במכבי תל אביב קיוו להמשיך ברצף הניצחונות ביורוליג, אבל הפסידו 82:75 לפנרבחצ'ה והסתבכו בכל מה שקשור לסיכוייהם להעפיל לפלייאוף בסיום העונה הסדירה. אחרי 22 מחזורים הצהובים מדורגים במקום ה-12 בלבד עם מאזן שלילי של 10 ניצחונות מול 12 הפסדים.
בקבוצה מתחילים להבין שאם הם לא יתחילו לאסוף ניצחונות במחזורים הקרובים הסיכוי שלהם לעלות לפלייאוף יהיה קלוש, מה שרק מגביר את הלחץ שכבר קיים במועדון הצהוב באופן כללי, ולא תורם לאווירה או ליכולת של השחקנים.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
מחר (חמישי) הצהובים היו אמורים לפגוש את אנאדולו אפס, אך מכיוון שהשמיים סגורים בישראל לאור התחלואה הגבוהה מקורונה, המטוס של הקבוצה הטורקית לא הורשה לנחות בנמל התעופה בן גוריון. גם הצהובים נאלצו להתמודד עם סיטואציה מורכבת כשהמריאו מאיסטנבול לאתונה על מנת להחליף מטוסים כדי לעלות על מטוס של חברה ישראלית שמורשה לנחות בנתב"ג.
"שיחקנו טוב", אמר אלייז'ה בראיינט בסיום. "אבל פשוט החמצנו כמה פרטים קטנים שאנחנו צריכים להשתפר בהם, אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהמשיך הלאה".
3 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
בראיינט. מנקודות האור בהפסד
(צילום: עוז מועלם)
במועדון שוב התחילו להיות מודאגים מהיכולת של אנטה ז'יז'יץ'. מהמחזור ה-10 עד המחזור ה-16 הסנטר הקרואטי הציג בעיקר יכולת התקפית חלשה שהעידה על חוסר ביטחון. בקבוצה עבדו קשה ודאגו להחזיר לו את הביטחון לצד השטף ההתקפי שלו ע"י הכנסת יותר כדורים אליו במקומות שנוחים לו. אבל בשלושת המשחקים האחרונים שוב חלה ירידה משמעותית ביכולת שלו, ולא רק ההתקפית.
חודש פברואר נחשב לאחד מהחודשים הנוחים של הצהובים ביורוליג מאחר שהם יפגשו רק שלוש קבוצות, זאת לעומת חודש מרץ בו ישחקו שישה משחקים. בעקבות דחיית המפגש מול אנאדולו, המשחק הבא של מכבי ביורוליג יהיה רק ב-4 בפברואר מול חימקי, אותו הקבוצה חייבת לנצח. בשבת נדחה המפגש מול הפועל גלבוע/גליל, בגלל ההידבקות של ניקו לפרוביטולה מריאל מדריד, והיום נקבע כי הוא ייערך בשישי בצהריים (13:30).
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
ז'יז'יץ' אתמול במשחק
(צילום: פנרבחצ'ה)