ההכרעה בדיון הפועל ת"א ב-CAS תתקבל כנראה בעוד כמה חודשים. היום (רביעי) נערך במשך חמש שעות בזום דיון בעל פה בפני שלושה דיינים - בנוגע לחובות הקבוצה (אותה ייצג עו"ד יוסי גאייר) - והוא יימשך בחודש הקרוב בכתב.
"פיפ"א נלחמת בכל הכוח בתיק הזה", הסבירו גורמים במועדון. הסנקציה שעמדה בפני הפועל על איסור רישום שחקנים בוטלה ובמועדון טוענים שבשל הפירוק בבית משפט אזרחי - וכי ישנם בעלים חדשים - החובות לא חלים עליהם.
2 צפייה בגלריה
ניסנוב ביציע מול כפ"ס
ניסנוב ביציע מול כפ"ס
עדיין החלטה ב-CAS. האחים ניסנוב
(צילום: ראובן שוורץ)

דוידה מבוקש בפולין

לגיה ורשה הפולנית הגישה הבוקר (ראשון) הצעה רשמית בסך 750 אלף אירו להפועל תל אביב על חצי מכרטיסו של הקשר הצעיר והמבטיח אושר דוידה, שיחגוג בחודש הבא 20. האדומים סירבו להצעה.
סוכנו של הקשר, דודו דהאן, שוחח עם ראשי המועדון הפולני שרצו בשלב הראשוני לרכוש חצי מכרטיסו. דוידה הפך העונה לאחד משחקני המפתח בהפועל תל אביב, ואף בישל אתמול לעומרי אלטמן את שער הניצחון ב-0:1 על בית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
דוידה
דוידה
אושר דוידה. מבוקש בבולגריה
(צילום: ראובן שוורץ)
בהפועל תל אביב לא מעוניינים למכור את דוידה, מתוך הנחה כי יתקבלו הצעות גבוהות יותר בעתיד. לכן הוחלט לסרב להצעה. אחרי 14 מחזורים, לגיה ורשה מוליכה את הליגה הפולנית ובשנים האחרונות היא שולטת בליגה ביד רמה עם ארבע אליפויות ברציפות (14 בסך הכל). הקבוצה זכתה 19 פעמים בגביע הפולני.
מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "כמו שחקנים צעירים רבים, גם אושר דוידה גדל והתפתח במחלקת הנוער של המועדון. מאז שהגיעו הבעלים החדשים לקבוצה, הם משקיעים רבות בפיתוח מחלקת הנוער, זאת במטרה להשביח שחקנים לקבוצה הבוגרת. בדומה לשחקנים נוספים שעלו לאחרונה ממחלקת הנוער, אכן התקבלה הצעה גם על אושר דוידה - ונדחתה. בשל הסיטואציה המקצועית אליה נקלענו, הנהלת המועדון החליטה שלא לנהל מו"מ למכירת שחקנים עד לסיום העונה - וגם אם תתקבל הצעה גבוהה משמעותית מזו שהתקבלה על אושר, היא תידחה".
"הנהלת המועדון תסייע ככל יכולתה ולבטח לא תפריע לשחקנים להתפתח ולממש את חלומם לשחק באירופה, אם כי אנו סבורים שאין זה הזמן הנכון - ובשלב זה הנושא אינו עומד על הפרק", נמסר מהאדומים.