לזה אף אחד במנצ'סטר יונייטד לא ציפה. שלושה ימים בלבד אחרי הניצחון הענק על ליברפול בגביע השדים האדומים הופתעו באולד טראפורד על ידי האחרונה בטבלה שפילד יונייטד, שניצחה 1:2.
כמה זה מפתיע? זה היה בסך הכל הניצחון השני העונה של שפילד, שהעלתה את מאזנה לשמונה נקודות (2 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-16 הפסדים). אגב הניצחון הראשון שלה היה בסך הכל לפני שבועיים.
5 צפייה בגלריה
אוליבר ברק
אוליבר ברק
וואו, זה היה מפתיע. אוליבר ברק מדהים את יונייטד
(צילום: getty images)
קין בראיין העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-23, ואתם לא תתפלאו לשמוע שזו הפעם הראשונה שהיא יורדת למחצית ביתרון. הארי מגווייר (64) השווה והרגיע קצת את אולה גונאר סולשיאר על הקווים, אבל המילה האחרונה הייתה של הסקוטי אוליבר ברק (74).
מישהו אמר מועמדת לאליפות? ההפסד הזה, הראשון של יונייטד בליגה מאז, תקשיבו לזה, 1 בנובמבר, עלול לגרום לכך שבסיום השבוע הזה היא תהיה במרחק של ארבע נקודות מהפסגה – זאת אם מנצ'סטר סיטי תנצח במשחקה בשבת מול... שפילד יונייטד.
לסטר פיספסה את ההזדמנות לעקוף את יונייטד בסיבוב אחרי 1:1 בחוץ מול אברטון. חאמס רודריגס (30) נתן למארחת שער יתרון, אבל יורי טיילמאנס (67) השווה וקבע חלוקת נקודות.
האם תומאס טוכל יביא למפנה בצ'לסי ויוביל אותה לצמרת? ימים יגידו, אבל ייקח עוד זמן. בינתיים הכחולים סיימו הערב (רביעי) משחק מאכזב נוסף בפרמייר ליג בבכורה של המאמן החדש, אשר החליף את פרנק למפארד שפוטר. הפעם הם סיימו בתיקו 0:0 ביתי עם וולבס במחזור ה-20 ומדורגים במקום התשיעי.
5 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
תיאגו סילבה במאבק עם פדרו נטו
תיאגו סילבה במאבק עם פדרו נטו
תיאגו סילבה במאבק עם פדרו נטו
(צילום: AP)
למפארד איבד את מקומו בתחילת השבוע פחות מ-24 שעות אחרי שהבלוז ניצחו את לוטון ועלו לשמינית גמר הגביע האנגלי. זאת, בעקבות שלושת ההפסדים שספגה הקבוצה בחמשת משחקי הליגה האחרונים. במקומו מונה אקס פריז סן ז'רמן, שבימים האחרונים הספיק רק לערוך היכרות עם שחקניו החדשים.
לפני המשחק ציינו בצ'לסי לרגל יום השואה הבינלאומי שלוש שנים שבהן מנהל המועדון קמפיין עולמי מתמשך ונרחב נגד האנטישמיות, ביוזמת הבעלים רומן אברמוביץ'. המשחק נפתח במחווה מיוחדת, באצטדיון מוחשך ובמופע אור מיוחד להנצחת 20 ספורטאים וספורטאיות שנרצחו על ידי הנאצים.
בכניסה לאצטדיון סטאמפורד ברידג' הוצגה תערוכה ייחודית שהמחישה את סיפוריהם של הספורטאים והספורטאיות. אוהדי צ'לסי יוכלו לחוות את התערוכה גם במשחקים עתידיים ובמהלך סיורים באצטדיון, שאת אחד מקירותיו מעטר ציור קיר ענק להנצחתם של כדורגלנים יהודים שנרצחו בשואה.
5 צפייה בגלריה
יום השואה הבינלאומי
יום השואה הבינלאומי
המחווה לרגל יום השואה הבינלאומי
(צילום: צ'לסי / ריבלין-לפמ)
5 צפייה בגלריה
יום השואה הבינלאומי
יום השואה הבינלאומי
הכדורגלנים היהודים שנרצחו מונצחים בסטמפורד ברידג'
(צילום: צ'לסי / ריבלין-לפמ )
במשחק נוסף ניצחה ברנלי 2:3 את אסטון וילה בבית. אולי ווטקינס (14) וג'ק גריליש (68) העלו את האורחים פעמיים ליתרון, אבל בן מי (52) ודווייט מקניל (76) השוו וכריס ווד העניק את שלוש הנקודות למארחת כשנגח פנימה בדקה ה-80.
פורסם לראשונה: 21:55, 27.01.21