10 צפייה בגלריה
ועידת ynet האנשים של המדינה
ועידת ynet האנשים של המדינה
ועידת "האנשים של המדינה" יוצאת לדרך
(צילום: רון קדמי, טל שחר, מרכז פרס לשלום וחדשנות, דנה קופל, גבריאל בהרליה, ירון ברנר, יובלן חן, אוראל כהן)
עוד רגע זה קורה: ועידת "ידיעות אחרונות" ו-ynet יוצאת לדרך. ביום שני הקרוב, 22 בפברואר, החל מהשעה 10 בבוקר, יתכנסו בבנייני האומה בירושלים האנשים שהשפיעו על חיינו בשנה האחרונה, לשיחות מרתקות על הנושאים שריגשו וטילטלו את כולנו. את הוועידה ינחו נלי תגר ואביב אלוש והיא תועבר בשידור ישיר באתר ynet.
השנה הזאת שינתה את חיינו לבלי הכר. החל מהחשש הבריאותי ועד חוסר הוודאות הכלכלי, מסגירת בתי הספר ועד הריחוק מסבא וסבתא. "ידיעות אחרונות" ו-ynet יצרו עבורכם מפגשים מפתיעים ויוצאי דופן עם הדמויות שבלטו במיוחד לשיחות אישיות על כל קשת הנושאים שליוו אותנו לאחרונה.
10 צפייה בגלריה
הנשיא ריבלין ודידי הררי
הנשיא ריבלין ודידי הררי
הנשיא ריבלין ודידי הררי
(צילום: איליה מלינקוב)
בין המפגשים המיוחדים בוועידה, שישודרו בשידור ישיר באתר ynet בלבד: שיחה אישית ומרגשת עד דמעות בין נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ודידי הררי על אהבה, אובדן ותקווה.
שלמה ארצי, הזמר הלאומי, יחבור לנועה קולר, השחקנית והיוצרת הכי מדוברת שנכנסה ללב של כולנו. יחד הם יספקו טעימה מאור הזרקורים שמסרב לכבות, וידברו על תרבות ועל הרומנטיקה של החיים בעת מגפה.
10 צפייה בגלריה
|
|
שלמה ארצי ונועה קולר
10 צפייה בגלריה
פרופ' גליה רהב
פרופ' גליה רהב
פרופ' גליה רהב
(צילום: דנה קופל)
סמדר שיר הצליחה להרחיק את פרופ' גליה רהב לשעה קלה מהפלורסנטים של מחלקת הקורונה הראשונה בארץ שהקימה. בשיחה ביניהן היא תספר על השנה הקשה בחייה.
נדב איל ישוחח עם שלושת המומחים הגדולים של הקורונה: מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב, פרויקטור הקורונה הראשון ומנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו ופרויקטור הקורונה המכהן פרופ' נחמן אש.
יוסי יהושוע ישוחח עם האלוף אהרון חליוה, ראש אגף מבצעים, על אתגרי צה"ל לשנה הקרובה.
10 צפייה בגלריה
משה בר סימן טוב, רוני גמזו, נחמן אש
משה בר סימן טוב, רוני גמזו, נחמן אש
משה בר סימן טוב, נחמן אש ורוני גמזו
10 צפייה בגלריה
עברי לידר גילה אלמגור שלומי קוריאט
עברי לידר גילה אלמגור שלומי קוריאט
עברי לידר, גילה אלמגור ושלומי קוריאט
גילה אלמגור, עברי לידר ושלומי קוריאט יפתחו את ליבם ויספרו לעידו גרינברג על ההתמודדות הקשה עם השבתת עולם התרבות.
ראשי המפלגות יגיעו בזה אחר זה, רגע לפני הבחירות, לשיחות עם יובל קרני ומורן אזולאי לצד דנה ספקטור ורענן שקד.
הפרשנים של המדינה, נחום ברנע ושמעון שיפר, יסקרו במבט מפוכח את השנה האחרונה. ד"ר רונן ברגמן ובן-דרור ימיני ישרטטו את האתגרים המדיניים והביטחוניים של ישראל. מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, יסביר לעמיחי אתאלי כיצד מעודדים חדשנות במוסד הוותיק.
יהודה משי זהב יספר על השכול האדיר שחווה לאחרונה, כשאיבד את הוריו ואחיו תוך זמן קצר, וידבר עם ד"ר ג'רמי פוגל על אמונה בזמנים קשים. נארח את המתנדבות והפראמדיקיות של מד"א בראאה גלטא, הניה שדמי ויונת דסקל, שבמסירות נפש של ממש נרתמו למערכה נגד הקורונה.
10 צפייה בגלריה
יהודה משי זהב
יהודה משי זהב
יהודה משי זהב
(צילום: יוגב אטיאס)
10 צפייה בגלריה
שחר צוברי, שגיא מוקי, אירה ויגדורצ'יק
שחר צוברי, שגיא מוקי, אירה ויגדורצ'יק
שגיא מוקי, אירה ויגדורצ'יק ושחר צוברי
10 צפייה בגלריה
אסף גרניט
אסף גרניט
אסף גרניט
(צילום: תמי בר שי)
גם עולם הספורט ספג מהלומה קשה. המאמנת אירה ויגדורצ'יק, הג'ודוקא שגיא מוקי והגולש שחר צוברי יספרו לרז שכניק על המגפה שטרפה להם את הקלפים, על התוכניות שהשתנו, וכיצד מנהלים שגרת אימונים תחת סגר.
השף אסף גרניט חווה שנה של קצוות. הוא יספר לרותי רוסו על המעבר מתחושות התסכול למראה מפעל חייו, שלל המסעדות שפתח מירושלים ועד פריז ולונדון, נסגר - ועד לשמחה הגדולה שהביא איתו כוכב המישלן בו זכה.
משפחת טרסוב, ששברה את היוטיוב, תגיע לכבוש אותנו על הבמה.
עוד מפגשים מעניינים בוועידה: יו"ר הסוכנות, יצחק בוז'י הרצוג, עם אטילה שומפלבי; מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד עם מרב בטיטו; יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ידבר על מנהיגות בעיתות משבר; מנכ"לית רשת התיכונים של הרב-תחומי עמל עו"ד רוית דום-עיני בשיחה עם הדר גיל־עד על חינוך, מנהיגות וחדשנות חינוכית בראייה לטווח ארוך; מנכ"ל חברת לובינסקי דני שביט ישוחח עם אודי עציון על המעבר למכירה דיגיטלית ורכב חשמלי; יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי יספר לאדיר ינקו על השנה המורכבת של מערכת הבריאות; ויו"ר ההסתדרות ארנון בר־דוד ידבר על ההזדמנות לשיקום המשק.