עמוס שפירא, לשעבר מנכ"ל אל על וסלקום, אמנם מחמם מנועים, לקראת המרוץ לראשות עיריית תל אביב, אם רון חולדאי יתפטר, אבל בינתיים ממשיך לעשות נפשות כיו"ר אלו"ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם), לרגל שבוע ההתרמה השנתי לארגון. שפירא צילם סרטון בו הוא קורא לציבור ולעמיתיו המנהלים להתגייס למען המטרה. "הצטרפו אלי ותירמו בלינק הזה, כדי שנוכל להמשיך ולהעניק לילדים והבוגרים עם אוטיזם את מה שמגיע לכל אדם", הוא מבקש בסרטון. בשל הקורונה מתקיים המבצע דיגיטלית, ועד עכשיו נתרמו לו מעל 750,000 שקל.
4 צפייה בגלריה
עמוס שפירא
עמוס שפירא
עמוס שפירא
(צילום: יח"צ)

היזמות המבטיחות

בתחרות "היזמות המבטיחות", שהתקיימה במסגרת אירוע פתיחת 2021 של הארגון "יזמיות", שהקימה הילה אוביל ברנר, ופועל לקידומה של יזמות נשית והגדלת מספר הנשים במיזמים בתחום ההייטק והטכנולוגיה, זכתה במקום הראשון היזמת לירי הלפרין סגל, שהקימה את הסטארט-אפ "לאו" לפני כשנתיים, שמספק שירות מהיר לחברות הביטוח בעזרת צ'טבוט בשפה ביטוחית. הזוכות, שנבחרו על ידי צוות שופטות, כולן מתחום ההייטק, זכו בפרסים, שבאמצעותם יוכלו למקסם את עשייתן, ביניהם סך של 2,201 שקל מבית "איי.בי.איי", פרס כספי זהה מעמותת 51 של היזמת החברתית חנה רדו, ומערכת "גוגל הום".
4 צפייה בגלריה
לירי הלפרין סגל
לירי הלפרין סגל
לירי הלפרין סגל
(צילום: ניר דדון)

"הכל זהב" חוגגת עשור

"הכל זהב", תוכנית הנוסטלגיה והזמר העברי השבועית של רדיו ת"א 102FM, בהגשת תומר סגיס, תציין בסופ"ש הקרוב עשור, עם אירוח מיוחד של עינת שרוף. התוכנית הוגדרה כ״שמורה רדיופונית איכותית המוקדשת כולה לשימור ולטיפוח הזמר העברי". שרוף תשתף בתוכנית פרויקט מוזיקלי שיצרה בתקופת הקורונה עם בן זוגה, תמיר הרפז, ויתארחו בה מנהלי התחנות בהווה ובעבר.
4 צפייה בגלריה
תומר סגיס ועינת שרוף
תומר סגיס ועינת שרוף
תומר סגיס ועינת שרוף
(צילום: רדיו ת"א)

אופי רייך מונה למנכ"ל מועצת הדבש

אופי רייך (65), חבר מושב בית לחם הגלילית, מונה למנכ"ל מועצת הדבש, חברה ציבורית שתומכת ומסייעת לדבוראים. בין פעולותיה: התמודדות עם איומים על הענף בכלל ועל היעלמות הדבורים בפרט, פעילות בשיתוף קק"ל לנטיעות מוגברות של עצים צופניים, וקידום הדור הבא בענף. כיום פועלים בישראל כ-510 דבוראים המטפלים ב-120 אלף כוורות, כשתרומת האבקת הגידולים לתל"ג החקלאי בישראל מוערכת בכ-3 מיליארד שקל בשנה.
4 צפייה בגלריה
אופי רייך
אופי רייך
אופי רייך
(צילום: יח"צ)

שינויים מבניים במזרחי טפחות

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות הנכנס, משה לארי, יצר מספר שינויים מבניים בבנק: גיא עופר-הירשלר, מנהל סקטור תאגידים בחטיבה העסקית, ישמש מעכשיו גם כסגן מנהל החטיבה. שי שליטא התמנה למנהל סקטור עסקים בבנק. בנוסף, החליט לארי על העברת האחריות על סניפי הבנק בלונדון ובלוס אנג'לס מהחטיבה הפיננסית לחטיבה העסקית, כדי לגוון ולהרחיב את היקפי הפעילות. האחריות על סניפי הבנק מעבר לים תרוכז בסקטור סחר חוץ, בראשו יעמוד אריק בנדל.