איש העסקים, ג'קי בן זקן, קיבל את אישור הוועדה המקומית של אילת לבניית מלון חמישה כוכבים בהשקעה של 250 מיליון שקל, סמוך לטיילת הצפונית, על המגרש האחרון המיועד לבנייה באזור. "אני לא מקים עוד מלון אילתי טיפוסי, אלא מלון ספא דה לוקס, הדור הבא של המלונות בעיר", אמר בן זקן לממון ול-ynet.
ההיתר הוא לבניית מלון ספא של 217 חדרים, עם תוכנית להגדלתו ל-400 חדרים. העבודות כבר החלו, והמלון צפוי להיפתח בעוד כשלוש שנים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת
(צילום: shutterstock)
המיזם קיבל את אישור מרכז ההשקעות לתמיכה במלונות בסך כ-20% מעלות הפרויקט. המלון החדש מצטרף לתנופת פיתוח הכוללת בנייה של אלפי דירות וחדרי מלון חדשים בשטח שדה התעופה המתפנה, בשטח חיל הים המתכנס, בשטחים המוחזרים מחברת נמלי ישראל בסמוך לנמל ובשטחים נוספים באילת.
"אנו עדים להתעניינות רבה מצד יזמים המזהים את הפוטנציאל בעיר ומשקיעים בה, הן בהיבט המלונאי והן במגורים", אמר ראש העיר מאיר יצחק הלוי.
2 צפייה בגלריה
ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן
"לא עוד מלון אילתי טיפוסי". ג'קי בן זקן
(צילום: אורן אהרוני)
בנוסף, כראל החזקות תבנה מלון חמישה כוכבים עם 140 חדרים במסגרת קומפלקס המגורים והמלונאות בראון 42° באילת, שבו ייבנו גם 223 דירות שיושכרו לתקופות קצרות כשלא יהיו בשימוש. עבודות הבנייה החלו.
אסף אריכא, מהנדס העיר אילת, מסר: "אנו עדים לתנופת מיזמי תיירות בעיר תוכניות מאושרות למלאי נכבד של חדרי מלון ואנו עדים כעת להאצת המימוש. על שולחן הוועדה המקומית בהליכי בקשות להיתרים בתי מלון נוספים, תוספות אגפים וחדרים לבתי מלון קיימים, מיזמי תיירות ייחודיים המבוססים על המרחב המדברי ומוקדי עניין ותוכן נוספים".