מלגות בסך 70 אלף שקל ע"ש יאיר גוראון

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, YES ובזק בינלאומי, העניק גם השנה מלגות ע"ש אביו, יאיר גוראון ז"ל, לסטודנטים ותלמידים, שעוסקים בחקר מדעי החיים והצמח. המלגות הוענקו בטקס מצומצם, שהתקיים בתחנת "יאיר" מו"פ ערבה תיכונה וצפונית - תמר. התחנה נקראת על שמו של גוראון, שהקים אותה והיה מנהלה הראשון.
השנה העניקה הקרן מלגות בהיקף של כ-70 אלף שקל לסטודנטים לתואר שני או שלישי ולתלמידת בי"ס תיכון, שמחקרם עסק באזור הערבה, בין היתר, בתחומי החקלאות ואיכות הסביבה. אילון גדיאל, מנהל מו"פ ערבה תיכונה וצפונית, תושב עין יהב ויו"ר קרן המלגות, אמר כי קיימת חשיבות רבה לעידוד ותמיכה בדור הצעיר.
7 צפייה בגלריה
רן גוראון (ראשון משמאל) ואילון גדיאל (שלישי מימין) עם מקבלי המלגות
רן גוראון (ראשון משמאל) ואילון גדיאל (שלישי מימין) עם מקבלי המלגות
רן גוראון (ראשון משמאל) ואילון גדיאל (שלישי מימין) עם מקבלי המלגות
(צילום: שירי רותם)

השר המצרי טארק אל מולה באסדה ובארוחת ערב

ביקורו של שר האנרגיה המצרי מר טארק אל מולה בישראל מחמם את היחסים בין המדינות. לאחר שבבוקר יום שני ביקר השר באסדת לוויתן, בערב הוזמן לארוחת ערב פרטית וחגיגית במלון הילטון תל אביב, עם בכירי קבוצת דלק – יצחק וחיה תשובה, עידן וולס ויוסי אבו.
הביקור של השר המצרי הוא סגירת מעגל לדלק, שכבר שנים נמצאת ביחסים הדוקים עם גורמים מצרים מתחום האנרגיה, אשר אפשרו את ייצוא הגז מישראל למצרים. תשובה אמר במהלך הפגישה, כי הביקור מסמל יותר מכל את הקשרים האסטרטגים בין המדינות, שבאים לידי ביטוי גם ביחסים העסקים.

עובדי מגדל עבור עמותת ער"ן

במסגרת יום ההתרמה של עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית), הקימו מנהלי ועובדי מגדל ביטוח מוקד טלפוני ייעודי, שמאויש ע"י עשרות מעובדי החברה. במקביל תרמה החברה כ-200 אלף שקל לעמותה. חלק מעובדי החברה מתנדבים קבועים של העמותה, שעוברים קורס הכשרה למטרה זו.
יש לציין, שמשבר הקורונה הביא למספר פניות הולך וגדל לעמותה, מה שהביא ליוזמה של מגדל ביטוח. רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "עובדים שמחוברים לעשייה הקהילתית הם עובדים מרוצים יותר, וגם לוקחים את המסר הזה למשפחה ולילדים".
7 צפייה בגלריה
עובדי מוקד מגדל ביום ההתרמה
עובדי מוקד מגדל ביום ההתרמה
עובדי מוקד מגדל ביום ההתרמה
(צילום: טל גבע)

עובדי בנק לאומי מייצרים תחפושות לילדים עם מוגבלות

עמותת צ'יימס ישראל, שמסייעת לשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם, רתמה את עובדי בנק לאומי לייצר תחפושות שמותאמות במיוחד לילדים קטנים עם מוגבלות. היום החלו להגיע למרכזים השונים של העמותה תחפושות מעוצבות אישית לכל ילד בהתאם לצרכיו. חלק מהתחפושות מותאמות לכיסאות גלגלים והליכונים.
ביוזמה לקחו חלק כ-200 עובדי הבנק, בליווי של עמותת רוח טובה. ג'ורג' צימרמן, מנכ"ל עמותת צ'יימס, ומירי רשתי, מובילה חברתית בחטיבת התפעול של לאומי, נראו נרגשים.
7 צפייה בגלריה
עובדי בנק לאומי
עובדי בנק לאומי
עובדי בנק לאומי
(צילום: דוברות בנק לאומי)

עובדי ביטוח ישיר, סודהסטרים ואפלייד מטיריאלס מנקים את החוף

בעקבות אסון הזפת, שפקד את חופי ישראל, יגיעו עובדי ביטוח ישיר לחופים, החל מהיום, לסייע בניקוי. בנוסף, החברה תרמה אלפי שקלים לרשות הטבע והגנים, עבור ציוד ייעודי לניקוי החופים. חברת סודהסטרים הפסיקה את פעילות המטה הגלובלי ליום שלם, ומאות עובדי החברה יצאו לנקות את החופים, בתיאום עם הרשויות ועמותת אקואושן. וגם חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס, המעסיקה בישראל כ- 1,700 עובדים ועובדות, הודיעה כי היא נרתמת לניקוי החופים, ועשרות עובדי החברה ובני משפחותיהם יגיעו ביום שישי הקרוב לנקות את החופים בשיתוף עם עמותת אקואושן.
7 צפייה בגלריה
עובדי סודה סטרים מנקים את החוף
עובדי סודה סטרים מנקים את החוף
עובדי סודה סטרים מנקים את החוף
(צילום: דרור סיתהכל)

חממת אג-טק הושקה עבור ישובי מועצת שער הנגב

חממת אג-טק, של חקלאות מתקדמת, הושקה עבור ישובי מועצת שער הנגב, בטקס "זומי", בהשתתפות עשרות משתתפים. ד"ר ניצה קרדיש, מנכ"לית קרן ההון סיכון "טרנדליינס אגריפוד", הסבירה על ההזדמנות שיש למועצת שער הנגב להיכנס לליגת הגדולים בהייטק החקלאי, וראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין, אמר כי פיתוח החקלאות המתקדמת חשוב במיוחד ליצירת מקומות עבודה, שישאירו את הצעירות והצעירים של עוטף עזה במרחב.
7 צפייה בגלריה
אופיר ליבשטיין
אופיר ליבשטיין
אופיר ליבשטיין
(צילום: דוברות שער הנגב)

אביבית בר זוהר מצטרפת לנמרוד הראל לקמפיין של WeSure

לקמפיין החדש של חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure, הצטרפה אביבית בר זוהר אל הפרזנטור, המנטליסט נמרוד הראל, וניסתה לקרוא את מחשבותיו.
7 צפייה בגלריה
נמרוד הראל ואביבית בר זוהר
נמרוד הראל ואביבית בר זוהר
נמרוד הראל ואביבית בר זוהר
(צילום: מנחם רייס)

אבי גבאי מתחייב לקידום ערכים של שילוב עובדים עם מוגבלות

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום, חתם השבוע על אמנת ה- The Valuable 500. מדובר באמנה בינלאומית עליה חתומים 500 מנכ"לים, במסגרתה הם מתחייבים לקדם ערכים של שילוב והעסקת עובדים עם מוגבלות, ושימת דגש על הנגשת העסקים ללקוחות עם מוגבלויות. גבאי מצטרף ל-35 מנכ"לים נוספים בישראל, שחתמו על אמנת עמותת נגישות ישראל, נציגת ה - The Valuable 500.
7 צפייה בגלריה
אבי גבאי
אבי גבאי
אבי גבאי
(צילום: דוברות סלקום)

תקשוב תקים מרכז שירות באופקים

חברת תקשוב, שמנהלת מרכזי שירות טלפוניים עבור לקוחות עסקיים וממשלתיים, הודיעה על הקמת מרכז שירות חדש באופקים, ותגייס לצורך כך 400 עובדים חדשים. זאת, כחלק מחזון החברה לקדם עשייה חברתית ומקומות תעסוקה בפריפריה.

מארוול רכשה כ-1,000 משלוחי מנות מעמותות

חברת השבבים מארוול רכשה לקראת פורים כ-1,000 משלוחי מנות מעמותות "ציפור הנפש" ו"צעדים קטנים", כדי לתרום אותם לעמותות שונות.