דור מיכה סיכם עקרונית לשלוש שנים בהפועל באר שבע וצפוי לנחות בארץ במהלך השבוע הקרוב. בחמישי האחרון נחשף לראשונה ב-ynet כי אלונה ברקת כבר הגישה הצעה לקשר אנורתוסיס פמגוסטה.
חלון ההעברות בקפריסין כבר ננעל, בעוד בליגת העל הוא ייסגר ביום חמישי. בבאר שבע רואים במיכה כשחקן שובר שוויון והחליטו לצרפו - בטח אחרי הרחקתו מארבעה משחקים של ז'וזואה.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
חוזר לארץ. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור עם דור מיכה, שטקוס והשופט זיו אדלר
מיגל ויטור עם דור מיכה, שטקוס והשופט זיו אדלר
בקרוב ישתפו פעולה. ויטור עם מיכה
(צילום: ראובן שוורץ)
במהלך היום העסקה סוכמה עקרונית: חוזה תלת שנתי, לפיו מיכה ירוויח כ-350 אלף דולר לעונה. כבר הערב (שבת) מיכה ישב על הספסל במשחק הליגה של אנורתוסיס מול אא"ק לרנקה (0:0).
ביום ראשון בבוקר אמורה העסקה להיחתם, כשבאר שבע תשלם לפמגוסטה 100 אלף אירו - סעיף היציאה של מיכה. למרות שהוא יכול היה לממש אותו רק בקיץ, השחקן דרש לעזוב מיידית ונענה בחיוב.
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
ב"ש מתחזקת. ברקת
(צילום: ראובן שוורץ)
מיכה (בדומה לעומר אצילי) עזב בקיץ את מכבי תל אביב בהחלטת הבעלים מיץ' גולדהאר בשל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". במהלך חודש ספטמבר 2020 הודיעה הפרקליטות כי התיק בנושא נסגר מחוסר אשמה בעניין הבעילה האסורה, ומחוסר עניין לציבור בכל הקשור לעבירת האלכוהול.
מיכה הוא לא השחקן הראשון שמסכם היום בהפועל באר שבע. קדם לו חאתם אלחמיד, שמצטרף אף הוא לקבוצה מבירת הנגב. עונה וחצי בלבד לאחר שנמכר לסלטיק, הבלם שב לבאר שבע כשסיכם ל-3.5 שנים.