שתף קטע נבחר

טעימה וירטואלית מישראל

פרויקט קולינרי חדש וחוצה יבשות הושק השבוע בהשתתפות השפים המובילים בישראל וארה״ב

הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק ו-Jews of NY השיקו השבוע פרויקט קולינרי ייחודי עם השפית האמריקאית אמנדה פריטג, השף הישראלי ניר צוק והבלוגר ג'ייק כהן. "כל דבר שקשור בקירוב לבבות בין ישראל לעולם תמיד מרגש אותי, במיוחד כשמדובר בארה"ב״ מספר לנו השף ניר צוק על השתתפותו בפרויקט ZOOM-EAT. ״היה לי העונג לבשל לצד אמנדה ולחלוק את חוויתיי עם ג'ייק. אחרי חגיגת חג ההודיה ומטעמי הדלועים שהכנו, אני לא יכול לחכות לארוחת חג משותפת אמיתית בשנה הבאה״.

 

במסגרת הפרויקט הוירטואלי, שני שפים, האחד מישראל והשני מאמריקה, יבשלו בלייב באמצעות ZOOM מתכונים שונים ומגוונים שיבחרו בהתאם לנושא מסוים שנבחר מראש. כעת מדובר בסדרה של שלושה פרקים, באורך שעה כל אחד מהם, בהם משתתפים בין היתר השפית והסופרת האמריקאית אמנדה פריטג, שופטת בתוכניות הבישולים ה Food Network, והשף הישראלי ניר צוק. את הפרויקט מנחה כוכב הרשת ג'ייק כהן, בלוגר קולינרי עם למעלה מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק. "אמנדה וניר היו צוות מושלם לפרק הראשון שלנו״, סיפר ג'ייק כהן. ״הקריירה שלהם והדרך שהם עשו פשוט מעוררת השראה בעיניי, אני לא יכול לחכות כבר לפרקים הבאים."

 

כדגכדג ()
השף ניר צוק.

 

הפרק הראשון בסדרה, אליו נרשמו מאות אנשים, שודר השבוע בלייב ובמהלכו בישלו השפים מתכון בסימן Pumpkin season על רקע חג ההודיה. הפרקים הבאים ישודרו בכל שבועיים, כאשר המתכונים יפורסמו מראש בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הקונסוליה על מנת שהצופים יוכלו לבשל בעצמם יחד עם השפים בלייב. סדרת המפגשים הוירטואליים מתקיימת כחלק מפרויקט עולמי שמפעיל משרד החוץ הישראלי במגוון מדינות בעולם מתוך מטרה לחבר בין קהלים באמצעות קולינריה.

 

"בזמן שמגיפת הקורונה מאלצת אותנו להישאר בבית ולבלות לרוב מול המסך, החלטנו למנף את המצב ולהעניק לקהל חוויה קולינרית אמריקאית-ישראלית״, מתאר ממלא מקום הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, ישראל ניצן. ״אמנם אנחנו ידועים כסטרטאפ ניישן, אבל אין ספק שגם בעולם הקולינריה ישראל היא בחוד החנית ואני כולי תקווה שבעוד מספר חודשים הצופים בפרויקט ירצו להגיע לבקר בישראל ולקבל ממנה טעימה אמיתית״.

 

מייסד Jews of NY, והבעלים של חברת Davis Media יואב דייויס, הוסיף ״מעורר השראה לראות כמה הקונסוליה הישראלית בניו יורק לוקחת את נושא המדיה הדיגיטלית ברצינות. היוזמה הזו מערבת משפיענים שהסך הכולל של העוקבים שלהם הוא במליונים. חדשנות מהסוג הזה, לקידום מעמדה של ישראל בעולם, במיוחד בתקופת הקורונה, היא בדיוק הכיוון שאליו צריך ללכת״.

 

ניתן לצפות בפרויקט דרך עמוד הפייסבוק @IsraelinNY

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים