2 צפייה בגלריה
בננות כדימוי מיני
בננות כדימוי מיני
באה לפה הרבה?
(צילום: Shutterstock)

כשזה מגיע למין אוראלי, אלי שואב השראה מהרס"ר שלו בצבא, שי לא מוכנה לעשות את זה ממניעים אידיאולוגיים ורון מגדיר מחדש את חרדת הביצוע. הכירו את הגברים והנשים שעבורם מין אוראלי היא פעולה מעוררת חלחלה שרחוקה מאוד מהדימויים הארוטיים ומלאי התשוקה. מבחינתם, אין לאן לרדת, רק לעלות, וכמה שיותר רחוק מאיבר המין של הפרטנר/ית.
"אין דרך לדבר על זה בלי לצאת דוש רציני", מודה אלי, בן 29 מתל אביב. "אבל אין מה לעשות. אני לא אוהב את זה, ולפני שאני יורד לבחורה אני עושה לה סוג של מבחן ניקיון, שאפילו הרס"ר בטירונות בצבא לא היה עושה לנו".
לא הבנתי.
"לרדת לבחורה זה, נו, את יודעת".
לא, אני לא יודעת.
"בואי נגיד שה'זה' שלכן הוא לא האיבר הכי נקי בעולם, לעומתנו הגברים שהאיבר שלנו בחוץ וקל לנו לדאוג לניקיון שלו. אז אני מעדיף לרדת רק למישהי שאני מוודא שהיא נקייה".
סליחה, אבל זה ממש לא נכון, והפות שלנו נקי בדיוק כמו שלכם.
"לא יודע. שאלת ואני עונה לך - אני לא ארד למישהי, לא משנה כמה אני נמשך אליה, עד שאני לא רואה ומרגיש במאה אחוז שהיא נקייה. לנשים יש כל מיני דלקות שהן לא מודעות אליהן".
תגיד, אבא שלך גניקולוג?
"לא".
אז איך זה שאתה יודע כל כך הרבה דברים בנושא – שהם פייק ניוז מוחלט, אגב?
"כי אני באמת נגעל מלרדת לנשים".
וקרה לך שמישהי שאלה אותך למה אתה לא יורד לי?
"לא, בחיים לא. או שאני פוגש נשים שלא אוהבות שיורדים להן, או שפשוט זה לא הפריע לאף אחת עד עכשיו. לפחות אפשר להגיד עליי שאני כן מנסה לפעמים".
רק אם זה עובר את מבחן הרס"ר.
אלי צוחק. "לגמרי".
חברים שלך לא מדברים איתך על זה?
"אנחנו לא כל כך מדברים על ירידות בחבר'ה, יותר על מציצות, על מה שאנחנו מקבלים. אני לא חושב שלרדת זה משהו שגברים אוהבים לדבר עליו בכללי, אז אני לא מרגיש צורך לשתף אף אחד, בדגש על אף אחת".


"הסיטואציה עצמה מלחיצה אותי"

בזמן שלאלי יש תלונות שמעידות שהוא מעולם לא פתח ספר על בריאות האישה או קרא כתבות על מיניות ב-ynet יחסים, גם רלי, בת 41 מאזור המרכז, לא נשארת חייבת. "אני זוכרת שפעם יצאתי עם מישהו מהמם ומקסים. לצערי או לשמחתי, הוא היה יורד לי די הרבה והוא עשה את זה טוב מאוד. הבנתי שאין לי ברירה ואני חייבת לרדת לו בחזרה", רלי נזכרת בחלחלה.
הפרצוף שלך התעוות. זאת טראומה?
"תקשיבי, טיילתי הרבה בחיים שלי. בואי נגיד שאפילו יערות גשם סבוכים לא נראים ככה. אני מדברת על ריח מחניק של זיעה. איכס!".
עד כדי כך?
"גברים זה לא כמו נשים. קודם כל אנחנו מתקלחות", היא אומרת ומתפקעת מצחוק. "ולי יש מודעות עצמית, אני עושה לייזר, דואגת שיהיה אצלי חלק, נקי. גבר יכול לעשות את המינימום ולגלח שם באזור. בעצם אולי עדיף שלא, כי אז זה עוקץ".
זאת הסיבה שאת לא אוהבת לבצע מין אוראלי?
"כן, תכלס זה דוחה אותי, אבל לא רק. זה גם ממש מלחיץ!"
מה כל כך מלחיץ אותך?
"הסיטואציה עצמה מלחיצה אותי. קודם כל, זה עושה לי לפעמים רפלקס הקאה, אני נשבעת לך", היא צוחקת. "וזה שדוחפים לי את הראש כאילו שאנחנו בסרט פורנו. מה זאת השטות הזאת? זה גורם לי לצחוק באמצע. ובואי, יש את הלחץ הזה שהוא יגמור לך בפה בלי להודיע, אז אם יש לי רפלקס הקאה, לא בא לי גם להיחנק".
לפחות לומדות לנשום מהאף.
"זה הדבר היחיד שטוב במין אוראלי, אבל אני מעדיפה להתאמן על הנשימות שלי במדיטציה".
ומה את עושה בפועל כשאת בסיטואציה כזאת?
"איך אמרו בסרט 'מבצע סבתא'? אתה מתחיל הכי חזק שלך ומשם מאיץ? אז ככה אותו דבר. את מתחילה הכי חזק שלך, שירגיש את זה, ומהר מאוד אני מרימה את הראש ועוברת הלאה".

"הבעיה שלי עם מין אוראלי היא עקרונית"

לא כולן מסכימות עם רלי, ששומרת על רוח הומוריסטית, במיוחד ברגעים בהם היא מרגישה שהיא בסרט פורנו. עבור שי, בת 32 מכפר סבא, מין אוראלי נולד כדי לממש פנטזיות השאובות מהפורנו, ואין לה שום רצון לקחת בזה חלק. "איך שלא נסתכל על זה, לרדת לגבר זה משהו שפמפמו לנו בראש בסרטי הפורנו. אין דבר יותר משפיל מגבר שאוחז בראש של אישה ודוחף אותו למטה. הבעיה שלי עם מין אוראלי לגברים היא עקרונית".
ואם זה בן זוג שאוהב אותך ואת אותו?
"גם הגבר שהכי אוהב אותך בעולם, יכול פתאום להתייחס אלייך באלימות לא מודעת שמתפרצת ממנו בסיטואציה הזאת דרך התנועות שלו, או כשהוא שוכח שיש פה מישהי שחייבת לנשום, שעלולה להקיא, שאולי לא נעים לה".
את מדברת על זה כשאת במערכת יחסים?
"בטח, היום אני שמה את זה ישר על השולחן. כלומר, כשמגיעים למצב אינטימי אני מסבירה שיש דברים שפחות נעימים לי במיטה, ומסבירה שאני מעדיפה לענג בדרכים אחרות. מתאים לו? אחלה. לא מתאים? סימן שלא נועדנו. אני לא כמו פעם, כשלא ידעתי מה אני אוהבת ומה לא ולא הצלחתי לתקשר את זה. היום אני בטוחה בעצמי".
"אגב, אני ביסקסואלית", שי מספרת, "ודווקא החוויה המינית עם שני המינים חידדה לי את זה שאני לא אוהבת לרדת לגברים. אני מאוד נמשכת לגברים, שזה לא יבלבל אותך, אבל זה עשה לי סדר בראש בין לרדת לגבר מול אישה".
מהם לדעתך ההבדלים העיקריים?
"לרדת לאישה זה רך, זה דורש הקשבה, זה איטי. אני רגועה כשאני יורדת לאישה כי אני צריכה להיות עדינה. עם גברים זה צריך להיות בהמי יותר. הם אשכרה חושבים שאת רובוט".

2 צפייה בגלריה
גבר כורע לפני בחורה
גבר כורע לפני בחורה
במחילה, דארלינג, אבל אני לא בקטע
(צילום: Shutterstock)

חרדת לשון

כשמדברים על חרדת ביצוע, בדרך כלל מדברים על המתח שנוצר אצל הגבר מחשש לתפקוד לא מוצלח במיטה, מתח שגורם לו לא פעם לאבד את הזקפה. אבל יש כאלו כמו רון, שחרדת הביצוע שלו לא מתמקדת בפין אלא דווקא בלשון. "הלשון היא איבר חלש, מאוד מעייף להפעיל אותו יותר מדי זמן, במיוחד כשכל בחורה מגיבה ובנויה אחרת".
וזה מאיים עליך?
"כן. אצל גברים זה קל. מכניסים, מרטיבים, מלקקים. אצל נשים יש אחת יותר רגישה, אחת שמתכווצת. זה שונה וברוב הפעמים אין לי מושג מה לעשות עם הלשון שלי".
מה הדבר הכי מביך שקרה לך בסיטואציה כזאת?
"אני זוכר שפעם מישהי אמרה לי בזמן שירדתי לה, 'מה, אתה חושב שאני גלידה?', וזה ממש הוריד לי את הביטחון. כשאתה יורד למישהי זאת ההזדמנות שלך לענג רק אותה, לתת לה את כל כולך, ואתה עומד למבחן – האם היא תגמור או לא תגמור. אין גבר שלא רוצה לגרום לאישה שאיתו לגמור ממין אוראלי, כי ברגע שהאישה גומרת ממין אוראלי, הגבר מרגיש שהוא יכול לסמן וי על המשימה הכי חשובה בסקס, וכעת הוא יכול להתפנות לחדירה".
עד כדי כך?
"עד כדי כך".
ומה אתה עושה כשאתה במערכת יחסים?
"אני מנסה לשאול את הפרטנרית מה היא אוהבת בסקס ואם זה מגיע לנושא של מין אוראלי, אני מקשיב עוד, אבל זאת שיחה מאולצת שלמזלי לא קורית לי כל כך הרבה".
למה? נשים לא מבקשות שירדו להן?
"אני חייב לציין שלא קרה שמישהי ביקשה ממני מפורשות שארד לה, אבל אז אני אוכל סרט שהיא מתבאסת עליי שאני לא עושה את זה. במיוחד אחרי שהיא יורדת לי".
אז אפשר להגיד שלצד חרדת הביצוע המפורסמת שוכנת גם חרדת לשון?
"כן, ואני בטוח שאני לא הגבר היחיד שמרגיש ככה, פשוט אף אחד לא מדבר על זה".