מגן מכבי תל אביב בן ביטון סיכם הערב (שלישי) עקרונית בהפועל תל אביב, והוא יושאל מהפועל באר שבע עם אופציה לרכישה בסיום העונה. פניית הפועל ת"א בעניין המגן פורסמה לראשונה ב-ynet.
חזרתו הצפויה של הפורטוגלי אנדרה ז'ראלדש לאלופה סללה את דרכו של ביטון אל מחוץ לקבוצה. המגן בן ה-30, שגדל בוולפסון, לא התאקלם אצל הצהובים ורשם שלושה משחקי ליגה בלבד.
4 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
בן ביטון
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הפועל ת"א ניר קלינגר התקשר אתמול לחלוץ אפואל ניקוסיה בן שהר, והבהיר לו שהוא הפייבוריט של ההנהלה לחיזוק. "אני רוצה אותך בשבוע הבא בהפועל, הסיפור עם פאטוס בצ'יראי לא רציני", אמר לו קלינגר.
בניגוד לעומר אצילי וז'ראלדש שלא ימשיכו במועדון הקפריסאי, שהר עוד חלק מהסגל של הקבוצה ואפילו יפתח הערב נגד קאטוקופיה בליגה. המטרה שלו היא לחזור לישראל, ובשיחות שקיים עם הבעלים של אפואל הבהיר כי רק בתום השבוע הקרוב, כשעוד צפוי לקבוצתו משחק נוסף בשבת, הוא יקבל את ההחלטה הסופית.
4 צפייה בגלריה
בן שהר חוגג
בן שהר חוגג
מבוקש בהפועל ת"א. בן שהר
(צילום: הרצל יוסף)
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
גם במכבי חיפה שוקלים לצרף את שהר כגיבוי לניקיטה רוקאביצה. שהר מתלבט האם להפוך לשחקן ספסל בקבוצה שנמצאת בדרך לתואר או לחזור למסע הצלה בקבוצת נעוריו בה יהיה שחקן מרכזי.
עד כה ההחתמות של קלינגר לקראת חלון ההעברות הן דן איינבינדר, שלא שיחק בחודשים האחרונים לאחר שלא היה בתוכניות של בבית"ר ירושלים, לידור כהן וגיל יצחק שכבר שיחק מספר פעמים. מי שמצטרף לקבוצה הוא אופק ביטון, קשר הנבחרת הצעירה וסקציה נס ציונה. הפועל עשויה להשאיל שחקנים לקבוצה מהלאומית כחלק מהעסקה.
4 צפייה בגלריה
אופק ביטון
אופק ביטון
אופק ביטון
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוסף, הבעלים שרון ניסנוב מנהל מגעים עם מכבי ת"א בנוגע להעברת שחקנים בתמורה לזכויות על הבלם רז שלמה. בין היתר הועלו שמותיהם של ניק בלקמן, אדוארדו גררו, מתן בלטקסה ומתן חוזז.
פורסם לראשונה: 07:04, 05.01.21