צפו בתרגיל האדיר של ניה דניס

בעשור האחרון ההתעמלות האמריקאית הפכה לפס יצור אין סופי לכישרונות על בענף שקוטפות מדליות בקצב מסחרר. בראש החץ של האימפריה נמצאת כמובן סימון ביילס, המתעמלת הגדולה אי פעם, שגם חולמת לחזור מהאולימפיאדה בטוקיו עם מאזן מושלם של חמש מדליות זהב.
אבל גם היא לא הצליחה להתעלם ממה שקרה הלילה בתחרות המכללות בין UCLA ואריזונה סטייט, בעיקר כשתרגיל הקרקע של ניה דניס התפרסם ברשת והפך לוויראלי.
2 צפייה בגלריה
ניה דניס
ניה דניס
ניה דניס
(צילום: האתר הרשמי של UCLA)
דניס בת ה-21 סיפקה תרגיל אדיר כשהמוזיקה הייתה בלעדית של אמנים שחורים כמו קנדריק למאר, מיסי אליוט, טופאק וביונסה, קיבלה ציון של 9.95 ועזרה לאל-איי לזכות בניצחון על חשבון אריזונה.
בחשבון הטוויטר של UCLA תיארו את התרגיל עם ההאשטג "מצוינות שחורה" ("black excellence") וביילס הנלהבת שיתפה והגיבה: "אוקיי ניה דניס, עשית את הדבר הזה. זה היה כל כך כיף לצפות! תמשיכי לעשות עבודה מדהימה!"
מיסי אליוט הסתפקה רק במילה אחת: "מטורף!"
2 צפייה בגלריה
סימון ביילס מגיבה על התרגיל של ניה דניס
סימון ביילס מגיבה על התרגיל של ניה דניס
סימון ביילס מגיבה על התרגיל של ניה דניס
(צילום מסך מתוך הטוויטר של סימון ביילס)
"התרגיל הזה בהחלט משקף כל דבר שאני היום כאישה", אמרה דניס ל"לוס אנג'לס דיילי". "ברור שהייתי צריכה לשלב הרבה חלקים בתרבות שלי. רציתי לעשות מסיבה כי זו האישיות שלי וברור שהייתי צריכה לעשות מחווה לאל-איי, כי משם הגעתי, UCLA".
לפני שנתיים בדיוק קייטלין אואשי, בוגרת UCLA, הפכה אף היא לוויראלית עם תרגיל קרקע בלתי נשכח שכלל אף הוא מיקס של מגוון אומנים, כולל טינה טרנר, הג'קסונים ומייקל ג'קסון, כך שכנראה שיודעים לעשות שם משהו כמו שצריך.
לפני שנתיים זו הייתה אואשי