האנזי פליק נחשב לסיפור הצלחה גדול בבאיירן מינכן. מאז החליף לפני יותר משנה את ניקו קובאץ' הוא חולל שינוי עצום במועדון הבווארי ואשתקד הוליך אותו לזכייה בטרבל - אליפות גרמניה, זכייה בגביע וגולת הכותרת: זכייה בליגת האלופות.
גם העונה מוליכה הקבוצה את טבלת הבונדסליגה ביתרון של 7 נקודות על פני השנייה רד בול לייפציג. למרות זאת, המאמן בן ה-55 עשוי להיפרד מהמועדון בסיום העונה בעקבות חילוקי דעות עם חברי ההנהלה. המנכ"ל, קארל היינץ רומיניגה, עמו יש לפליק יחסים קרובים, צפוי לעזוב את המועדון ובשל כך יאבד פליק את האיש התומך בו יותר מכל.
2 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
סיפור הצלחה עם עתיד לא ברור. האנזי פליק
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
פליק והגביע
פליק והגביע
פליק אחרי הזכייה בליגת האלופות אשתקד
(צילום: רויטרס)
בשל כך דיווח העיתון "בילד" על כך שעתידו של פליק בבאיירן אינו ברור. איש מחברי ההנהלה אינו מתכוון לפטר אותו, אבל הוא עשוי לקבל החלטה לעזוב מרצונו. יחסיו עם המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ' ועם חבר ההנהלה ושוער העבר אוליבר קאן נחשבים למתוחים בעיקר על רקע חילוקי הדעות שהתגלו ביניהם בכל הנוגע למדיניות הרכש והעברות שחקנים.
כך למשל, פליק מעוניין להאריך את חוזהו של המגן הוותיק ג'ורום בואטנג, בעיקר מכיוון שהמגן השמאלי דויד אלאבה צפוי לעזוב לריאל מדריד. רומיניגה תומך בכך, ולעומת זאת סליהמיצ'יץ' וקאן מתנגדים.
בגרמניה דווח בעבר שפליק מועמד להתמנות בעתיד למאמן הנבחרת במקום יואכים לב, שיסיים את תפקידו אחרי 16 שנה. כעוזרו של לב לשעבר, הוא מכיר היטב את ראשי ההתאחדות הגרמנית. בנוסף, פליק עשוי לקבל הצעות ממועדוני פאר באירופה דוגמת ריאל מדריד.