שתף קטע נבחר

טעם האהבה

לכבוד יום האהבה נפתחו סופסופ המסעדות מסביב וגם אם התפוסה עדיין מוגבלת, הן כבר הכינו חגיגה מיוחדת לוולנטיינס. קבלו את ההמלצות שלנו ליום הכי רומנטי בשנה

בכל שנה, בארבעה עשר בכל פברואר, צצים להם בכל פינה דובים עמוסי פרווה, קופסאות שוקולדים לבביות והרבה הרבה פרחים. ביום הרומנטי הזה, כולם בסביבה מתאימים עצמם לצו השעה, עוטים את מדי הרומנטיקה ודואגים להפוך את היום הזה למיוחד עבור האדם המיוחד בחייהם. המסעדות מכינות תפריטים ייחודיים וכולנו ממהרים לשריין מקומות בתקווה לחתום את הערב באווירה נעימה וארוחה טובה. השנה, כשהקורונה והוולנטיינס נפגשים, התחושה הרבה פחות רומנטית אבל הכמיהה לפינוקים ואינטימיות גדולה מאי פעם. לכבוד חג האהבה המקומי ולרגל פתיחת המסעדות הסופר חגיגית, גם אם רק ב-25% תפוסה, קבלו כמה מההמלצות שלנו לחגיגות הוולנטיינס בימי הפנדמיה:

 

פונדו-דייט

מסעדת Hütte באפר איסט סייד מציעה בימים שבהם קשה להגיע לאירופה, טעמים מרכז אירופאיים קלאסיים. ב- $90 תוכלו להינות מארוחה בת שלוש מנות עם פונדו קוקטיילים בטעמים שונים, גבינות משובחות ויין אוסטרי. ניתן לגוון ולהזמין גם מנות אירופאיות נוספות מהתפריט המקורי של המסעדה.

 1652 Second Avenue New York, NY 10028

 

הצד היהודי של יפן

בוויליאמסבורג מסתתרת מסעדת Shalom Japan שמציעה את הפיוז׳ן האולטימטיבי עם שילוב של מאכלים יפנים ויהודיים קלאסיים. השילוב אולי מפתיע אבל התוצאה מבטיחה. אם תרצו רומנטיקה של בראנץ, ניתן לשבת בפאטיו המחומם של במסעדה או בפנים. במחיר של $65 לאדם צוכלו להרגיש גם בבית וגם רחוק ממנו עם ארוחה בת שלוש מנות הכוללת מיקס מסקרן בין התרבויות, כמו הקינוח שמשלב פודינג חלה שוקו-בננה... למשל. בארוחת הערב של יום האהבה תיהנו מארוחה בת שש מנות במחיר $125 halomjapannyc.com רומנטיקה על הגריל מסעדת The Standard Grill מציעה חוויה זוגית בשרית ב- $105 לאדם במסעדה שהשקיעה באיזור הפתוח שלה כמעט כמו בחלק הסגור והפכה אותו לרומנטי ומפתיע. הארוחה, בת ארבע המנות כוללת ביצים על ביצים עם קוויאר אמריקאי וכמהין, בס ים צ'יליאני עם רביולי סרטן המלך ומרק זעפרן, ציר בקר של בשר בקר עם גרטן תפוחי אדמה וכרישה, ולקינוח עוגת טריו עם שלושה סוגי שוקולד.

 sevenrooms.com/reservations/thestandardgrill

 

גכמגכמגכ ()

 

ניו יורק של פעם

על גג ה-Westlight מציעים חוויה שמזכירה מאוד את ניו יורק שהכרנו, ניו יורק שלפני הפנדמיה. על גג מלון הווליאם וייל בברוקלין תוכלו להינות מארוחה בעלות $60 לאדם, עם שלוש מנות אנינות של פחזניות טורו, טרטר בקר ולובסטר. בחירה בין פילה מניון קלוי ופטריות בר אט סלמון קלוי עם פארו, נבטי בריסל מגולחים ועשבי תיבול פריכים. לקינוח תוגש עוגת גבינה לצד סורבה תפוחים ירוק.

 westlightnyc.com

 

גכמגכמגכ ()

 

אהבה בסגנון הים התיכון

מסעדת Extra Virgin בווסט ווילג׳, מציעה תפריט זוגי ב-$120 הכולל מנות ראשונות כמו שרימפס וקוקטייל סרטן עם מוס פואה גרא, למנה העיקרית עוף קלוי שלם עם גזר מזוגג, בצל צ'יפוליני, אצבעות עוף פריכות, סלסת אננס, לצד כוס שרדונה. בקינוח פרפה של שוקולד לבן ומריר. ניתן לשלב בתפריט המיוחד גם מנות מהתפריט הרגיל בתוספת 13 דולר לכל אחד. הקוקטיילים של המסעדה זמינים בסגנון א-לה-קארט. ארוחת הערב הזוגית תוגש לאורך כל היום לסעודה בחוץ. בהתאם למצב, ניתן להזמין את הארוחה לאיסוף או למשלוח החל מהשעה 12

 extravirginrestaurant.com

 

ערב טעימות לאוהבים

במחיר של $135 לאדם, תוכלו להינות מערב מגוון במסעדת Soogil שמשלבת אוכל צרפתי וקוריאני. אם עבר כבר לא מעט זמן מאז שהייתם נועזים בבחירות הקולינריות שלכם, אין כמו חגיגת רומנטיקה וחזרה למסעדות של ניו יורק כמו ארוחת טעימות שמשלבת תרבויות. תפריט הטעימות מבית השף סוגיל לים כולל כמהין שחור טרי, אווז גראן עם סלט מאצ'י, ויניגרט כמהין, תמרים וכמהת שחור ופריגורד חורפי; מרק סונצ'וק עם צדפה, כמהין ובייקון; בס ים צ'יליאני עם קרום גוצ'אנג, סלק קלוי וקומקוואט כבוש; בקר וולינגטון עם פרושוטו, שיטאקי ותרד; פאנה קוטה כמהין ושוקולד מריר לקינוח.

מומלץ להזמין מקום מראש: exploretock.com/soogil/

 

גכמגכמגכ ()

 

סעודה אינטימית

מסעדת Concord Hill מוויליאמסבורג מציעה לכל מי שעדיין חושש לשבת בתוך המסעדה את אותה הארוחה, המנות, ואפילו היין, הביתה. ב-$150 לזוג תיהנו מסלט לובסטר, עוף סאסו עם כמהין, עוגת מוס שוקולד בשכבות ושני קוקטיילים בהשראת יום האהבה. מכיוון שהוולנטיינס מגיע ביום ראשון השנה, המסעדה מציעה גם ארוחת בוקר רומנטית ב-$45.

 www.concordhillbk.com

 

פינוק עשה זאת בעצמך

למי שלא מרגיש נוח לצאת למסעדות ומעדיף להיות בטוח ורומנטי בבית, במחיר של $40 בלבד לזוג תוכלו להזמין Black Tap פינוק מתוק ומיוחד של החברה בשיתוף עם Magnolia Bakery תוכלו להזמין ערכה מיוחדת עוד יומיים לפני יום האהבה, הערכה כוללת מיקס מיוחד להכנת עוגת רד וולווט, קרם ווניל וסוכריות לקישוט. בנוסף גם רוטב שוקולד ודובדבנים ממותקים, כי איך אפשר להעלות תמונה לאינסטגרם בלעדיהם? את הערכה

ניתן להזמין מ- order.blacktap.com

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים