במכבי חיפה דרוכים ומוכנים לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב בבלומפילד (רביעי, 20:45), המשחק שיכול לקבוע את גורל העונה, זאת במקרה שהירוקים ינצחו ויגדילו את הפער בפסגה ל-11 הפרש.
מכבי חיפה לא ניצחה את הצהובים בליגה מזה ארבע שנים. בסיבוב הראשון חיפה הובילה 0:2 כבר אחרי 10 דקות, אך האלופה הצליחה להשוות ל-2:2 ולא הייתה רחוקה ממהפך. מי שלא יפתח הערב הוא אקס מכבי ת"א עומר אצילי, שיחכה להזדמנות שלו על הספסל. מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס חוזרים להרכב של ברק בכר, במקום יובל אשכנזי ואצילי. בכר מבחינתו רוצה שליטה במרכז המגרש, לכן הציב את רודריגס ואבו פאני לצד לביא.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
יעשה את השינוי מהספסל? עומר אצילי
(צילום: שרון צור)
מעבר לעובדה שמכבי ת"א מגיעה בסגל חסר וללא יונתן כהן ודור פרץ, הירוקים מרגישים כי הם מגיעים למשחק כפייבוריטים. "אנחנו מכבי חיפה ולא חוששים מאף קבוצה, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובטח במשחק יוקרתי וחשוב לאוהדים ולמועדון. אנחנו מקווים ורוצים לעצור את הרצף השלילי מולם ונקווה שזה יקרה כבר הערב", אמר שחקן בקבוצה.
אוהדים רבים קיוו להיכנס לאימון אתמול על מנת להטריף את השחקנים לקראת המשחק, מדובר במסורת רבת שנים לפני משחק מול הצהובים, אך בעקבות מגבלות הקורונה הקבוצה הציבה מאבטחים רבים ששמרו על הסדר ומנעו את כניסתם.

המחווה של מכבי חיפה לשירה איסקוב

סיפורה המזעזע של שירה איסקוב, שהותקפה באכזריות על-ידי בעלה ושרדה, טלטל את המדינה בחודשים האחרונים. ברק בכר החליט לרתום את השחקנים והצוות המקצועי כדי לתמוך בשירה. השחקנים והצוות תרמו אלפי שקלים, המועדון הכפיל את התרומה ובנוסף נתרמו גם מכשירי חשמל, בהם מכונת כביסה, מכונת אספרסו, מיקרוגל ועוד.
בכר יצר קשר עם הנאמן של שירה, רו"ח אלעד מאירי, ומסר לו את התרומה. "הסיפור העצוב של שירה נגע לליבנו, אך יותר מכך הגבורה שלה רגשה את כולנו", אמר בכר. "הבנו שבעקבות הסיטואציה היא נקלעה לקושי זמני וישר נרתמנו למענה ולמען בנה. מאחלים לה רפואה שלמה ושלווה רבה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יוזמה מבורכת. ברק בכר
(צילום: EPA)
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוסיף: "שירה אישה אמיצה. היכולת שלה לספר ולהתמודד עם הפצעים הפיזיים והנפשיים מעוררת השראה. שמח על ההזדמנות שלנו, מכבי חיפה, לעזור לה בדרך שהיא עוברת".