ערן זהבי שוב כבש. החלוץ הישראלי הוליך הערב (שלישי) את פ.ס.וו איינדהובן לניצחון 0:2 על אמן בחוץ כאשר הבקיע את השער השני במחזור ה-19 בליגה ההולנדית. בעקבות התוצאה מדורגת קבוצתו במקום השני, במרחק של נקודה מהמוליכה איאקס. השער החמישי של זהבי העונה בליגה.
מאורו ג'וניור כבש ראשון לאיינדהובן בדקה ה-81 בבעיטה קשתית מאגף ימין (זהבי ניסה לדחוק פנימה ולא נגע בכדור) וכעבור שבע דקות בישל את השני שכבש זהבי בנגיחה.
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
זהבי חוגג
(צילום: AFP)

רפאלוב כבש, בישל והחטיא פנדל

ליאור רפאלוב ממשיך לעשות חיל בבלגיה. הקשר הבקיע בניצחון של אנטוורפן 0:2 על יופן בחוץ במחזור ה-24. קבוצתו מדורגת במקום השני ומרוחקת 11 נקודות מהמוליכה קלאב ברוז', שקיימה משחק אחד פחות.
רפאלוב הבקיע את השער הראשון בדקה ה-18 אחרי מסירה של פיטר גרקנס. כעבור 10 דקות הוא הוסיף בישול לשער השני של עבדולאי סק, ובדקה ה-61 החמיץ הזדמנות לסיים עם צמד כאשר החטיא פנדל.
3 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ממשיך להלהיב בבלגיה. ליאור רפאלוב
(צילום: רויטרס)
בעיתון הבלגי "דה סטנדארד" החמיאו לרפאלוב וכתבו: "הוא היה הבסיס והוליך את הקבוצה לניצחון במחצית הטובה שיותר שלה מאז שפרנקי ורקאוטרן מונה למאמן". ב-HLN נכתב: "רפאלוב הראה לאנטוורפן את הדרך לניצחון".
שון וייסמן כבש גם הוא, אבל לא עזר לקבוצתו ויאדוליד אשר הודחה מגביע המלך בעקבות הפסד בית 4:2 ללבאנטה בשלב שמינית הגמר. טוני וייה כבש ראשון (13) לוויאדוליד, אבל אניס ברדהי (23), מיקאל מלסה (23) וקוקה (59) הפכו וקבעו 1:3 לאורחים.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
לא מנע את ההדחה. שון וייסמן
(צילום: getty images)
וייסמן, שעלה כמחליף, כבש פחות מדקה מהרגע שנכנס (65), אחרי מסירה של פביאן אוריאנה. לצערו, פנדל של חוסה לואיס מוראלס (80) העניק ללבאנטה סופית את הניצחון ואת העלייה לרבע הגמר בפעם השביעית בתולדות המועדון ולראשונה מאז 2014.
ויאריאל עלתה גם היא לרבע הגמר לאחר שניצחה 0:1 את ג'ירונה בחוץ משער של ירמי פינו (19).
פורסם לראשונה: 22:27, 26.01.21