אות אבירות לנשים פורצות דרך

מרכז פרס לשלום ולחדשנות העניק אות אבירות לנשים פורצות דרך בתחומן, שמהוות מודל לחיקוי בקרב נשים ונערות בארץ ובעולם. בין הזוכות: חנה רדו, שהקימה בעשור האחרון שבעה עסקים שבראשם מכהנות מנכ"ליות, המדענית ואשת העסקים ד"ר ארנה ברי, אשת העסקים ג'וליה זאהר, לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלע ז"ל.
7 צפייה בגלריה
מקבלות אות אבירות
מקבלות אות אבירות
מקבלות אות אבירות
(צילום: אלעד מלכה)

גולברי משיקים קמפיין ותורמים להעצמה נשית

בית האופנה גולברי, בהובלת הפרזנטורית, אילנית לוי, יוצא בקמפיין להעצמה נשית: "תאמיני בעצמך", בעלות של כ-2 מיליון שקל. במהלך השנה ישיקו בגולברי חולצות עם כיתובים בנושא העצמה, כשההכנסות ייתרמו לנשים מוחלשות, וייתרם ביגוד לנשים במקלטים לנשים מוכות. המנכ"ל משה גולברי: "נפעל במספר מישורים לחזק את הנשים בישראל ולעודד אותן לעצמאות".
7 צפייה בגלריה
אילנית לוי
אילנית לוי
אילנית לוי
(צילום: אייקונז בי מדיו)

המנהלות של פתאל שרות לנשות החברה

נשות הצוות הניהולי של רשת מלונות פתאל נחתו לאולפן הקלטות, והקליטו שיר העצמה נשי, שישודר בהפתעה, בערב שיוקדש לכל נשות החברה. אז כדי לא להרוס את ההפתעה, נצטט רק שורה אחת מהשיר: ״תבחרי כל מה שבא לך להיות ותאהבי לפני הכל את עצמך״.
7 צפייה בגלריה
נשות הצוות הניהולי של פתאל. במרכז: המנכ"לית אביה מגן
נשות הצוות הניהולי של פתאל. במרכז: המנכ"לית אביה מגן
נשות הצוות הניהולי של פתאל. במרכז: המנכ"לית אביה מגן
(צילום: רשת מלונות פתאל)

איתי לוי וירדן ויזל בקמפיין של לי קופר

רשת האופנה לי קופר בחרה, שוב, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג, לקמפיין אביב קיץ 2021. לצידו בקמפיין תהיה המנחה והדוגמנית, ירדן ויזל. הקמפיין יעלה בסוף החודש בתקציב של 3 מיליון שקל.
7 צפייה בגלריה
ירדן ויזל ואיתי לוי
ירדן ויזל ואיתי לוי
ירדן ויזל ואיתי לוי
(צילום: עופר חגיוב)

מותג הקוסמטיקה JELIXIR בוחר בנטע גרטי

נטע גרטי נבחרה להיות הפנים של מותג הקוסמטיקה הישראלי בהתאמה האישית JELIXIR, ותוביל סדרת סרטוני תדמית חדשה של מוצרי המותג. בתמורה לכך תקבל גרטי כמה עשרות אלפי שקלים.
7 צפייה בגלריה
נטע גרטי
נטע גרטי
נטע גרטי
(צילום: אודי גורסוי)

סמנכ"לית השיווק של רב בריח צופה בצילומי הקמפיין

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח, ובתו של הבעלים והיו"ר, שמואל דורנשטיין, צפתה מקרוב בצילומים לקמפיין החדש של החברה, שהציג קולקציה חדשה של דלתות כניסה ופנים תחת הסלוגן open with style. את הקמפיין מובילה ניקולה וורד, וההשקעה בו עומדת על 3 מיליון שקל.
7 צפייה בגלריה
איה דורנשטיין – יתיר וניקולה ורד
איה דורנשטיין – יתיר וניקולה ורד
איה דורנשטיין – יתיר וניקולה ורד
(צילום: ערן לם)

אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל מחלקת חבילות מזון

לקראת חג הפסח, קיימה השבוע אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, בהובלת יו"ר האגודה עדי שטראוס, פרויקט של אריזת וחלוקת חבילות מזון לנכי צה״ל נזקקים. לאור משבר הקורונה, כמות הנזקקים שילשה את עצמה מפסח בשנה שעברה. המבצע התקיים בשיתוף עמותת לתת. ארזו: שטראוס, יו"ר ארגון נכי צה''ל, עו''ד עידן קלימן, ומנכ"ל לתת, ערן וינטרוב.
7 צפייה בגלריה
ערן וינטרוב, עדי שטראוס, עידן קלימן
ערן וינטרוב, עדי שטראוס, עידן קלימן
ערן וינטרוב, עדי שטראוס, עידן קלימן
(צילום: ארגון נכי צה"ל)

תוכנית "חוזרות" משלבת בהייטק נשים שפוטרו בשל הקורונה

31 נשים שיצאו ממעגל התעסוקה בעקבות משבר הקורונה השתתפו בתוכנית "חוזרות", שמטרתה לסייע בהשתלבותן בתפקידים משמעותיים בהייטק ובמשק, יוזמה של עמותת בוגרי 8200 ותוכנית Woman2Woman בשיתוף פעולה עם קרנות הביטוח הלאומי. קרן הרשקוביץ, ממייסדות W2W, ומיכל קרימולובסקי, מנהלת התוכנית, סיפרו שעם פתיחת ההרשמה התקבלו 400 פניות של נשים, מה שמעיד על המספר הרב של נשים שנמצאות כשנה ויותר מחוץ למעגל התעסוקה. הבחירה נטתה לשלב בתוכנית אימהות יחידניות ומפרנסות יחידות.

פעילויות חינוך פיננסי לבני נוער

ביוזמת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל ומשרד החינוך, ובאמצעות פורום חינוך פיננסי של המערכת הבנקאית, יחלו להתקיים בשבוע הבא פעילויות בנושא חינוך פיננסי לבני נוער במסגרת "שבוע הכסף העולמי" של ארגון ה-OECD. המפקח על הבנקים, יאיר אבידן, בירך על היוזמה. להדגיש, ישראל מצטרפת עכשיו ליוזמה, שמתקיימת בעולם מאז שנת 2012, ומטרתה להגביר את המודעות הפיננסית בדגש על חשיבותה בחיי היום יום בקרב בני הנוער בעולם.

כנס בנושא המאבק נגד מסחור המיניות

בתחילת השבוע ההבא יתקיים כנס במכללה האקדמית צפת, שיעמיד במרכז את נושא המאבק נגד מסחור המיניות. על פי מארגנות הכנס, פרופ' אסתר הרצוג, פרופ' יפה מושקוביץ, ד"ר אתי בהם-טביב וד"ר טל מלר, חוקרות ומרצות בחוג למדעי ההתנהגות במכללה, תופעת מסחור המיניות בארץ ובעולם מתעצמת, בין היתר, בשל השיח הליברלי המקנה לגיטימציה חברתית לזנות ולפורנוגרפיה.

נייל סטודיו מכשירה נשים לעצמאות כלכלית

רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" הודיעה על שיתוף פעולה עם עמותת "ל.א לאלימות נגד נשים", ותעניק מספר קורסים של מניקור-ג'ל לנשים, המלוות ע"י העמותה, ושייבחרו על ידה כבעלות פוטנציאל להתחיל לעבוד בתחום. בריאן לדן, מנכ"ל נייל סטודיו, אמר שחזון הרשת הוא הכשרת נשים לעצמאות כלכלית. ורדית דנציגר, מנכ"לית ל.א.לאלימות נגד נשים, הודתה על היוזמה.