מנכ"ל החברה ההודית Serum Institute, יצרנית החיסונים הגדולה בעולם, שכר אחוזה בשכונת מייפייר (Mayfair) בלונדון בעלות של 50 אלף פאונד (69 אלף דולר) לשבוע, סכום שיא עבור השכונה היוקרתית בבירה, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
על פי בלומברג, המנכ"ל אדאר פונאוואלה (Adar Poonawalla) שוכר את האחוזה רחבת ההיקף באחד הרחובות המבוקשים ביותר בעיר מהמיליארדרית הפולנית דומיניקה קולצ'יק. האחוזה היקרה היא גם אחת הגדולות בשכונה ומשתרעת על פני 2,322 מ"ר - כשטחם של 24 בתים בגודל ממוצע באנגליה. הנכס כולל גם בית אורחים צמוד וגישה ל"גנים הסודיים" של מייפיר שהכניסה אליהם מותרת רק לתושבים. 
2 צפייה בגלריה
אדאר פונאוואלה חיסון אסטרהזניקה
אדאר פונאוואלה חיסון אסטרהזניקה
אדאר פונאוואלה. שכר אחוזה ב-50 אלף פאונד לשבוע
(רויטרס)
העסקה תעניק דחיפה לשוק בתי היוקרה במרכז לונדון, שנפגע משילוב בין הברקזיט והמגפה. כך למשל, השכירות במייפייר נפלה ב-9.2% בחמש השנים האחרונות, לפי הנתונים שאספה חברת LonRes.
פונאוואלה (40), שבתוקף תפקידו אחראי על הייצור של מיליוני מנות חיסון נגד קורונה שפיתחה חברת אסטרהזניקה, הוא בעל קשרים עמוקים לבריטניה, ואף למד באוניברסיטת ווסטמיניסטר. עם זאת, הוא כשל בעבר בניסיון שלו לרכוש את מלון גרובנור במייפייר ולהפוך חלק ממנו לבית מגורים.
2 צפייה בגלריה
כבר ב-2016 אמר בראיון כי הוא רוצה בית שני בבריטניה
כבר ב-2016 אמר בראיון כי הוא רוצה בית שני בבריטניה
כבר ב-2016 אמר בראיון כי הוא רוצה בית שני בבריטניה
(צילום: shutterstock)
כבר ב-2016 אמר פונאוואלה בראיון לבלומברג כי היה רוצה בית שני בבריטניה. הוא משתייך לאחת המשפחות העשירות בעולם ואביו, ד"ר סיירוס פונאוולה שהקים את Serum, מדורג כאדם השביעי העשיר ביותר בהודו, עם הון מוערך של 15 מיליארד דולר.
הסיבה שהוא בחר לשכור בית ולא לרכוש יכולה להיות קשורה למס הבולים הנהוג בבריטניה, הגבוה יותר עבור רוכשים זרים. בחודש הבא אף יוטל מס נוסף על קונים שגרים מחוץ למדינה.