחוץ לרחם.
"אושפזתי, נשארתי בצום, ואמרו לי שבוקר למחרת אעבור הפלה. בבוקר למחרת חתמתי סירוב אשפוז ונסעתי לבית חולים אחר, שם ראו תאומים ושבוע אחרי זה ראו דופק של שלישיה".
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
איך החלטת לנסוע לבית חולים אחר?
"כל כך הרבה זמן חיכיתי להביא ילדים לעולם אז עכשיו אני אשחרר את זה? זה משהו שלא יכולתי להרשות לעצמי. בדיוק כמו שבהמשך המליצו לי לא להשאיר את השלישייה, והמליצו על דילול. החלטתי לקחת את הסיכון ולהמשיך בהיריון של השלישייה. ידעתי שאם יקרה משהו אני אתמודד עם זה. זאת הייתה התחושה שהלכתי איתה".
קראו עוד:
השלישייה נולדה בשבוע 28 במשקלים של 900-840 גרם, והילדים נכנסו לפגייה לשהות ממושכת שכלל שתי החייאות של הבן שהשתחרר הביתה עם חמצן וצנרת ורק בגיל עשרה חודשים נגמל מזה. כיום הם בני 20, ולדברי אמם "הם בריאים לחלוטין, ללא שום עדות למה שהיה".
עוד היא מוסיפה: "חשוב לשמוע תמיד חוות דעת נוספת, זה לא יכול להזיק. אני בהחלט מאמינה שזה הדבר שהציל את הסיטואציה הזאת מלהגיע למצב טרמינלי ולסיים אותה. לא הייתי זוכה לאוצרות האלה.
"בימים אלו שלושתם חיילים. הגיוס שלהם היה אחד הפחדים הכי גדולים שלי. אחד קרבי, השנייה משרתת בחיל האוויר, השלישית התגייסה לפני חודשייים אחרי שנת שירות ועושה הכשרה של מש"קיות ת"ש".
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)