בקצרה:
  • סיאט מציגה קדימון לאיביזה וארונה מעודכנות
  • בסקודה יציגו מתיחת פנים ראשונה לקודיאק
  • מועד הגעה לישראל עדיין לא ידוע
ארבע שנים לאחר שהושקו, מתחילה סיאט לקדם את גרסאות פוסט מתיחת פנים של הסופר-מיני איביזה והארונה, רכב הפנאי שמבוסס עליה. חשיפה רשמית של הדגמים החדשים מתוכננת ל-15 באפריל.
ממעט הפרטים שנחשפו בינתיים אפשר לזהות שינוי קל במראה האיביזה, עם עיצוב שונה לבית פנסי הערפל, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וחתימת לד ביחידות התאורה מאחור. כמו בדגמי סיאט העדכניים, גם כאן מופיע שם הדגם בכתב יד על גבי דלת תא המטען.
במקרה של הארונה השינוי בולט יותר, עם חזות שקורצת לעולמות השטח. הפגוש הקדמי עוצב מחדש בגימור מוכסף המדמה מיגון גחון ומתחת לפנסי החזית נוספו עוד צמד יחידות תאורה עגולות, בדומה לסקודה יטי. מכסה המנוע כולל קווים זוויתיים חדשים המחזקים את הנוכחות.
בסיאט עדיין לא מפרסמים תמונות של סביבת הנהג ותא הנוסעים אך מצהירים כי הוא עבר "מהפכה". סביר להניח כי נפגוש שם במסך המולטימדיה הצף שהופיע כבר בלאון, ויתכן שגם לוח מחוונים דיגיטלי בחלק מרמות הגימור.
ויש עוד מבית קונצרן פולקסווגן. ב-13.4 תחשוף סקודה מתיחת פנים לקודיאק. רכב הפנאי של היצרנית הצ'כית זוכה גם הוא לרענון עם חרטום מחודש הכולל גם תאורת לד צרה מבעבר ופנסי ערפל נפרדים מתחת, וכונס אויר מוגדל בתחתית. גם מאחור מציגה סקודה יחידות תאורה צרות יותר, עם גימור פנימי דמוי קריסטל - גאוותה של התעשיה הצ'כית.

לסקודה קודיאק בקטלוג iCar