הסדרה "גמביט המלכה" של נטפליקס הייתה אחד הלהיטים הגדולים של 2020, והשחקנית הראשית אניה טיילור ג'וי נהפכה בזכותה לכוכבת ענק. אבל איך הייתה נראית הסדרה אם רואן אטקינסון, "מיסטר בין" בשבילכם, היה מגלם את סנסציית השחמט הצעירה בת' הרמון? לא שהאפשרות הזאת עמדה אי פעם על הפרק (ככל הידוע לנו), אבל זה בדיוק מה שבדק היוצר שמאחורי Tech Solo, ערוץ יוטיוב לסרטוני דיפ פייק. אז האם הייתם צופים ב"גמבין המלכה"? הנה טעימה קטנה:
ואם כבר בסרטונים אפלים ומעוותים עסקינן: צעדת הבושה של המלכה סרסיי הייתה אחת הסצנות האיקוניות של "משחקי הכס" ז"ל. רגע אחרי הבחירות לנשיאות ארה"ב, שהסתיימו בהפסד צורב של דונלד טראמפ, יוצר היוטיוב בריאן מונרך השתיל את דמותו של הנשיא היוצא באותו מצעד בלתי נשכח. גם ג'ו ביידן שם. נחשו מי מגלם את מי:
ולקינוח: בשנה האחרונה צצו ברשת סרטוני דיפ פייק שהשתילו את פניהם של טום הולנד ורוברט דאוני ג'וניור בסרט "בחזרה לעתיד", והולידו קריאה (מיותרת לחלוטין לדעתנו) ליצור רימייק לסרט הקלאסי מ-1985 בכיכובם של השניים. עמוד היוטיוב של אפליקציית הדיפ פייק Reface חזר גם הוא אל הסרט, אבל בחר דווקא לבדוק כיצד העבר היה נראה עם טום קרוז בתור מרטי מקפליי. משימה בלתי אפשרית אם אתם שואלים אותנו - אבל תשפטו בעצמכם.