לי לוי ושונית חמד מתרימות על יאכטה בסידני

ככה נראים החיים הטובים של הדוגמנית לי לוי, חברתו לשעבר של יאיר נתניהו: בשבוע שעבר נראתה ארוסתו המועשרת של איש העסקים, איתן נישלוס, ביחד עם תומר חמד, חלוץ נבחרת ישראל בכדורגל והיום שחקן וולינגטון פיניקס הניו זילנדית, רעייתו - הדוגמנית שונית חמד, ויוסי אשד, שליח ישראל לגיוס משאבים ב-JNF Australia, שפועל תחת קק"ל, על אחת היאכטות המפוארות של אחד מעשירי יהודי סידני.
ההפלגה התקיימה במסגרת אירוע התרמה לעמותת "רואים רחוק", שפועלת למען גיוס צעירים על הרצף האוטיסטי לצה"ל. נהנו? זה בלשון המעטה. אבל האמצעים קידשו את המטרה: הם היו חלק מהשקת קמפיין Gen Chai, במסגרתו כל צעיר מהקהילה יתרום 18 דולר מדי חודש לטובת העמותה.
6 צפייה בגלריה
יוסי אשד, תומר חמד, שונית חמד, איתן נישלוס ולי לוי
יוסי אשד, תומר חמד, שונית חמד, איתן נישלוס ולי לוי
יוסי אשד, תומר חמד, שונית חמד, איתן נישלוס ולי לוי
(צילום: אלבום פרטי)

מנכ"ל חדש לרשות החדשנות

מועצת רשות החדשנות הודיעה היום על מינויו של דרור בין לתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות. בין יחליף בתפקידו את מנכ"ל הרשות היוצא, אהרון אהרון, וייכנס לתפקיד החדש בתקופה הקרובה. המינוי יאושר סופית לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים, כפי שמוגדר בחוק החדשנות.
דרור בין מכהן כנשיא ומנכ"ל חברת RAD החל משנת 2012 ומנהל מאות עובדים במטה החברה ברמת החייל בת"א, במרכז הייצור שבהר חוצבים בירושלים, במרכז הפיתוח בבאר שבע ובעשרות סניפים ברחבי העולם. הוא בעל תואר BSC בהנדסת מערכות מידע ומחשבים מהטכניון, תוכן BSC בתעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים (שיווק ומימון) מאוניברסיטת תל אביב.
6 צפייה בגלריה
דרור בין
דרור בין
דרור בין
(צילום: רד תקשורת)

סיטי טרנספורמר גייסה 15.5 מיליון שקל

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל חברת סיטי טרנספורמר, מפתחת הרכב העירוני הישראלי, הודיע כי החברה השלימה גיוס טרום הנפקה של 15.5 מיליון שקל. בין המשקיעים בחברה: קבוצת משקיעים בהובלת ברק רוזן, הבעלים והמנכ"ל קנדה-ישראל; עמירם שור, ממייסדי תעשיית ההייטק בישראל; האלוף במילואים ומפקד חיל-האוויר לשעבר, איתן בן-אליהו; אסי טוכמאייר, מייסד ויו"ר קנדה-ישראל; אלי קצב, לשעבר מנכ"ל בנק לאומי בבריטניה; ואייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי. היקף ההשקעה בסטארט-אפ עד היום עומד על כ-35 מיליון שקל, כשהחברה מתכוננת לצאת להנפקה.

שיגעון הביטקוין ממשיך

עו''ד דביר אינדיג, מנכ''ל מתחם הכספות בריקסטון, הודיע כי בחודש האחרון חל גידול של 35% בהשכרת תאי כספות לאחסון לדג'רים, ארנקים דיגיטליים מוצפנים על Disk-on-key אלקטרוני, שמאפשרים גישה למטבעות וירטואליים ככמו ביטקוין ואתריום. "ישראלים שכרו כ-200 תאי כספות לאחסנת הלדג'ר, לאחר שרבים מהם איבדו אותו הלדג'ר וכך גם את כספם". יש לציין, שבתמורה להשכרת כספת לשנה, נפרד המשכיר מ-1,600 שקל.
6 צפייה בגלריה
דביר אינדיג
דביר אינדיג
דביר אינדיג
(צילום: מורג ביטן)

מאיה ורטהיימר ומעיין אדם ברוח הומוריסטית

מחר יעלה לרשתות החברתיות סרטון ויראלי בכיכובן של מאיה ורטהיימר ומעיין אדם, שגרירות מותג הטיפוח אבלון אורגניקס, להשקת סדרת ויטמין סי המחודשת. שתי המשתתפות כתבו את התסריט ברוח הומוריסטית פרועה. בסרטון הושקעו 100 אלף שקל.

חברת סולאיר הונפקה בת"א

ראשי חברת סולאיר אנרגיות מתחדשות שהונפקה, פתחו את המסחר בבורסת תל אביב. לחצו על הכפתור: עו"ד יפתח זיידמן, יאיר אייזן, סמנכ"ל הכספים, ואלון שגב, מייסד ומנכ"ל סולאיר, שהודה לשותפתו לחיים המקצועיים והאישיים, פאולה וילין שגב, שנעדרה מהאירוע מפאת מצבה הבריאותי. שגב קרא לעוד נשים להיכנס ולהוביל את תחום האנרגיה המתחדשת.
6 צפייה בגלריה
פתיחת המסחר בבורסה ע"י סולאיר
פתיחת המסחר בבורסה ע"י סולאיר
פתיחת המסחר בבורסה ע"י סולאיר
(צילום: סולאיר אנרגיות מתחדשות)

מתופעות הלוואי של הזום: וואנזי לכולם

עובדי פלייסר ai, העוסקת בפיתוח מערכת שמאתרת מיקום פיזי של לקוחות, ציינו את השנה הרביעית להיווסדות החברה באמצעות פגישת זום "וואנזי-זום", כשהעובדים התבקשו להופיע בוואנזי (סוג של פיג'מת אוברול). בין העובדים היו "וואנזי תור" - עובד בוואנזי עומד בתור, "וואנזי אנרכיסט" - עובד בוואנזי בהפגנה, "וואנזי Covid" - עובד בוואנזי מקבל חיסון.
6 צפייה בגלריה
אירוע וואניזום פלייסר
אירוע וואניזום פלייסר
אירוע וואנזי-זום של פלייסר
(צילום: יח"צ)

מיזם חברתי-כלכלי חדש המיועד לנשות עמק חפר והסביבה

בשבוע שעבר הושק בסמוך לביתן אהרון שבמועצה האזורית עמק חפר "בית הראשונות", מיזם חברתי-כלכלי, שיהווה את הבית הרשמי של ארגון סופרסונס, המונה קהילה של למעלה מ-3,000 נשים בארץ, במטרה להוות מרחב עבודה לנשות המועצה האזורית עמק חפר והסביבה.
בית הראשונות מבקש ליצור שינוי חברתי, טיפוח מנהיגות נשית מקומית בקרב שכירות ועצמאיות, ועידוד עסקים בעמק חפר בפרט ובארץ בכלל. חנה רדו, נשיאת סופרסונס: "70% ממפוטרות משבר הקורונה הן נשים, ועוד עשרות אלפים נשלחו לחל"ת. לפתוח את המקום הזה, זה לא פחות מנס". ד"ר גלית שאול, ראשת המועצה האזורית עמק חפר, הושיטה מספריים וגזרה את הסרט.
6 צפייה בגלריה
גלית שאול וחנה רדו
גלית שאול וחנה רדו
גלית שאול וחנה רדו
(צילום: רעות מטרסו)

התאחדות הקבלנים תרמה 25 מלגות לסטודנטים

קרן המלגות מיסודה של התאחדות הקבלנים בוני הארץ קיימה את טקס חלוקת המלגות השנתי שלה בזום. השנה חולקו מלגות ל-25 סטודנטים מתחום הבנייה. כל סטודנט קיבל מלגת לימודים של 4,000 שקל, כשבסה"כ חולקו כ-100 אלף שקל לסטודנטים בתוכנית. בנוסף, כמידי שנה, חילקה הקרן תרומות לעמותות מוסדרות, שפועלות לרווחת האוכלוסיות החלשות בישראל.

חבר חדש למליאת רשות ניירות ערך

רו"ח חוסאם בשארה מצטרף כשותף למשרד RSM שיף הזנפרץ ושות' רו"ח. במקביל, מונה בשארה על ידי שר האוצר כחבר מליאת רשות ניירות ערך.