עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) ערכה טקס בזום לחלוקת מלגות ע"ש פאולינה וד"ר אברהם ברגמן ז"ל, ל-57 סטודנטים חברי העמותה מכל הארץ, שלומדים לתארים ראשונים ושניים במגוון מקצועות. סך המלגות עומד על כ-115 אלף שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לקחו חלק: יו"ר העמותה, רו"ח אהוד רצאבי; המנכ"ל בועז הרמן; יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג; סטודנטים, ואודלי-ה פיטוסי, שקיבלה בעבר מלגה מאיל"ן, ונבחרה לאחרונה בתמיכת 109 מדינות מהעולם, לנציגת ישראל בוועדת המומחים של ה-CRPD באו"ם בנושא אנשים עם מוגבלויות.
6 צפייה בגלריה
אירוע מלגות של איל"ן
אירוע מלגות של איל"ן
אירוע מלגות של איל"ן
(צילום: יח"צ)

הליקון מחברת בין יוצרים להון סיכון

חברת הליקון השיקה את MARKERS - פלטפורמה טכנולוגית מבית היוצר של TechnoArt, קרן הון סיכון ישראלית שמחברת בין עולמות הטכנולוגיה והאמנות. הטכנולוגיה הייחודית תאפשר לאמנים ויוצרים ישראלים לקיים קשרים ישירים עם חברות ומותגים מקומיים ובינלאומיים, ולייצר הזדמנויות עסקיות שיכולות לקדם את היצירה שלהם בארץ ובעולם.
לקחו חלק: רוני בראון, מייסד חברת הליקון שתפעיל את הפרויקט בארץ וחבר הנהלת TechnoArt בישראל, ושני פלד, מנכ"לית TechnoArt. כל האינטראקציה בין נציגי המותג לאמן נעשית דרך הפלטפורמה, כשלפי המודל הכלכלי, על כל שיתוף פעולה שנרקם בין מותג לאמן במסגרת הפלטפורמה מופרשת עמלה.
6 צפייה בגלריה
שני פלד ורוני בראון
שני פלד ורוני בראון
שני פלד ורוני בראון
(צילום: יואב רודא)

ביומד פותחת את המסחר

חברת הביומד פלנטארק פתחה את המסחר בבורסה אתמול, לרגל רישומה, ולפי שווי חברה של כ-60 מיליון שקל. זו המנפיקה הראשונה בשנת 2021. דרור שליטין ואלדד משולם, מנכ"לים משותפים בפלנטארק ביו, אמרו כי הם מקווים לממש את החזון שלנו ולקדם את החקלאות העולמית.
6 צפייה בגלריה
למעלה: דרור שליטין, ימית זהרי (כלכלנית בבורסה), למטה: אלדד משולם
למעלה: דרור שליטין, ימית זהרי (כלכלנית בבורסה), למטה: אלדד משולם
למעלה: דרור שליטין, ימית זהרי (כלכלנית בבורסה), למטה: אלדד משולם
( צילום: הבורסה לניירות ערך)

פרזנטור חדש לפרויקט המשרדים LYFE

השחקן והיזם גל אמיתי, שצפוי להופיע על האקרנים לאחר שיפתחו את בתי הקולנוע בשני סרטים חדשים, נבחר כפרזנטור של הקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, שמוקם בבני ברק.
6 צפייה בגלריה
גל אמיתי
גל אמיתי
גל אמיתי
(צילום: גבע טלמור)

הזוכים בפרס החדשנות

איגוד השיווק השיק את פרס החדשנות והכריז על הזוכים בפרס לרבעון השלישי של 2020: ישראכרט - על שירות התשלומים Anypay מהנייד ובאפליקציה; יכין - על הקונספט הצרכני: "הכי טעים להכין בבית", שתואם את תקופת הקורונה; אסם - על פתיבר פינוקים, וקרונוס ישראל - על חשיפת מוצרי קנאביס לרוקח, מטופל ורופא.
6 צפייה בגלריה
פרס החדשנות 2020
פרס החדשנות 2020
פרס החדשנות 2020
(צילום: יח"צ)

שי וינברג מונה למשנה למנכ"ל מליסרון

שי וינברג, שמשמש כיום מנכ"ל עופר השקעות, מסיים את תפקידו, ויחל בתפקידו החדש: משנה למנכ"ל קבוצת מליסרון, שעופר השקעות היא אחת מזרועותיה. במקביל ישמש וינברג מנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים הקיימים והמתוכננים של הקבוצה, וככזה יהיה אחראי על פיתוח נכסי הנדל"ן של החברה, השבחתם והובלת מימוש אסטרטגית הצמיחה בתחום. מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, בירך על הצטרפותו של וינברג להנהלת החברה.
6 צפייה בגלריה
שי וינברג
שי וינברג
שי וינברג
(צילום: סיון פרג')

קרן בירד תשקיע 1.5 מיליון דולר באבטחה וביטחון הציבור

קרן בירד, בשיתוף המשרד לביטחון הפנים והמשרד האמריקני לביטחון המולדת, תשקיע 1.5 מיליון דולר בפרויקטים בתחומי האבטחה וביטחון הציבור. הקרן הדו-לאומית אישרה השקעה בשני פרויקטים משותפים לחברות ישראליות ואמריקניות, שנועדו לפתח טכנולוגיות מתקדמות בתחום ביטחון הפנים.
הנבחרות: חברת Levitection מחיפה וחברת Technologies Liberty Defense מג'ורג'יה, ארה"ב, יפתחו פיתרון לאיתור איומים וחפצים מוסתרים בשטח פתוח באמצעות הדמייה אלקטרומגנטית ובינה מלאכותית. חברת Ception Technologies מירושלים וחברת Hivemapper מקליפורניה, ארה"ב, יפתחו מערכת למיפוי תלת ממדי המשלבת צילומי אוויר וקרקע.
ד"ר איתן יודילביץ, מנכ"ל קרן בירד: "הפרויקטים החדשים של תכנית BIRD HLS יתנו מענה לצרכים חיוניים של ביטחון הפנים בשתי המדינות. יש לציין, שבנוסף למענקים מהקרן יזכו הפרויקטים למימון מהמגזר הפרטי, כך שסך ההשקעה בפרויקטים תהיה בהיקף של שלושה מיליון דולר.

תוכנית החומש לקידום היי-טק בחברה הערבית

ארגון צופן יזם אירוע מקוון לתורמים מהארץ ומחו"ל במטרה לגייס תקציבים לקידום "תוכנית החומש", לקידום היי-טק בחברות הערביות, שיזם ועד ראשי הרשויות הערביות בשיתוף "דלויט". מטרת התוכנית לתגבר את החברה הערבית בהיי-טק הישראלי ולפעול בכמה זירות על מנת שבתוך חמש שנים יהיו 20 אלף מהנדסים ערבים בהיי-טק.
לקחו חלק: סאמי סעדי, מנכ"ל משותף בצופן, שאמר, שהמדינה מפסידה כל שנה 32 מיליארד שקל מתת ייצוג של החברה הערבית; ד"ר רמזי חלבי, יו"ר צופן; רביטל דואק, מנכ"לית משותפת בצופן, ונח האקר, מנהל פרויקט "תוכנית החומש".

פרופ' אהרון צ'חנובר מצטרף לחברת הביומד EFA

חברת הביומד EFA מקבוצת מרחביה אחזקות והשקעות הבורסאית, המפתחת מערכת המאפשרת ניתוח בדיקת ספירת דם ושירותי מעבדה ניידת, הודיעה על הצטרפותו של פרופ' אהרון צ'חנובר, זוכה פרס נובל לכימיה ב-2004, לוועדה המדעית המייעצת של החברה.