הכירו את סיסו, כלב משוטט בצפון קרוליינה, שננטש כשהוא רק בן שנה. סיסו נעצר על ידי משטרת בעלי החיים במדינה, כיוון שפרץ כמה פעמים לחנות "הכול בדולר", רק כדי לגנוב בובת חד-קרן סגולה, את אותה הבובה בכל פעם.
לאחר שנתפס הוא מצא עצמו במכלאה העירונית; שם הוא פגש את סמנתה ליין, אחת מהמטפלות במקום. כשסמנתה שמעה על הסיפור, היא החליטה מיד לקנות לו את הצעצוע כדי שלא יהיה לבד. הסיפור הפך לוויראלי, ותוך זמן קצר נמצאה לסיסו משפחה מאמצת, שתצטרך עכשיו לפנות מקום בבית גם לכלב וגם לחד-קרן, בצבע סגול כמובן.
3 צפייה בגלריה
הכלב וחד הקרן הסגול
הכלב וחד הקרן הסגול
הכלב וחד הקרן הסגול
(צילום: Duplin County Animal Services)
ועכשיו, למחקר חדש שפורסם בכתב העת היוקרתי science, לפיו אנחנו עשויים מאבק כוכבים.
לדברי החוקרים, רוב הפחמן שנמצא על כדור הארץ הגיע מחומר בין כוכבי ולא מגז ערפילי כפי ששיערו בעבר. רוב רובו של הפחמן הזה הגיע בצורת מולקולות אורגניות, ולכן הוא לא התאדה, כמו שפחמן "רגיל" עושה.
3 צפייה בגלריה
כדור הארץ והירח
כדור הארץ והירח
כדור הארץ והירח
(צילום: נאס"א)
עכשיו, כדי שייווצרו חיים בכוכב לכת, צריכה להיות מידה מדויקת של פחמן. אם יהיה יותר מדי, הוא יתחמם כמו ונוס, אם יהיה פחות מדי, הוא יגמור כמו מאדים – קפוא ויבש. לכן חוקרים טוענים שמדובר ב-"נס מדעי", העובדה שאצלנו הפחמן הגיע מחומר בין כוכבי והעניק לנו במידה רבה חיים.
ונסיים עם הסרטון הזה, שהפך לוויראלי, ובו אמא דובה מנסה לחצות את הכביש בביטחה עם ארבעת הגורים שלה בקונטיקט. מדובר באינסטינקט אימהי של ממש, אבל גם במאמץ עילאי לגרום להם לחצות את הכביש, ועוד לא הזכרנו את הגור הקטן בסרטון, שבמקום לסיים את סאגת החצייה, פשוט החליט שזה הזמן לטפס על עץ בשולי הדרך.
3 צפייה בגלריה
הדובה והגורים
הדובה והגורים
הדובה והגורים
(צילום: Robin Covelli)


בכל מקרה אם אתם הורים, אתם ודאי יכולים להתחבר לסרטון הזה, אנחנו נעדכן שלגורים ולאמא שלום, וגם לכל הנהגים שנתקעו בפקק שנוצר במקום.
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בימי ראשון, שלישי וחמישי