מעשה בשלושה גלגלים וסירה
"אתם יכולים להיות אופנוענים ותיקים, מכורים למהירות וצליל מפלט רועם, מיומנים בהשתחלות תזזיתית. זה יעבור לכם עם אורל, אופנוע עם סירה, חדש אבל בטעם של פעם, כזה שיעורר בכם חיוך תמידי גם כשהמהירות היא 90 קמ"ש. הילה פנלון תספר לכם למה"
---------------------------
פעמיים מיני על מסלול: בנזין מזהמת מול חשמלית נקיה
"שתי מכוניות מיני עם בסיס דומה על מסלול המירוץ. האחת עם מנוע בנזין "כמו פעם", האחרת עם מנוע חשמלי "של היום". ארז ליבן, נהג פורמולה ב.מ.וו, בוחן ומסביר מי יותר מהירה ולמה. הכינו עצמכם להפתעה"
---------------------------
לנד רובר דיפנדר במבחן - פרק ראשון באגדה הסתיים, השני התחיל
"לנד רובר דיפנדר הוא אגדה מוטורית בת עשרות שנים שנאלצה לפנות את הבמה לטובת תקני בטיחות וזיהום אוויר מחמירים, כמו גם דרישות נוחות ואבזור בני זמננו. הדיפנדר החדש אמור להיות לו המשך ישיר ומודרני. הצטרפו אלינו למבחן המפרך שעבר"
---------------------------
נהגנו בטרקטור הענק האחרון שעוד זקוק לנהג (+ynet)
"הוא גדול וחזק - והקבינה שלו מציעה פינוקים כמו מחלקת עסקים. לא מפתיע ביחס לרכב שמחירו יותר ממיליון שקלים. קיבלנו הזדמנות נדירה לחרוש שדה בעזרת פנדט ואריו 1050, הטרקטור הגדול האחרון שמופעל בעזרת ידיו ורגליו של עובד בשר ודם. איך היה? כמו לנהוג ברולס רויס"
---------------------------
אודי Q3 RS בקוטב - לרקוד על קרח עם מפלצת
"נהיגה על מצע קפוא ועם 0 אחיזה זה לא משהו שאתם מאחלים לעצמכם ביומיום. אבל רק בגלל שאין לכם אודי RSQ3 חדש עם 400 כ"ס וצמיגים ממוסמרים, ואתם לא נוסעים לעבודה דרך אגם קפוא בגודל גוש דן"
---------------------------
בונים סירות לאופנועים בגיל 80: "ביום שבת משעמם לנו" (+ynet)
"גבריאל ודניאל ולקוביץ, בני שמונים פלוס, ממשיכים את מפעל חייו של אביהם - ייצור סירות אופנועים. גם בתקופה שבה רכבים כאלה משמשים בעיקר אספנים, הם מוצאים פרנסה ובעיקר - אוהבים לעבוד מדי יום וכמה שיותר. את הקורקינטים החשמליים הם קצת פחות אוהבים: "זו קללה. צרה צרורה". סיפורה של משפחה על גלגלים"
---------------------------
פורד מוסטנג GT500 (נהיגה ראשונה) - כבר לא עושים אותן כאלה
"המוסטנג GT500 מציעה חווית נהיגה שונה מכל מכונית בה נהגנו. עם הרבה מאוד טכנולוגיה מודרנית, אבל בעיקר עם ברוטאליות וכוחנות שנדיר למצוא בעידן הנוכחי. כוח אדיר וצליל נפלא שמשולבים בחתיכת מוטוריקה ייחודית ומשכרת. כזו שתעסה את האגו ובאותו זמן תאתגר את היכולת. מכונית שלא תתחנף אליך לעולם. כלי נהיגה שהוא בעצם חבית חומר נפץ שעשויה לשגר אותך לעולם אחר אם לא תיתן לה את הכבוד הראוי"