משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, וניסן לוי, מנהל חטיבת הון אנושי בבנק, אירחו בבנק לקראת פסח את מג"ד גדוד צבר של חטיבת גבעתי, דביר עלמי, רס"ר הגדוד, ארז אלגלי, וורדה דרוקר, מנהלת פרויקט אמץ לוחם. זאת כי מתחילת 2021 מאמץ הבנק את הגדוד במסגרת פרויקט אמץ לוחם וארגון יחד למען החייל. תרומת הבנק לפרויקט עומדת על כ-100 אלף שקל לשנת פעילות. בשנים 2018-2020 אימץ הבנק את סיירת מטכ"ל.
7 צפייה בגלריה
ורדה דרוקר ניסן לוי, משה לארי, דביר עלמי
ורדה דרוקר ניסן לוי, משה לארי, דביר עלמי
ורדה דרוקר ניסן לוי, משה לארי, דביר עלמי
(צילום: ליז טייטלבאום)

עזרה לחג

לקראת פסח העניקה הקרן לידידות, מיסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, בשיתוף ארגון יחד למען החייל ואגף כוח אדם בצה"ל, תווי קנייה בסך 500 שקל כל אחד לכ-8,750 חיילים בודדים וחיילים הזקוקים לסיוע כלכלי. יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות, ויורם (יה-יה) יאיר, יו"ר יחד למען החייל, הגיעו לאוגדת עזה, וחילקו את התווים לחיילים בודדים בגדוד נשר של חיל האיסוף הקרבי. "צה"ל אינו חסין מהתמודדות עם האתגרים החברתיים של ישראל", אמרה אקשטיין.
7 צפייה בגלריה
יעל אקשטיין ויורם (ייה) יאיר עם חיילים בודדים של גדוד נשר
יעל אקשטיין ויורם (ייה) יאיר עם חיילים בודדים של גדוד נשר
יעל אקשטיין ויורם (יה-יה) יאיר עם חיילים בודדים של גדוד נשר
(צילום: יחד למען החייל)

פלייטיקה חוגגת את החזרה לשגרה

רוברט אונטוקול, ממייסדי ומנכ"ל חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, שסיכמה שנה עסקית עם הנפקה בנאסד"ק, הוכיח לעובדיו את החזרה לשגרה באמצעות אירוע חברה, שהתקיים באוויר הפתוח, ברחבת משרדי החברה בהרצליה פיתוח. החברה מעסיקה כ-3,700 עובדים, מתוכם 850 בישראל. אברהם טל עשה שמייח.
7 צפייה בגלריה
רוברט אנטוקול
רוברט אנטוקול
רוברט אנטוקול
(צילום: שי שבירו)

ציפי לבני תייעץ לחברת קנאביס

חברת הקנאביס Cantek הודיעה על מינויה של ציפי לבני, שרת החוץ לשעבר, כיועצת אסטרטגית חיצונית של החברה. נצח ישראל, מנכ״ל קנטק: "החיבור עם ציפי לבני יוביל את החברה למימוש האסטרטגיה להפיכת קנטק לחברה בינלאומית. לבני היא מנהיגה בכל רנ״ב אבריה, בעלת ראייה אסטרטגית רחבה וחדה אשר תעזור לנווט את קנטק בצעדיה הבאים".
לפי החברה הושקעו במהלך השנה האחרונה כ-73 מיליון שקל מכסף פרטי של היזמים בפיתוח שרשרת ערך מלאה של החברה, הכוללת גידול, ייצור, מפעל, בתי מרקחת, שיווק והפצה בארץ ובאירופה וכן ייעוץ למטופלים באמצעות מרכז "עץ הדעת", המלווה מידי חודש מאות אנשים במימוש זכותם לטיפול בקנאביס רפואי.
7 צפייה בגלריה
ציפי לבני יו"ר התנועה בראיון לאולפן ynet
ציפי לבני יו"ר התנועה בראיון לאולפן ynet
ציפי לבני
(צילום: ירון ברנר)

פרופ' פרנקל מונה ליו"ר דירקטוריון Plus500

פרופ' יעקב פרנקל מונה ליו"ר דירקטוריון Plus500, חברת הטכנולוגיה הישראלית, בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה, שצפויה להתכנס במאי הקרוב. הוא יחליף בתפקיד את היו"ר הנוכחית, Penny Judd.
פרופ' פרנקל הוא כלכלן בעל שם עולמי, שכיהן כנגיד בנק ישראל בשנים 1991-2000. בין יתר תפקידיו הוא משמש יו"ר "קבוצת השלושים" (G-30), יו"ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, יו"ר הועדה המייעצת הגלובלית של Value Base ויו"ר מועצת המנהלים של Brainstorm Cell Therapeutics Inc (BCLI). עד לאחרונה שימש יו"ר JP Morgan Chase International.
7 צפייה בגלריה
פרופ' יעקב פרנקל
פרופ' יעקב פרנקל
פרופ' יעקב פרנקל
(צילום: יורם רשף)

קבלנים מזמרים

גם בבאר שבע הוכיחו קבלנים ויזמים מהתאחדות בוני הנגב וארגון הקבלנים בנגב, חזרה לשגרה. הם התכנסו בגלריה 44 בעיר העתיקה, ונראו נרגשים להסיר מסכות וזום. בנוכחים: יו"ר ארגון קבלני הנגב ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ, אלי אביסרור, מנכ"ל ארגון קבלני הנגב, צביקה ליבנה, נשיא התאחדות בוני הארץ, ראול סרוגו, מ"מ יו"ר ארגון קבלני הנגב, יוסי דלויה, והקבלן האמן ומייסד הגלריה, דניאל טולדנו. הזמרת מילי נווה וליבנה זימרו לנוכחים בשילוב שפת הסימנים.
7 צפייה בגלריה
מילי נווה וצביקה ליבנה
מילי נווה וצביקה ליבנה
מילי נווה וצביקה ליבנה
( צילום: דודו גרינשפן)

נדיבים בפרישה

ההסתדרות, הנהלת SES, חברת תקשורת הלווינים, וועד עובדי החברה, חתמו על הסכם פרישה נדיב, לפיו יקבלו הפורשים מענקי פרישה בגובה 150% מעל לפיצויי הפיטורים לפי החוק, וייעוץ תעסוקתי. זאת לאור העובדה, שהחברה החליטה לערוך שינויים מבניים ומערכתיים כחלק מתהליך גלובלי, במסגרתו אתר החברה הישראלי יוגדר כמרכז שידורי הספורט והאירועים של החברה, ויוקם צוות פיתוח לתחום החדשנות. החברה התחייבה לדאוג לביטחונם התעסוקתי של העובדים בישראל עד מרץ 2023 לפחות.
7 צפייה בגלריה
הסכם פרישה SES
הסכם פרישה SES
הסכם פרישה SES
(צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

2 מיליון שקל מארגון JNF UK למעמד הביניים בפריפריה

הארגון הפילנתרופי הבריטי JNF UK, שותף בישראל בפרויקטים לחיזוק הפריפריה בהיקף של כ-30 מיליון שקל בשנה בתחומי החינוך, התשתית והמנהיגות, הודיע על כוונתו להעביר סיוע ישיר בסך של כ-2 מיליון שקל למאות משפחות ובודדים בישראל, שנפגעו כלכלית ממגפת הקורונה.
המענקים מועברים באמצעות תווי קנייה ייעודיים לכ-750 משפחות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל, כשגובה המענק החד פעמי נע בין 1,000 ל-5,000 שקל. את המענקים יקבלו אלפי משפחות, שאינם מוכרי רווחה, אלא בני המעמד הבינוני, שאותרו באמצעות מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות, עמותות סיוע וארגונים מקצועיים.
במסגרת הפעימה הראשונה חולקו 225 אלף שקל ל-75 משפחות בבאר שבע, בפעימה השנייה יחולקו 720 אלף שקל לכ-240 משפחות, ובשלישית כ-630 אלף שקל. בימים אלו הושק קמפיין לציבור, כשכל שקל שנתרם מוכפל על ידי קרנות פילנתרופיות נוספות.

בקצר

1. צורי דבוש, נציג הספונסרים של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל, חילק עשרה אייפודים לילדים מאושפזים במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.
2. צוות המפעל והמטה של חברת הקנאביס הרפואי יוניבו תעשיות פרמצבטיות, נרתמו לאריזת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לקראת הפסח בעמותת חסד בשדרות.