המגן הברזילאי דנילו הגיע ליובנטוס בלי יותר מדי ציפיות, אבל אחרי עונה בינונית אחת תחת מאוריציו סארי הוא הפך לשחקן הכי חשוב בסגל של פירלו - כן, יותר מכריסטיאנו רונאלדו וכל השמות הגדולים האחרים.
דנילו התחיל את הקריירה באמריקה פוטבול קלוב, עבר לסנטוס ומשם עשה את המעבר לאירופה כשחתם בפורטו. בתחילת עונת 2015/16 הוא זינק לריאל מדריד ששילמה עבורו 31.5 מיליון אירו, אבל לא התרומם לגבהים להם ציפו ממנו. בשתי עונותיו במועדון הוא בעיקר החליף את דני קרבחאל שנפצע לא מעט, ולא הותיר חותם.

1 צפייה בגלריה
דנילו בפעולה
דנילו בפעולה
דנילו בפעולה
(צילום: AFP)

בתחילת עונת 2017/18 הוא עבר מריאל למנצ'סטר סיטי - אבל גם באנגליה דנילו התקשה תחת פפ גווארדיולה. זו הסיבה העיקרית שכבר היה קשה להאמין שדנילו יפרוץ במדי קבוצה גדולה. הוא הרי עבר בשתיים כאלה ללא הצלחה. אבל בקיץ 2019 דנילו הגיע ליובנטוס, בעסקה די תמוהה ששלחה את ז'ואו קאנסלו (אחד המגינים המוכשרים בעולם) למנצ'סטר.
כאמור, ההתחלה לא הייתה מרשימה גם בטורינו, ודנילו הרבה להחליף בין עמדות המגן הימני והשמאלי, אבל אנדראה פירלו מוציא ממנו משהו אחר לגמרי השנה. תחת פירלו, דנילו משחק בכל עמדות ההגנה, גם כבלם, ופתאום תורם (שער ושלושה בישולים). לדנילו יש את התפקיד הכי משמעותי בסגל של פירלו, הוא יודע לחלץ כדורים בכל תפקיד ולהצטרף להתקפה כשצריך. הוא השחקן הכי יציב ביובנטוס הנוכחית (והמקרטעת, יש לומר), עם 1,486 דקות בליגה, הכי הרבה מבין שחקני השדה.
הוא בן 29, נושק ל-30, אבל דנילו כאילו נולד מחדש תחת פירלו האגדי. המאמן חסר ניסיון בתפקיד וספג ביקורות על החלטות מסוימות, רק שבמקרה של הברזילאי הכל הולך. אם דנילו יישאר כשיר ויציב, אולי הסופרקאפ האיטלקי לא יהיה התואר האחרון של יובנטוס העונה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.