חלמתם פעם להחזיק את הירח בכף ידכם? אם כן, יש לנו חדשות טובות ויקרות עבורכם, חברת קוויאר היא מותג רוסי של אביזרי יוקרה, שחרט על דגלו שילוב של טכנולוגיות מתקדמות עם יוקרה אלגנטית.
החברה מצפה סמארטפונים חדשים בזהב או באבנים יקרות, מוצר צריכה בסיסי לכל אשת אוליגרך, אבל כעת החברה מציעה לכם גם סמארטפון מצופה במטאוריטים מהירח, ממאדים ואפילו מכוכב חמה. אם תסכימו להיפרד מ-6,520 דולר, תוכלו להחזיק בכף ידכם אייפון 12 פרו מצופה במטאוריט שנפל מהירח אל כדור הארץ.
3 צפייה בגלריה
סמארטפונים עם חלקים שלא מהעולם הזה
סמארטפונים עם חלקים שלא מהעולם הזה
סמארטפונים עם חלקים שלא מהעולם הזה
(צילום: מתוך אתר האינטרנט של קוויאר)
לגבי המטאוריט ממאדים, בחברה משווקים זאת כחלק בלתי נפרד מעתיד האנושות, ולכן הוא יעלה קצת יותר, 6,800 דולר. ומה לגבי מרקורי? כוכב חמה הקרוב ביותר לשמש? כאן מדובר לפי אתר החברה ב"מתנה מצוינת לכל אירוע" והוא יעלה לכם לא פחות מ-6,980 דולר. אז למה לבקש משאלה מכוכב אם אפשר לקבל חלק ממנו? אגב, שני מוצרי הדגל של החברה הם טלפון עם חריטת דיוקן של פוטין וסמארטפון אטום לכדורים.
ועכשיו לשנה החדשה, בכל 1 בינואר אנחנו מקבלים בברכה את התינוקות שכאילו חיכו כדי להיוולד ביום הראשון של השנה, אבל מה עם המלטות של בעלי חיים נוספים?
גן חיות בבלגיה קיבל בשמחה את 2021 עם המלטה של גור שימפנזה ננסי בדיוק עם בואו של היום הראשון בשנה. האם ניימבי הגיעה לבלגיה הישר מגן החיות בגרמניה עם בתה הבכורה, וכעת היא אוחזת בגור נוסף, שהביא את מספרם של השימפנזות הננסיות בגן החיות ל-20 - נזכיר שזה מין שנמצא בסכנת הכחדה בעולם. אז בהחלט חדשות טובות לפתוח איתן את 2021.

3 צפייה בגלריה
האם נייבי עם הגור החדש
האם נייבי עם הגור החדש
האם נייבי עם הגור החדש
(צילום: רויטרס)
טוב, על מכתבים בבקבוק שמענו לא פעם, אבל נייר בתוך בקבוק ויסקי ישן שנמצא אחרי 126 שנה – זה כבר משהו מיוחד. תושב ארה"ב מצא בקבוק זכוכית ובתוכו פתק, שהוסתר בתוך קיר בניין בבוסטון – בין הקיר הפנימי לאח הביתי שלו.
על הפתק כתוב "טום פורד" יחד עם הביטוי "6 על שיאה" - אכן תעלומה. התוכנית לארכיאולוגיה של בוסטון, שמתעניינת מאוד בממצא הנדיר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה שאם למישהו יש רעיונות או מידע על הפתק ומשמעותו - שישתף. נכון להיום, גם המקור וגם המשמעות מאחורי הפתק לא ברורים לחוקרים.
3 צפייה בגלריה
הבקבוק והפתק
הבקבוק והפתק
הבקבוק והפתק
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק: City of Boston Archaeology Program)
ולסיום, נאחל יום הולדת שמח לגרטה טונברג, הנערה השבדית שנכנסה לחיינו לפני כשנתיים והפכה לפנים של מחאת האקלים, וההתחממות הגלובלית. היום היא חוגגת 18. אז לחייך גרטה! בכוס זכוכית, כן?
מבזק החדשות הטובות מתפרסם כאן בימים ראשון, שלישי וחמישי