היי שלי, בן זוגי הציע שנשלב משחקי תפקידים בסקס שלנו, אבל אין לי מושג מאיפה מתחילים.
מפנטזים לפעמים? אני מקווה מאוד שאתם עונים עכשיו כן, מאחר שפנטזיות מיניות הן חלק מדפוסי המחשבה שמעוררים את החשק המיני שלנו. אצל חלקנו הפנטזיות מתבססות על סקס שקשור במשחקי שליטה, ואצל אחרים הן הולכות לכיוונים של משחקי תפקידים וגיבורי-על.


בניגוד לרוב הפנטזיות שלנו, שלא תמיד יכולות להתממש, משחקי תפקידים במיטה בהחלט ניתן לממש והם עשויים לכלול אלמנטים מהפנטזיות המיניות שלנו. בבלוג זה אתן לכם טיפים למשחק תפקידים מהנה, כדי שתבינו איך אתם יכולים להפוך לדמות אחרת במיטה, לשנות את האינטראקציה המינית שלכם, ואפילו להעלות את הריגוש המיני. מוכנים?

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה של זוג ארוטי עם אזיקים
אילוסטרציה של זוג ארוטי עם אזיקים
ללכת עם הדמיון. משחק תפקידים במיטה
(צילום: Shutterstock)

בחירת הדמות

בואו נתחיל בבחירת הדמות. ההמלצה הראשונה היא לברר עם הפרטנר שלכם מה הוא או היא אוהבים במיטה כדי לבחור את הדמות הנכונה. כדי להיכנס מעט לדמות, חשוב להבין מהן התכונות המפתות או המגרות שיש בה - האם זאת כוחניות? צייתנות? יצירתיות או אולי רכות?
מה שחשוב הוא שתבחרו תכונה אחת ואיתה תמשיכו למיטה. כדי שמשחק התפקידים יהיה אמין, חשוב להישאר בדמות לאורך המגע המיני. אני יודעת שאתם לא שחקנים, אבל תשתדלו לא לצאת מהדמות באמצע הסקס, וכך משחק התפקידים יזרום לכם מדהים.
זכרו שאתם יכולים לעצב את משחק התפקידים על פי דרגת הנוחות שלכם. כלומר, להתחיל בדמות שקל לכם יותר ליישם. לדוגמה, אם היית מפקד/ת בצבא, סביר להניח שלתת פקודות במיטה ייראה לך טבעי יותר.

מה לובשים?

הצעד השני הוא תלבושת ואביזרים מתאימים. כמובן שזה ממש לא חובה, אבל זה בהחלט יכול להוסיף לאווירה. האביזרים שאתם בוחרים צריכים להתחבר לדמויות ולמיטה. לדוגמה, אזיקים, שוט או כיסויי עיניים יכולים להוסיף לארוטיקה. האביזרים יכולים גם להתקשר לעולם האוכל או הצבעים, הכול בהתאם לדמות שבחרתם.

2 צפייה בגלריה
אזיקים וכיסוי עיניים יכולים להוסיף לארוטיקה
אזיקים וכיסוי עיניים יכולים להוסיף לארוטיקה
אזיקים וכיסוי עיניים יכולים להוסיף לארוטיקה
(צילום: Shutterstock)

לשחק בעירום עם צבעים כמובן יכול להיות מאוד מרתק, רק אל תשכחו לעשות את זה מעל דפים גדולים. אפשר גם לשלב משחקי אוכל, משחקי חום-קור של קרח או שעווה, רק שימו לב שאתם עושים זאת בעדינות ותוך הקשבה מלאה לפרטנר, ואם בחרתם באביזרים שיכולים להכאיב, הימנעו מלהפעיל יותר מדי כוח.
לגבי התלבושת, יש לבני נשים, נעליים, תחפושות, ולכל אוהבי הפרווה או החיות - דמויות פרוותיות. שוב, השתדלו לעשות משהו שאתם מתחברים אליו וגורם לכם להרגיש סקסיים.
לבסוף, זכרו כי משחק התפקידים מאפשר לכם גם לצאת מהמיטה. כלומר, להתחיל במקום ציבורי כמו בר או חדר במלון, ולהמשיך משם. אתם יכולים גם ליצור משחק תפקידים המבוסס על שני אנשים שלא הכירו מעולם ולצאת לדייט ראשון. בעולם של משחקי התפקידים הכול אפשרי, וגם אם משהו לא ממש הצליח, לפחות הייתה לכם חוויה משעשעת ונחמדה.
בהצלחה!