בקצרה:
  • רכב הפנאי הוותיק עבר עדכון קליל
  • מעט שינויי עיצוב, טווח נסיעה חשמלי משופר
  • היבואנית: לא ברור מתי הוא יגיע ארצה
ארבע שנים וחצי לאחר שנחשף הדור השני של ג'יפ קומפאס, מציגה היצרנית האמריקאית-איטלקית את הגרסה המעודכנת לשוק האירופאי, כשלושה חודשים לאחר שעדכון דומה הוצג בשוק ההודי המתפתח. מתיחת הפנים שנוגעת בעיקר לתא הנוסעים, כוללת גם שדרוגים קלים למראה, לאבזור ולחלק מיחידות ההנעה. בהיבואנית סמלת לא יודעים לומר עדיין מתי הוא צפוי להגיע ארצה.
מה חדש? חתימת תאורת הלד מלפנים ומאחור עודכנה, הפגוש הקדמי הוחלף והאחורי - בגרסאות ההיברידיות-נטענות - עודכן, וכעת הוא ללא גימור רשת במרכזו ועם מגלש אחורי שחור לעומת כסוף בדגם היוצא. עיצוב תא הנוסעים חודש עם ניסיון להעניק לו ממד רוחב מרשים מבעבר, מסך מולטימדיה צף וגלגל הגה בעיצוב חדש. בקונסולה המרכזית יש פקדי מיזוג שונים והקונסולה בין המושבים חדשה.
כבעבר, גם הקומפאס המחודש יציע חמש יחידות הנעה. המנוע היחיד שעבר שינוי הוא ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל שמייצר עוד 10 כ"ס (130 בסך הכל), אך לא צפוי להגיע אלינו שכן הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. לצידו יוצעו מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם 130 כ"ס בשילוב תיבה ידנית או 150 כ"ס עם תיבה כפולת מצמדים.
הגרסה ההיברידית-נטענת זהה לנוכחית וכוללת מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים ומנוע חשמלי בשתי רמות הספק - 190 או 240 כ"ס. קיבולת הסוללה נותרה כבעבר, 11.4 קוט"ש, אך טווח הנסיעה החשמלי ארוך במספר ק"מ ועומד על 47-49 ק"מ.
לרשימת האבזור נוספה אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10.25, כאשר לצדו יוצעו מסכי מולטימדיה בגודל "8.4 או "10.1 עם מערכת הפעלה חדשה בשם U5 ומעבד מהיר מבעבר. בין פריטי האבזור שנוספו ניתן למצוא גם משטח לטעינה אלחוטית, קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תאורת לד מלאה (קסנון בעבר) ובלימת חירום אוטונומית משופרת המסוגלת לזהות כעת גם הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי.

לעמוד ג'יפ קומפאס בקטלוג iCar