ייצוגית נגד HOT: תקלות בממירי מיני פייבר
בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה הוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א בשל תקלות חוזרות בממיר, ובהן - קפיאת התמונה במהלך זפזופ בין ערוצים. טכנאי HOT שהוקלט בשיחה: "מכיר את הבעיה, אין לה פיתרון למעט החלפה לממיר פשוט יותר". HOT: "נגיב בבית המשפט"
בקשה לתביעה ייצוגית נגד HOT הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי זוג מהשרון, שטוענים כי הם ולקוחות אחרים של החברה סובלים מתקלות חוזרות ונשנות בממיר מיני פייבר בוקס, שבאות לידי ביטוי בעיקר בקפיאת התמונה במהלך זפזופ בין ערוצים. לטענתם, בעת צפייה בתוכניות מוקלטות, הממיר יכול להיתקע כל רבע שעה.
- לקוחות HOT קיבלו ממירים משומשים ומציפים את טיקטוק
- אינטרנט איטי: "לחייב את החברות לפרסם את המהירויות האמיתיות"
- חבילות 5G: כמה זה עולה לנו?
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בני הזוג התעסקו בתקלות מספר חודשים, במהלכם המתינו לטכנאים שלוש פעמים. נטען כי הלקוחות מחכים בכל פעם לטכנאים, תוך בזבוז זמנם ולרוב על חשבון זמן עבודה, כאשר התקלה חוזרת על עצמה לאחר זמן קצר. בני הזוג הקליטו שיחה עם טכנאי HOT, בה הוא אמר להם "אני מכיר את הבעיה הזאת, אין לה פתרון למעט החלפה לממיר פשוט יותר".
בכל פעם שבה מתרחשת התקלה, פונים חברי הקבוצה אל HOT ונציגיה מדריכים אותם לנתק את הממיר מהחשמל ולחברו מחדש ושלל פתרונות דומים, לצד תיאום טכנאי לצורך טיפול בתקלה שבממיר או החלפתו. במקרה מסוים, הלקוח המבקש לתבוע אף ניגש בעצמו למוקד שירות של החברה והחליף את הממיר בעצמו.
בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות', נטען כי HOT ממשיכה לתאם ללקוחותיה ביקורי סרק של טכנאים, תוך גרימת עוגמת נפש ללקוחות ולטכנאים. עוד נטען כי HOT מספקת ללקוחותיה ביודעין ממירים תקולים שפוגעים בחוויית הצפייה ואף מטרטרת אותם וגורמת להם להמתין לשווא לטכנאים מטעמה, לכאורה כדי לתקן את הממירים ו/או להחליפם, על אף שהיא יודעת שהתקלה אינה בת טיפול והיא מתרחשת גם בכל ממיר חלופי.
מ-HOT נמסר בתגובה: "החברה קיבלה את התביעה, תלמד ותגיב לה בבית המשפט. ממירי המיני פייבר הם ממירים מתקדמים המכילים פיצ'רים חדשניים ומשרתים לקוחות מרוצים רבים. הממירים עברו בדיקות קפדניות במעבדות היצרן וקיבלו את כל האישורים הנדרשים".
שלא נדבר על זה שהממיר הזה גם לא תמיד מקליט תכניות שביקשתי
במעבר בין ערוצים. גם לנו נאמר בהוט ש:"מודעים לתקלה, אין מה לעשות, אתה יכול להחליף לממירים ישנים יותר". חוצפה.
אשמח גם להצטרף. גם לנו היסטוריה עמוסנ תקלות איתם. אותם תקלןת בדיוק
במשך שנה חוויתי עם ממירים אלו תקלות ונשנות. עד שחזרתי לממיר ישן והתנתקתי מהוט לחלוטין!!!
ממתין ליצירת קשר אשמח להצטרף
גם אצלי אין יום שלא צריך להוציא פעמיים מהחשמל והערוץ קופא כמעט בכל נסיון החלפת ערוץ
הוט לא יודעת לטפל בתקלות
כן.מחליפים בחדש ושוב...
גם לי זה קרה הצלחתי להתנתק מהם איזה מזל יש לי שהצלחתי להתנתק היום גם בחינם לא עובר להוט
בדיחה.
הבעיות במיני פייבר לא מפסיקות, החליפו מספר פעמים והתקלה חוזרת שוב ושוב נשבר לי להתקשר.. מנתק מהחשמל ממתין דקות ושוב פועל לימים מספר וכך שוב ושוב...
והחליפו כבר שלוש פעמים את הממירים, ולא עוזר. הטכנאי בעצמו אמר שזו תקלה ידועה בכל המכשירים. פשוט מעצבן!!!!
האינטרנט איטי להחריד אבל נכנסים לתקופת מבחנים ולעשות את הצעד עכשיו מסוכן כי אין אפשר לדעת מה יקרה עם האחרים אבל נתנתק מהבלתי נסבלים האלה אחת ולתמיד בקרוב
גם אצלי הממיר שיש,לי בסלון המיני עושה בעיות התמונה כל הזמן נעמדת וגם אי אפשר להעביר תחנות וערוצים
רק ככה משפרים שרות כל הכבוד אכן תביעה ראויה גם אנחנו סובלים פה
בגדול אין במה לצפות
צריך לעשות חרם על הוט שיחליפו דחוף את הממיר הדפוק הזה שבאמת נתקע ,אפילו טכנאי של הוט אמר לי שהממיר דפוק ויש להוט ממיר חדש שהם לא רוצים לתת ללקוחות
התקלה קיימת ואכן אין פתרון למרות מספר ביקורים של טכנאים נואשים.צריך לזכות אותנו הצרכנים שמשלמים מכספנו כל חודש.
מצתרף לאחרים מתנתק כל יומים כאשר רוצים להחליף ערוצים
כמו שנאמר בכתבה אותה תופעה גם אצלנו בממיר המדובר נאמר שיש צורך בעידכון גירסה.זה כמובן לא עזר.
בדיוק מסיבה זו ברחנו מהוט. ממירים סיוט
בדרך כלל זה מסתכם בפיצוי של פתיחת ערוץ שולי ולא מעניין לתקופה קצרה.. שידחפו את זה לת**
כל יום צריך לעשות ריסט לממיר בגלל תמונה תקועה או בגלל wifi
הם צודקים המסך תמיד נתקע הממיר לא תקין
איך מצטרפים לתביעה..
בתביעה יצוגית העורכי דין מרוויחים והלקוחות של הוט מקבלים כמה שקלים בחודש
החברה השנואה בישראל
גם אני סובל מאותה בעיה ובהוט מטרטרים אותי שוב ושוב כשהטכנאים שלהם מודים בעצמם שאין פתרון לבעיה של המיני פייבר.
נכון נתקע אני מכבה חשמל ומדליק וזה מסתדר
ממירים תוצרת אפגניסטן
גם לנו יש אותו הדבר בעיות אין סוף
ביזיון
כל ערב כשאני בא להדליק את הטלויזיה אני פותח בהוצאת הממיר מהחשמל והדלקתו מחדש, אם יש לי מזל אז אני עושה זאת רק פעם אחת.. אבל בדרך כלל אין לי. אני שבוי של הוט כי אין לי אלטרנטיבה אחרת באיזור מגורי..
הצ'אטים אני כבר מציין את כל מה שכבר הנחו אותי לעשות כבר עשיתי. מה הלאה כדי שזה יתחיל לעבוד.
אני גם בין הנפגעים אבל האשם בנו פשוט צריך לעבור חברה
חייבים לעשות לזה סוף
כל מה שנאמר ואף יותר.. זוהי חברה שבזה ללקוחות ,מתייחסת בזלזול ועושקת הלקוחות. מציעה לבטל ההתקשרות לאלתר מהחברה הזו .לנו האזרחים יש המון כח ורק בדרך זו נוכל לנסות לעשות תיקון ולא להנציח עוולות כמו חברת הוט!!
אדם שהיה בשדירה הניהולית בהוט אין לו מה לחפש עבודה במשק. עם תודעת שירות ומקצועיות כזו עדיף שיעשה חמוצים
כבר התייאשתי מהנושא. אני וטכנאי הוט כבר בקשר כמו משפחה. אין סוך החלפות ממירים, ביקורי טכנאים, והמתנה אין סופית לשירות ועדיין הכל לא עובד....
שלא הוט יצרה את הממיר, ככה היא קנתה אותו.וזה שייך לתחום השירות. רוצה להישאר, תישאר כמנוי, והרבה יודעים שמי שמתעקש על החלפת ממיר, הוט מחליפים לו,
יש לדרוש ממיר מתקדם מסוג אחר ללא חיוב או להתנתק מהוט
סיפורים הממיר הוא ממרר לנן את החיים כול הזמן ניתקע לא שווה בקרוב עובר לסלקום
במשך חודשים ניסיתי לגרום להוט לטפל בבעיה ללא הצלחה. בשירות לקוחות מגלגלים את הבעיה הלאה ומנפנפים את הלקוח.
רק לאחר תחנונים. ומעבר לציוד ישן. עם בעיות. קיבלתי את ה4k וסוף סוף. אני מרחצה. אבל חצי שנה סבלתי.
ממש מתיש כל הזמן מאפס אותו
טכנאי בא אליי פעמיים בשל בעיות קשות בגלישה ולא עזר מאומה
אנו נתקלים בבעיה של תקיעת מסך בזמן זיפזופ מזה זמן רב וכל הזמן הוט מבקשים שנבצע עדכון גרסה דבר שלא פותר את הבעיה
כי הרי התביעה לא תגרום להם לשדרג את הממירים הארורים האלה, במקרה הטוב נקבל חודש חינם או איזה ערוץ נישה לחודשיים. ביזיון ידוע מראש.
חברה שאוכלת את לקוחותיה
גם אצלנו הממיר נתקע, טכנאי שהיגיע אמר שזאת תקלה ידועה למרות זאת החליף ממיר ואמר שהתקלה תחזור
חברה כושלת עם ממירים כושלים, עדיף לברוח מהבדיחה הזאת כמה שיותר מהר! מאחל לחברה הזאת רק להסגר!
מנצלים את הלקוחות לרעה
סופסוף זה קורה,חברה גרועה שירות גרוע שמחה שמישהו הרים את הכפפה וילמד לקח את החברה על שירות ואמינות,היינו בהוט ושמחים שהתפטרנו מהחברה הכושלת הזו,בהצלחה רבה לתובעים.
אכן יש תרלות חוזרות ונשנות ולא עוזר כשפונים מס פעמים לחברת הוט ולקוחות משלמים במיטב כספם ככל הנראה שתביעה ייצוגית תעזור!!
החליפו לי חמש פעמים את הממיר אבל כולם אותו הזבל. כל הזמן נתקע וצריך לאפס אותו. סיוט.
חברה פח*
נאמר לי שהבעיה התחילה מאז שחיברו את נטפליקס לממיר.
גם אצלי יש תקלות חוזרות. כולל בעיות בשמע וקפיאת תמונה וגם באניטרנט האלחוטי. מספר רב של טכנאים וכל פעם טוענים שתקנו ושום דבר לא משתנה
וגם בפניי הודה אחד הטכנאים שהממירים האלה עושים צרות להרבה מאוד לקוחות
לפחות פעם ביום ריסטרט חשמלי
מדור קודם ומאז הכל בסדר. תשקיעו במהנדס ובמתכנת נורמלי במקום בתירוצים, יהיה יותר טוב לכולם.
אצלי בכלל אין כל וגיליתי שיש מדבקה על הממיר הישן עבודה בעניים
ולא מזיז להם
אחרי שנמאס לי סופית מהממירים הלא מתפקדים של הוט עברתי לסלקום טיוי. תענוג של ממיר אנדרואיד. עובד חלק מהר ובלי שום בעיות. כיף וגם יותר זול.
גם לנו נתקע המון החליפו כבר כמה פעמים
מצטרף לתביעה....
כל הזמן נתקע, מגיב לאט, דורש כיבוי והדלקה על בסיס קבוע. קונים הוט בגלל שישלהם טריפל במחיר אטרקטיבי, אחרת אין להם לקוחות.
בעייה קשה!!!!
אני החלפתי לממירים הפשוטים הקודמים כי נמאס לי מהתקלות.
שנים עם אותה בעיה. מלא טכנאים שמגיעים והפיתרון שלהם הוא לרוקן מדי פעם את הארד דיסק, להוצחא מהמיני את כרטוס הזיכרון או לעדכן את התוכנה. האמת היא שכבר כמה חודשים הכל בסדר. הוצאתי את הכרטיס זיכרון והממיר לא נתקע. קודם לכן החה ממש סיוט.
זה בגלל עומס על תשתית הטלווזיה של הוט פייבר מיני.
לי יש מגיק וגם לא שווה כלום מוציא מכניס מהחשמל מהבוקר עד הערב ותמיד ניתקעת התמונה
עושה בשכל!
לגמרי! אין חווית צפיה. ציוד ישן, ממש חברה אכזבה.
התקלה הקשה מכל אצלי(מעבר לקפיאת מסך) יוטיוב נתקע,ולא עוזר ניתוק חשמל.פשוט מתנתק באמצע צפיה.בשביל זה אנו משלמים?
למשל חיובים חודשים רבים אחרי סיום התקשרות.
מיני הוט פייבר,נתקע לעיתים קרובות מאד.אפשר לומר ,על בסיס יומי.התלוננתי פעמים רבות,מבזבז זמן בהמתנה לנציג,שמבצע עדכון גרסה,תוך המתנה שלי בטלפון.נשלח טכנאי מספר פעמים,שאומר שסוג הממיר גרוע ושהוט מקבלת אין סוף תלונות.הוט צריכה לפצות אותנו
פשוט מבאס ואין באמת לטכנאים מענה טוב, התקחה כל הזמן חוזרת
הבעיה היא שזה כמובן מוחק הקלטות אבל בעיית התקיעות נפתרת בממירי המיני.
סובל מאותם "תסמינים" .שמח שמשהו לקח את זה לידיים.
על כל המתואר ולבסוף חזרתי לממיר הישן...
עד שיש לי עשר דקות פנויות לצפייה הממיר קפוא ואני מתבאס קשות
שיפסיקו לגרום ללקוחות לחשוב שהם הוזים
איך מצטרפים לתביעה
גם לי יש את הבעיה הזאת
איך מצטרפים לתביעה?????
הממיר הנל בעייתי ביותר התביעה צודקת בהחלט כל הכבוד עוגמת נפש שום דבר לא טופל חייב להחליף את הממרים הנל ולפצות את הלקוחות
גם לי יש את התקלה, בחברה התעלמו
גם אצלנו, כל כמה זמן צריך להביא טכנאי שיחליף את המיני של הוט. הממירים לא יציבים והטכנאים מודים שזו בעיה ידועה. עוגמת נפש
תקלה ביחידה הספציפית שהם קיבלו וישר יצוגית?
לפחות היית מגיב עם שם יותר אמיתי מאשר אאא
אצלי הוא נתקע כל יום. הזמנתי טכנאים שהחליפו אותו מספר פעמים אבל כבר התייאשתי. אחד הטכנאים אמר לי שעדיף להשאר עם מה שיש כי הממיר שמוחלף הוא לא חדש ובו יכולות להיות בעיות אחרות
לצערי גם אצלי זה קורה הממיר הוחלף והתקלה קיימת גם עכשיו
ראו הוזהרתם.
גם אצלי הממירים זה קורה כל יום אני מנתקת מהחשמל ומחברת בחזרה אחרי כמה דקות זה קורה שוב.
גם לי זה קורה מדי פעם שמעבירים ערוצים התמונה קופאת וצריך לנתק מהחשמל. ולא מספיק לכבות את הממיר. זה ממש מעצבן ומרגיז. כבר החלפנו ממיר וזה לא עוזר. איך מצטרפים לתביעה
כשאתה מצטרף לתביעה תודיעו לי!!
גם לי זה קורה
בעבר היו לי בעיות בלי סוף לפני כשבועיים היה לי טכנאי שדיבר עם ההנדסה בהוט ומאז אין לי בעיות כנראה תלוי על מי נופלים
יש דרך להצרף לתביעה גם לי זה קורה כל היום. הפכתי למוציא ומחזיר חשמל
אם אתה מצליח תודיע לי גם..
תביעה ייצוגית נועדה לאפשר לתבוע גוף לגבי נושאים שמשפיעים על מספר רב של אנשים ללא צורך שכל אחד מהם יהיה צד בתביעה. אם התביעה מאושרת ומגיעה להכרעה (לרוב זה מסתיים בפשרה) הפיצוי חל על כל מי שנכלל בקבוצה שנפגעה. אם במקרה הזה ייפסק פיצוי כלשהו עקב התביעה כל מי שברשותו מיני פייבר יקבל את הפיצוי. במקרה הצורך לאחר הכרעה לטובת התובע או לאחר הגעה לפשרה יפורסם הליך אותו כל מי שרואה עצמו כנפגע יצטרך לעבור. במקרה הספציפי הזה הוט יודעת בדיוק למי יש (וגם למי היה בין אם הוא החליף אותו או עזב את הוט) כך שלא נראה שיהיה צורך בתהליך כלשהו. כמובן שזו רק ההתחלה ופיצוי, אם יהיה, עוד רחוק.
גם אני סבלתי מהוט הם יודעים רק לקחת כסף
הכול נכון גם לי היתה הקלטה של טכנאי הוט שאמר לי שיש רכיב במיניפייבר שגורם לבעייה ושהמהנדסים של הוט עובדים על הבעייה ,ושהם קיבלו הוראה להמשיך ולהגיע ללקוחות וכביכול מחליפים ממיר מעדכנים גירסה ובעייה ממשיכה
בממיר שלנו לא היו תקלות ואנחנו מרוצים מהתיפקוד..
הבעיה נוצרת בגלל חימום יתר יש למקם את הממיר בסביבת זרימת אוויר ולא בחלל סגור. כמו כן חברת הוט מכבה את הממיר כשלא בשימוש
שנים שומעים את אותם תשובות מהוט
שירות לקוחות על הפנים
תברחו מהוט
אני התנתקתי כבר מהם, אבל האם גם אני אקבל פיצוי על העוגמת נפש?
יאללה תביעה שישלמו על זה
רק ניתוק מהחשמל מאפשר המשך פעילות
גם אצלי הממיר עם מלא תקלות חוזרות וכלום לא עוזר,יש להם אותם תשובות לכולם
אפילו פרטנר עדיפה עליה. חברה בזיון
גם לי היו המון בעיות. עד שהתיאשתי ושידרגתי לממיר החדש בתוספת עלות. מה המשמעות להצטרף לייצוגית?
נכון שלממיר זה יש פונקציות מתקדמות אבל זה לא מחפה על תקלות. הממיר פועל כמו מחשב באמצעות תוכנת הפעלה ייעודית, וכמו בכל צחשב ניתן לזהות את הבעיות ולפתור אותן על ידי תיקון הבעיה ושליחת עדקון דרך הרשתץ מישהו צריך להרים את הכפפה ולדאוג שזה יבוצע. דרך אגב, גם בחלק ממירי יס קיימות פונקציות זהות ובהם אין את התקלות האופייניות לממירי מיני פייבר של הוט.
גם לי אמרו שאין מה לעשות והפתרון שהם עשו זה למחוק את כל ההקלטות מהממיר הראשי.
וגם בעיות בווליום, יש ערוצים שאין בהם ווליום עד שלא נכנסים להגדרות
אין כמעט יום שאין בו תקלה שתמיד מחייב ניתוק מהחשמל שלו או של הממיר פייבר הראשי.
איזה כיף שיש אנשים כמו הזוג הזה שמרים את הכפפה, אני כל ערב מתעסק עם להוציא מהחשמל ולהחזיר מוותר מראש על הטכנאי, הייתי מעיף אותם לאלף עזעזל אם הייתה אלטרנטיבה נורמאלית.
כל יומיים נתקעת התמונה, וצריך להוציא מהחשמל ולאפס אותו לכמה דקות. גם לי אמר הטכנאי שזו בעיה ידועה. ואין לה מענה.
הבעיה קיימת הרבה זמן. הוט כאילו פותרים מרחוק, אבל הבעיה חוזרת.
כל הזמן תקלות
קטסטרופה פעם אחת ולתמיד להוציאם מהשוק
מקווה שהוט לא יפטרו דוברי אמת.
הם על הפנים הממירים האלה, וגם האינטרנט דפוק, כל הזמן צריך רענון תדרים ואתחולים מחדש
קרה לי אותו דבר ואף יותר ,הטכנאים מודים במפורש על הבעיה בממיר מיני שלהם בכל הארץ ,עשו לי כל הקומבינות ולא עזר כלום,כל הכבוד על היוזמה
קיים פתרון נפלא לבעיה- התנתקות!!!!
אותם סיפורים ולא הייתה תשובה לתקלות, בסוף נמאס לי ועברתי לפרטנרTV ונפלתי מהפח אל הפחת
ישלחו לך ממיר עם שליח וידריכו אותך להחליף לבד
איך מצטרפים לתביעה?
בלה בלה הלקוחות ממציאים בלה בלה