שומר וידאו: הורדת וידאו מפייסבוק

צפיתם בסרטון בפייסבוק ואתם רוצים להוריד אותו לסמאטרפון? היישום הזה יאפשר לכם לעשות זאת בקלות. לאחר ההורדה תוכלו לשמור את הסרטון ב"גלריה" ולצפות בו גם שאתם מנותקים מהרשת ובלי צורך להיכנס לפייסבוק.
האפליקציה, שהיא בעלת ממשק משתמש ייחודי ופשוט, מזהה את קטעי הווידאו בפייסבוק ומאפשרת להוריד אותם ברקע בלחיצה אחת בלבד. טכנית, יש שתי אופציות להורדה: העתקה של כתובת הסרטון, הדבקתה באפליקציה ולחיצה על כפתור "הורד"; השנייה: הרצת סרטון הווידאו באמצעות אפליקציית ההורדות והקשה על כפתור "הורד וידאו".
תוכלו להוריד כמה סרטונים בו־זמנית עד איכות 4K. את הסרטונים שהורדו תוכלו להפיץ בכל דרך, ולהעלות שוב לרשת או לרשתות החברתיות, בכפוף לזכויות יוצרים.

Last Time: תיעוד פעולות חוזרות

מתי עשיתי טיפול אחרון לרכב? מתי הסתפרתי? מתי לקחת את הכלב לווטרינר? האפליקציה הזאת, המעוצבת באופן מינימליסטי, מסייעת לתעד ולתזכר בקלות פעולות חוזרות - חשוב במיוחד בחזרה על פעילויות ספורטיביות או רפואיות.
ההזנה נעשית במהירות וביעילות: יש להעניק לאירוע שם, לסווג אותו לפי קטגוריות שתזינו בעצמכם, לבחור תאריך, ולהוסיף פתקית או הערה. בעתיד תוכלו לגשת למידע על-פי סדר ההזנה, שם האירוע והמועד שבו הוזן. תוכלו לצפות לא רק בפעם האחרונה בה בוצעה הפעולה, אלא גם בהיסטוריה של ביצוע פעולות דומות. תוכלו לבחור בין עיצוב כהה לבהיר, להציב ווידג'ט בדף הבית ועוד. האפליקציה חינמית, ללא פרסומות, ועובדת גם בלי חיבור לרשת.

HERE WeGo Maps & Navigation‏: מפות וניווט

אפליקציית ניווט חינמית לתיירים ומקומיים שתביא אתכם ליעד באופן מדוייק אם אתם נוהגים, משתמשים בתחבורה הציבורית או הולכים ברגל. את המקומות שאתם מבקרים בדחיפות תוכלו לשמור במועדפים. תוך כדי הניווט תוכלו להוסיף בקלות נקודות עצירה נוספות על הנתיב. האפליקציה מאפשר גם ניווט באופליין על ידי הורדה של מפות של האזור בו אתם נמצאים.

AUTOSYNC: גיבוי קבצים ותיקיות לענן

האפליקציה הזאת פותרת בעיה מוכרת מתחום סנכרון קבצים מהסמארטפון לענן: אפשר לסנכרן תיקיות שלמות אבל בעייתי לסנכרן קבצים בודדים. האפליקציה חינמית בגירסת בטא. ייתכן שבעתיד השימוש יהיה כרוך בתשלום.
בעזרת האפליקציה המתקדמת הזאת תוכלו לבחור מסמכים מסוימים מתוך התיקיות שלכם ולגבות אותם על שירותי ענן כמו Google Drive, Dropbox ,OneDrive ואחרים. היישום גם מאפשר לסנכרן תיקייה מהענן לסמארטפון. פעולת הגיבוי היא פשוטה להפליא: כל שעליכם לעשות הוא לבחור את שירות הענן המבוקש, ללחוץ על כפתור הסנכרון ולבחור את התיקיות שעליכם לסנכרן.

Vimeo Create: עורך וידאו חכם

רוצים לערוך סרטון וידאו מושקע ולפרסם אותו בסטורי של אינסטגרם או הפייסבוק? כאן תוכלו לערוך בקלילות סרטון מרהיב, לחתוך, לחבר, להעביר קטעים ממקום למקום, להוסיף פילטרים ולתבל את כל אלה בסטיקרים ובליווי מוזיקלי.
האפליקציה שזכתה לשבחים והורדה על ידי 90 מיליון משתמשים ברחבי העולם מאפשרת להשתמש גם בתבניות מוכנות ומושקעות ולהתאים אותן לתכנים ולצרכים האישיים שלכם. את הסרטונים תוכלו לשתף ישירות מכאן לחשבונות שלכם ברשתות החברתיות בלחיצת כפתור. ליישום יש גם גרסה לדפדפן המאפשרת עבודה נוחה יותר.