עוד רשת קמעונאית החלה להציג מחירים אונליין: רשת הסופרמרקטים פוליצר גלגלה בשנה האחרונה מחזור גבוה מ-250 מיליון שקל ולכן מחויבת לפרסם את מחירי הסניפים שלה למאגר המחירים המקוון, לפי חובת שקיפות המחירים בחוק המזון. מחיריה החלו להופיע באפליקציות השוואות המחירים כדוגמת פרייסז ו-CHP. סך הכל 43 רשתות סופרמרקט מחויבות לפרסם את מחיריהן אונליין ולעדכנן במהלך היום.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לרשת 7 סניפים באזור צפון-מרכז: חדרה, קיסריה, כפר ויתקין, גדרה, כרכור ופרדס חנה, כשלאחרונה השיקה סניף חדש בעיר ימים נתניה ובכוונתה לפתוח השנה סניף נוסף, במטרה להגיע בשנים הקרובות ל-10 סניפים. גודל הסניפים: 1,500-800 מ"ר. הייחודיות שלה היא בקו הטרי: פירות, ירקות, עוף ובשר טרי ברמת מעדנייה, כשהמחירים שם גבוהים בהתאם.
2 צפייה בגלריה
סופרמרקט פוליצר
סופרמרקט פוליצר
פוליצר גלגלה השנה למעלה מ-250 מיליון שקל ולכן מחויבת להציג מחירים אונליין
(באדיבות פוליצר)
זו רשת משפחתית שנוסדה בשנות ה-50 של המאה ה-20, כאשר סב המשפחה, אנשל פוליצר, הקים מכולת באור עקיבא. אחד מחמשת בניו, חיים פוליצר, פתח צרכנייה כשהשתחרר מהצבא שהפכה לסופרמרקט בחדרה ב-1982 ושניים מאחיו הצטרפו אליו. כיום שלושתם מנהלים את הרשת. שאר האחים גם הם הצטרפו לרשת - אח אחד ככלכלן, אח נוסף כמנהל סניף וכך גם בני הדור השלישי.
"אנחנו רשת שפועלת בתוך הערים, לא באזורי תעשייה, אלא קרוב לבתים של הלקוחות ואנחנו מעדיפים לא להפוך לרשת ענקית", מסביר חיים פוליצר ל-ynet. "אנחנו עובדים רק עם ספקי בשר מקומיים, ורוב הירקות והפירות שאנחנו מוכרים הם מתוצרת מקומית. אנחנו מפעילים גם אתר מכר אונליין, שבקרוב יתחדש וישתפר. אנחנו עושים משלוחים ללקוחות מבוגרים, שפונים אלינו גם באמצעות פקס".
2 צפייה בגלריה
סופרמרקט פוליצר
סופרמרקט פוליצר
סופרמרקט פוליצר
(באדיבות פוליצר)
בתו, רותם פוליצר, אמרה ל-ynet: "בגדול אנחנו מעדיפים להישאר משפחתיים כדי לשמור על רמת השירות שאנחנו נותנים היום. בכל סניף יש בן משפחה, לכן אנחנו לא רוצים להתרחב יותר מדי".
המחירים ברשת הם מחירי אמצע ומטה למשל: ק"ג עגבניות נמכר ברשת כרגע ב-6.90 שקלים, אורז פרסי 1 ק"ג ב-9.90 שקלים וכרעיים עוף ב-16.90 שקל לק"ג, מחיר נמוך יחסית. "אנחנו לא יקרים יותר משופרסל ולעיתים קרובות זולים ממנה, כשבקו הטרי אנחנו פחות מסתכלים על מחירים כי אנחנו קונים סחורה באיכות גבוהה", טוענת פוליצר. "אי אפשר להשוות בין העגבניות שלנו לעגבניות שנמכרות ברשתות דיסקאונט. אנחנו ידועים באיכות הבשר, מוכרים סחורה ברמה של ירקן וקצב, לכן לוקחים שקל שניים יותר, לא הבדל משמעותי".