בקצרה:
  • לראשונה בייבוא מסודר: שברולט קמארו V8 גם בגרסת ביצועים קיצונית
  • לבחירת הקהל: 455 או 650 כ"ס ותוספות ספורטיביות אופציונליות
  • המחיר מתחיל 420 אלף שקל ל-SS ו-590 אלף שקל ל-ZL1
מנוע אמריקאי: הקמארו שווקה עד כה רק עם מנוע V6 בסיסי (344 אלף שקלים) תוצע מעתה גם עם V8 בנפח 6.2 ליטר בשתי גרסאות שריריות. הראשונה היא "SS" עם 455 כ"ס, השניה והמעניינת יותר היא גרסת הקצה "ZL1" עם מגדש על ו-650 כ"ס. בשני המקרים הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת 10 הילוכים אוטומטית, עם דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ב-ZL1.
כמקובל בגרסאות קצה, גם במקרה של ה-ZL1, המיתלים קשיחים יותר, המרכב מונמך ויש בולמי זעזועים אדפטיביים. מערכת הבלימה של ברמבו משודרגת (מלפנים שש בוכנות ו-390 מ"מ, מאחור ארבע בוכנות ו-365 מ"מ) ויש גומי רחב מאוד - מלפנים 285-30, מאחור 305-30, תוצרת Goodyear Eagle F1 Supercar 3 על חישוקי "20.
בצפון אמריקה מוצעת גם גרסת LE קיצונית עוד יותר המוסיפה מסיטי אוויר וספוילר גדולים, חישוקי "19 קלים (עוד) יותר עם צמיגי 3R דביקים עוד יותר ורחבים במעט. גרסה זו קבעה זמן הקפה יוצא דופן במסלול הנורבורגרינג, שבע דקות ו-16 שניות, 13.6 שניות פחות מה-ZL1 הרגילה. לשם השוואה, הזמן הזה מהיר בשתי שניות מפורשה 911 GT2 RS הקודמת (997).
מה עוד צריך לדעת עליה: ה-ZL אגרסיבית יותר למראה מה-SS, עם סבכה גדולה ופתחי אוורור גדולים יותר מלפנים על מנת לסייע בצינון המנוע, למכסה המנוע תפיחה מושחרת במרכז, בעוד שמאחור יש רביעיית מפלטים וספוילר גדולים יותר. בתא הנוסעים יש מושבים תומכים יותר של ריקארו ודיפוני אלקנטרה להגה, לידית הילוכים ולמושבים.
רשימת האבזור ללא שינוי, עם מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום וקירור, בקרת אקלים מפוצלת, מסך מגע בגודל "8 עם מצלמת נסיעה לאחור, טעינה אלחוטית, מפתח חכם ותצוגת נתונים עלית. אבזור הבטיחות כולל שמונה כריות אוויר, התרעת שטח מת, אבל עדיין עם מערכת התרעה בהתקנה מקומית וללא מערכות בטיחות מתקדמות.
מה אנחנו חושבים: אנחנו אוהבים את הקופה של שברולט, גם כי היא כל כך שונה בנוף המוטורי-ספורטיבי לו הורגלנו, וגם מכיוון שיש לה רקורד מרשים של יכולת דינמית גבוהה במיוחד. המנועים החזקים הם אקסטרה מבורכת, אבל עיקר ייחודה הוא ביחס ביצועים לשקל מאוד לא שכיח. לדוגמה, ה-SS עם מנוע V8 ענק ו-455 כ"ס עולה ומאובזרת לא פחות מב.מ.וו 420 עם מנוע ארבעה צילינדרים שמייצר 184 כ"ס. ה-ZL1 המיוחדת עולה כמו ב.מ.וו M440 משובחת, עם הספק נמוך משמעותית. ועוד לא אמרנו דבר על חובבי תשומת לב.